Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11101/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarotista tuli mulle tumma mies loppuvuoden osalle. Katellaan 😅😅😅

Suomessakin pyörii tätä nykyä paljon tummia miehiä, että sitä vasten tarkasteltuna Tarot korttisi voi kertoakkin totta. Onnea vaan.

11102/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, rakas. Lähetän sinulle paljon helliä halauksia ja silityksiä. Lempeitä unia. Nuku hyvin.

Oletko sinä se n-n kirjoittaja? Vai onko teitä Nuku hyvin-kirjoittajia ylipäätään kaksin kappalein? Viestisi ovat oikein mukavia, mutta samaan aikaan myös turhauttavia, kun ihan kaikki oleellinen on verhottu huolella. Ei siis millään pahalla. Olet selvästikin hyvä ihminen ja toivon, että saat rakkautta osaksesi.

Olen, mutta voi täällä olla joku toinenkin. En yleensä halua laittaa tarkkoja tunnisteita kaikelle kansalle, mutta jostain pienestä vihjeestä kaivattuni saattaisi tunnistaa itsensä. Kiitos sinulle sanoistasi.

Voih :( Taas olin ihan varma että se mun aamujeni ankeuttaja olisi kirjoitellut viestit minulle, mut sehän olittekin te, kaks neitoa. Kyl mun tunnelmat niin droppasitta joo :( 

Taidan kohtpuoliin unohtaa sen naisen hei, ei häntä tavoita luritukseni ei vaik pienen palasen mun syämmestäin vei:( Eteenpäin pakko kait katseeni suunnata ylös...   ...hei mutta...  ...ylös?...  ...mitä ihmettä???... ...tuossa ylhäällähän on kaks naista! No mutta....   ...hei kaunokaiset :) Onkohan tää nyt sitä kohtaloa, nytkö löysin teidät, hivenen yllättäen :) Minä niin helposti teidät kaikkuuni ottaisin, kaksihan minulla kainaloa, molemmille oma, kaikku.

Helposti teidät omisin ja myös kestäisin kun ettehän te tuo edellisen söpön säätäjän veroisia edes yhdessä olisi, oli meinaan niin kova säätämään, eli sopuisan harmonian teille takaisin. Toisaalta...   ...olisi teillä aika saappaat sen oikukkaan otuksen paikan täyttämisessä, tai ei niinkään saappaat vaan rinnat...  ...voih...  ...ollenkaan teidän kahden neidon rintoja väheksymättä, kyllä sillä muhkealla muffinsilla oli rinnat, eipä edes kahden naisen rinnat sen veroiset oo :(   

Voi ei nainen...   ...oot pilannut mut...  ... en kykene edes kahdesta naisesta fantasioimaan kun änget mun mieleeni, sinä senkin, hamppini hammaskipu <3

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11103/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä olet.

Vierailija
11104/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä rakkaani lataat itsellesi Snapchatin, niin minä lupaan lähettää sinulle sillä viestin. Eikö ole reilu diili?

Ei kiinnosta. Reilu diili on se, että laitat ihan omana itsenäsi tavallisen tekstarin tai whatsapp viestin, tai sähköpostia.

Tämä ei varmaan ollut sinulta, mutta kyllä mä siellä snapchatissa olen ihan omalla nimellä ja puhelinnrolla ja nehän pystyy tarkistamaan vaikka numerotiedustelusta, jos haluaa.

Vierailija
11105/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessä olet.

Tunnisteita.... keneltä kenelle? Millainen henkilö on mielessäsi?

Vierailija
11106/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on seksikästä. Sinä olet todella seksikäs.

Vierailija
11107/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua, Anu.

Vierailija
11108/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ouuuuu..... Tarkoitatko todella MINUA?

Vierailija
11109/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi sitten.

Kivat ja ennenkaikkea henkilökohtaisen tuntuiset terveiset kaivatulle. Ollapa hän!

Mulla taas on ollut aamusta asti paha aavistus ja pahenee kokoajan niin että oikein vatsaan sattuu... Tajusin jotain mikä tietty ei normaalisti menisi varmaan ohitse, mutta kun ihastuneena on niin sokea kaikelle muulle ympäristössä.

Nii mitä tajusit?

Vierailija
11110/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri naisten kanssa säätäminen ja haahuilu ei ole miehekästä, vaan äärimmäisen epäkiihottavaa.

Eksistentiaalisista kriiseistä seuraaviin seilaavasta polyamoristista tulee mieleen lähinnä joku hukassa oleva reppana, ja on vaikea nähdä sellaista ollenkaan seksuaalisena olentona.

Miehen pitäisi kuitenkin olla jokseenkin palvottava jotta koko jutussa on mitään järkeä, eikä haahuilevista reppanoista oikein löydä minkäänlaista ylhäisyys-aspektia vaikka miten yrittäisi....

(Tämä on vain oma kokemukseni, eli ei edes yritä olla yleisesti mikään ”totuus”. Tiedän kyllä, että on paljon naisia joihin puree juuri joku hukassa oleminen, polygaminen ”kukaan ei oo kenenkään”-meininki ja yleinen elämässä seilailu)

Vierailija
11111/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ylhäisyys-aspekti"...odottelen täs leffailtaa lämpökynttilöiden valossa - nauraen. Kiitos.

Vierailija
11112/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta.

Vierailija
11113/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä yhtä älykästä miestä. Miestä, joka ymmärtää mua.

Vierailija
11114/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ylhäisyys-aspekti"...odottelen täs leffailtaa lämpökynttilöiden valossa - nauraen. Kiitos.

Ole hyvä :)

Vierailija
11115/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sun virkavapaa kestää? ☺️

Vierailija
11116/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ehkä. Naisissa on taas seksikästä sellainen tyttömäinen bimbomaisuus sopivassa määrin.

Vierailija
11117/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta.

Siinäpä itsevarma tapaus :)

Vierailija
11118/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ehkä. Naisissa on taas seksikästä sellainen tyttömäinen bimbomaisuus sopivassa määrin.

Missä se raja menee, milloin on jo liian bimbo?

Vierailija
11119/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta.

Siinäpä itsevarma tapaus :)

Joo. Tajusin tuon samalla hetkellä kun painoin lähetä-painiketta, ja vähän nauratti. Kommentoin siis vain viestin ensimmäistä osaa. :)

Vierailija
11120/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se raja menee, milloin on jo liian bimbo?

No jos ei mitään tajua ja mennään jo melkein keharitasolla, niin on liian bimbo. Mutta hiukan avuton ja yksinkertainen nainen sytyttää itseäni enemmän kuin hyvin älykäs.

Ketju on lukittu.