Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan mies masturboinut työpaikalla? Tällainen kutkuttava ajatus tuli mieleen.
Itse voin vastata kysymykseen, että olen.
En työpaikalla, nainen. Arvostan sinua päivä päivältä yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan mies masturboinut työpaikalla? Tällainen kutkuttava ajatus tuli mieleen.
Itse voin vastata kysymykseen, että olen.
En työpaikalla, nainen. Arvostan sinua päivä päivältä yhä enemmän.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio menettää enää mahdollisuutta tutustua paremmin sinuun ja tunnustaa tunteitani. Se, etten ole sinua nähnyt viimeaikoina on vaan vahvistanut, että tämä tunne on jotain mitä järjellä en pysty selittämään. Omia tunteitani en epäile, sinun tunteitasi ehkä hieman. Mielestäni meillä oli hetkemme, jolloin välillämme tapahtui jotain. Jos todella tunnet samoin, toivon että lähdet mukaani, luotat vaistoihisi ja tunteisiisi vaikka pelottaisikin ja raivaat kanssani tiellemme asetetut esteet yksi kerrallaan. Minua pelottaa, mutta näinkään en voi jatkaa. Jos et tunne samoin, selviän siitä kyllä, jos vaan ihmiset joille asia ei kuulu eivät saa siitä tietää.
Tähän kyllä nyt tunnisteita. Miehelle / naiselle? Kerro esim. jokin yksityiskohta jostakin, minkä kaivattusi vain tunnistaa.
Jotta voitte sitten kateissanne alapeukuttaa ja keittiöpsykologisoida, kun yksityiskohta rajaa teidät heti pois ja haaveilunne jää harhamaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen jotenkin niin surulliseksi näistä "tavataan hietsun rannalla klo 17" viesteistä... Oletteko te minkäänlaisissa puheväleissä kaivattujenne kanssa? Tulee kaiho mielikuva kahdesta toisiaan kaipaavasta ihmisestä istumassa viereisillä kivillä, mutta kumpikaan ei uskalla edes tervehtiä toista... Tai joku seisomassa jossain ja toivomassa jos se kaivattu ilmeistyisi jostain tapaamispaikkaan, vaikka toisella ole minkäänlaista hajua edes että joku kaipailee. :(
Eikö vaan. Yksinäisyys tappaa monen, ihan kirjaimellisesti. On helpompi vaikka fantasioida kuin elää tietoisuudessa, ettei kukaan koskaan rakasta ja ajattele juuri minua.
Joo no kai tuollaisen haaveilun voi ymmärtää. Aluksi jotenkin ajattelin, että kaikki täällä ovat vain vaikeissa tilanteissa esim. toinen on varattu/työkaveri/muuten vaan kadonnut ihminen tjsp. Luin suomi24 ikäväpalstaa niin siellä joku oikeasti väitti, että ainakin viisi ihmistä kaipailee juuri häntä. Kukaan ihminen ei ymmärtääkseni kuitenkaan ollut koskaan lähestynyt häntä, ja se on kyllä mun mielestä jo hulluutta että kuvittelee Suomen 5.5 miljoonasta asukkaasta olisi hänen takiaan eksynyt niin monta ihmistä jollekkin anonyymille foorumille, osasi vielä nimien alkukirjaimilla nimetä nämä ihmiset. En nyt tiedä oliko mies vai nainen, mutta tulee mieleen Clint Eastwoodin leffa missä haavoittuneena vihollisen sotilaana tulee tyttökoulun asukkaiden pelastamaksi ja kaikki ovat lumoutuneita hänestä.
Ja tappavat sitten hänet.
Haha, itseasiassa toi leffa tuli mieleen eilen kun luin tältä foorumilta, että joku oli heittänyt sieniä jauhelihakeiton joukkoon miehensä tietämättä. Korpraali McB, hieno eroottinen trilleri. 8) Sofia Coppola näköjään tehnyt viime vuonna uusintaversion missä on pääosassa Colin Farrell, eipähän tarvitse katsoa.
Vierailija kirjoitti:
En aio menettää enää mahdollisuutta tutustua paremmin sinuun ja tunnustaa tunteitani. Se, etten ole sinua nähnyt viimeaikoina on vaan vahvistanut, että tämä tunne on jotain mitä järjellä en pysty selittämään. Omia tunteitani en epäile, sinun tunteitasi ehkä hieman. Mielestäni meillä oli hetkemme, jolloin välillämme tapahtui jotain. Jos todella tunnet samoin, toivon että lähdet mukaani, luotat vaistoihisi ja tunteisiisi vaikka pelottaisikin ja raivaat kanssani tiellemme asetetut esteet yksi kerrallaan. Minua pelottaa, mutta näinkään en voi jatkaa. Jos et tunne samoin, selviän siitä kyllä, jos vaan ihmiset joille asia ei kuulu eivät saa siitä tietää.
Jos me tapaisimme, saisit selville kuinka paljon sinua rakastan ja miten olen sinua kaivannut. Jos olet valmis kuulemaan nämä asiat, niin tavataan. En tiedä miten meidän elämä siitä jatkuisi.
n->m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kyllä nyt tunnisteita. Miehelle / naiselle? Kerro esim. jokin yksityiskohta jostakin, minkä kaivattusi vain tunnistaa.
Jotta voitte sitten kateissanne alapeukuttaa ja keittiöpsykologisoida, kun yksityiskohta rajaa teidät heti pois ja haaveilunne jää harhamaksi?
Se ei kyllä mene ihan munkaan ymmärrykseen miksi tunnisteellisia viestejä alapeukutetaan. Itse yläpeukutan aina (jos vaan jaksan) kun on positiivinen SELKEÄ (jotkut kirjoittaa tosi sekavasti ihan kuin jatkaisi keskustelua f2f) viesti jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä mies olet ihanin kaikista. Arvostan sinua erittäin paljon.
Näkemykseni sinusta nainen samalla tasolla.
Mitäs sinä, milloin nähtiin viimeksi?
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵🔵🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
Hyvää yötä rakas. Olisitpa tässä niin voisin nukahtaa kainaloosi.
Luovutan. Antaa olla. Huomenna on uusi päivä, ja se päivä on tyhjä sinusta.
Ps. Tämä ei ole kenellekään teistä jotka odotatte täällä viestiä kaivatultanne.
Hyvää yötä. On liian kauan siitä, kun sain katsoa sinun silmiisi. Haluaisin tavata sinut tunteakseni sitä taikaa välillämme, joka teki jokaisesta hetkestä kanssasi ainutlaatuisen. Rakastan sinua ja haluaisin kertoa tunteeni sinulle ja kuulla, mitä sinä tunnet minua kohtaan. Nuku hyvin.
Hyvää yötä E-nainen. Miulla huomenna työpäivä. Nuku hyvin rakas.
Hyvät kaipaajat, tunnisteita ei tähän tule lisää, vastaanottaja tietää kyllä. Tämä ei kuulu muille.
Älä välitä kaikista noista haaskalinnuista ympärillä. Olen puhunut sinulle ihastumisestani jo talvisena pakkasyönä ja kertonut myöhemmin, että sanavalinta johtuu siitä, että mielestäni rakkaus vaatii että tunnettaisiin paremmin. Kerroin myös, että nämä tunteeni ovat paljon voimakkaampia kuin mitä koskaan olen kokenut. Älä mieti sanavalintaeroja, luota siihen mitä kerroin tunteistani. Sinä saat valon loistamaan sisälläni.
Vaisto, tunteet ja sydän käskevät luottaa ja uskoa sinuun. Kuitenkin pelottaa moni asia. On niin outoa tuntea paljon vahvempia tunteita kuin ikinä, jos vielä molemmat tuntevat samoin niin mitä kaikkea voikaan tapahtua? Kenties sinulla on joku haavekuva ja en olekaan sellainen vaikka kuinka haluaisin olla? Entä jos suhde ei toimisikaan vaikka kuinka yrittäisi tehdä kaikkensa? Uskaltaako toiselle avata sisimpänsä ja elämänsä? Kaikista peloista huolimatta haluan tutkia kanssasi tulevaisuutta.
On vaan pakko uskaltaa ja luottaa joskus jos haluaa eteenpäin, aloitetaan hitaasti ja varovaisesti. Minusta tuntuu, että me voisimme olla yhdessä jotain niin paljon enemmän kuin kumpikin erikseen. Ei me voida jättää selvittämättä mitä meistä voisi tulla.
En ole unohtanut sinua yhtenäkään päivänä, vaikka näen sinua nykyään harvemmin. Tämä viikko on ollut mukava, koska olemme nähneet pitkästä aikaa. Uskon ja toivon, että etenemme tästä vielä jonain päivänä. Pienin askelin. Tavallaan minusta on helpottavaa huomata, että olet jollain tavalla samanlainen kuin minä. Olen kuitenkin ihan varma, että kunhan saisimme tutustuttua kunnolla, meidän ei tarvitsisi jännittää tai hävetä toistemme seurassa mitään. Saisit olla kanssani ihan oma itsesi eikä sinun tarvitsisi pelätä mitään. Kertoisin sinulle joka päivä, miten tärkeä olet minulle ja miten paljon välitän sinusta.
Hyvää yötä, rakas. Lähetän sinulle paljon helliä halauksia ja silityksiä. Lempeitä unia. Nuku hyvin.
Taas temmellät mielessäni. Ja heti aamusta, hurja. Tää päivä taitaa mennä ranttaliksi.
Haluun pois. Haluun kuolla.
Samaa kysyisin myös aloittajalta... Ja oletko m vai n?