Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pysähtyy aina pihani kohdalla ja antaa koiransa tehdä siinä tarpeensa

Vierailija
15.09.2022 |

Voinko kostoksi ulostaa itse naapurin tontin juurelle kun en omista itse koiraa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa shittiähän se on.

Vierailija
2/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paska paikka

Vierailija
4/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä koira valitsee itse sopivan paikan ja on merkannut/kakannut naapurin kohdalle. Ei haittaa mua. Mies asuu vuokralla ja meillä omistusasunto.

Vierailija
5/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyt jo edesmennyt naapuri teki samaa. Joka ilta käveli koiran kanssa talostaan ulos tien yli ja kusetti ison koiran meidän pihan sisääntulotien viereen. Kehtasi vielä suuttua, kun sanoin asiasta.

Vierailija
6/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tienvierus sun tonttia? Meillä se ainakin on kaupungin maata. Mutta jos naapuri ei kerää niitä jätöksiä mukaansa, kerää ihmeessä ne muovipussiin ja palauta hänen postilaatikkoonsa. T: koiranomistaja, joka ei myöskään voi sietää niitä kasoja pitkin tienvieriä

Vierailija
7/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat palautuspostina takaisin. Oppiipahan.

Vierailija
8/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin liikkui huhuja, että joltain oli tiphtanut tienvieteen nakinpaloja, joiden sisällä oli panadolia, se on kuulemma myrkyllistä koiralle. Koiraparat kärsii, kun omistajat ei osaa korjata niiden jätöksiä.

Vierailija
9/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, teen tuota koska tiedän sen ärsyttävän naapuria. Pysäytän diesel citymaasturini naapurin eteen, Päästän koiran pois takakontista ja annan paskoa. Sitten painan riikkaria että koira tietää hypätä takaisin kyytiin. Matka jatkuu.

Vierailija
10/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heheh, teen tuota koska tiedän sen ärsyttävän naapuria. Pysäytän diesel citymaasturini naapurin eteen, Päästän koiran pois takakontista ja annan paskoa. Sitten painan riikkaria että koira tietää hypätä takaisin kyytiin. Matka jatkuu.

Jaa mitä painat?

Vierailija
11/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää sit ihmetelkö kun rakkeja ja rakkien omistajia vihataan ja annetaan rakeille myrkky-makupaloja tienvarteen! Jos ja kun tahallaan haluatte ärsyttää, tyhmät omistajat! Elukathan eivät mitään ymmärrä...

Vierailija
12/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerrostalossa järjestyssäännöissä: Eläimet on vietävä tarpeilleen kiinteistöalueen ulkopuolelle. Silti alakerran ämmä käyttää koirapenikkansa juuri tossa ikkunan alla pensaan juurella. Kun piski on tehnyt tarpeensa, antaa makupalan sille että hyvin tehty! Sitte  KANTAA piskin sisään! Jos ei jaksa lenkittää rakkiansa, miksi sitten hommata riesakseen???????

Vierailija
13/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sanomaan asiasta asiallisesti, laita heippalappu, aitaa, kameravalvonta(?), kyltit jne. Keksi ideoita jotka asiallisesti ja laillisesi voisivat auttaa. Jos on hiljaa sama jatkuu. Tai sitten pitää muuttaa jonnekin turvaan sabotoijilta.

Vierailija
14/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pihalle näkyvälle paikalle lihapullia, kyllä naapuri säikähtää ja ymmärtää viestin. Osta vielä jotain karkkirakeita ja sullo lihapullan sisään.

Vierailija
15/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella on hyvä protestoida kun "tekee lumitöitä", mä viskelin aina ne keltaiset lumikokkareet lapiolla sen naapurin tiensuulle, joka koiraansa kusetti mun postilaatikon juurelle! Kyse oli vastapäisen rivitalon asukkaasta.

Vierailija
16/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kerrostalossa järjestyssäännöissä: Eläimet on vietävä tarpeilleen kiinteistöalueen ulkopuolelle. Silti alakerran ämmä käyttää koirapenikkansa juuri tossa ikkunan alla pensaan juurella. Kun piski on tehnyt tarpeensa, antaa makupalan sille että hyvin tehty! Sitte  KANTAA piskin sisään! Jos ei jaksa lenkittää rakkiansa, miksi sitten hommata riesakseen???????

Jos se on isokokoisen koiran pentu, sitä ei saa lenkittää ennenkuin on täysikasvuinen. Samaten ei saa antaa kiivetä portaita. Väärä paikka tosin ottaa koira tuollaisiin olosuhteisiin, itse en voisi kuvitellakaan asuvani kerrostalossa edes ilman koiraa kyttäävien naapureiden takia.

Vierailija
17/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit palauttaa koiran jätökset naapurin pihalle ja kiittää lainasta.

Jos ei ymmärrä niin voit viedä asian eteenpäin ja laskuttaa naapuriasi tontin siivouksesta.

Jos koira pissaa/kakkaa nurmikolle toistavasti niin omistaja on korvausvelvollinen nurmikon turmelemisesta ja maaperän pilaannuttamisesta..

Vierailija
18/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä palstalla puhutaan siitä, kuinka kiusaajia vihataan ja eläintenrääkkääjät on psykopaatteja. Silti tulee ohjeiksi, että levittäkää myrkyllisiä asioita ulos. 

Vierailija
19/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö koira tarpeensa sinun omistaman tontin puolelle vai esim. kaupungin omistuksessa olevalle puolelle? 

Vierailija
20/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asuin rivitalossa joskus muinoin ja naapuriasuntoon ottivat koiranpennun. Takapihalla emäntä sitten kakitti koiraansa pitkässä hihnassa ja päästi sen aina minun pihalleni hätänsä tekemään. Itse asui päätyhuoneistossa ja olisi ihan hyvin voinut sinne päätyyn koiransa päästää tai ihan vaan joskus lenkittää sitä koiraansa. Vaan kun ei viitsi, patalaiska mikä patalaiska. Ei viitsinyt edes kerätä läjiä pois, kertaakaan. Kiusa se on pienikin kiusa. No päädyttiin sitten samaan työpaikkaan tämän emännän kanssa ja nyt ymmärrän miksi näin toimi. Nakitti kaikki työnsä työpaikallakin muille, taukonsa käytti toisten haukkumiseen ja selkäänpuukottamiseen. Patalaista sielläkin. Pilkallisempaa ihmistä saa hakea. Pomoa osasi nuoleskella ihan huolella että sai vakipaikan, vaikka puolet työpäivästä meni tupakalla. Kukaan ei hänestä tykännyt. Voin vaan kuvitella miltä pihansa näyttää nyt kun asuvat omakotitalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä