Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio menettää enää mahdollisuutta tutustua paremmin sinuun ja tunnustaa tunteitani. Se, etten ole sinua nähnyt viimeaikoina on vaan vahvistanut, että tämä tunne on jotain mitä järjellä en pysty selittämään. Omia tunteitani en epäile, sinun tunteitasi ehkä hieman. Mielestäni meillä oli hetkemme, jolloin välillämme tapahtui jotain. Jos todella tunnet samoin, toivon että lähdet mukaani, luotat vaistoihisi ja tunteisiisi vaikka pelottaisikin ja raivaat kanssani tiellemme asetetut esteet yksi kerrallaan. Minua pelottaa, mutta näinkään en voi jatkaa. Jos et tunne samoin, selviän siitä kyllä, jos vaan ihmiset joille asia ei kuulu eivät saa siitä tietää.
Voi rakas! Toivon todella että otat pian yhteyttä! Voin yhtyä tuohon samaan että jotain vain tapahtui meidän välillä ja mikään ei ole ollut sen jälkeen entisensä. Olet mun mielessä joka hetki ja tämä kaipaus, se on jotain ihan järjetöntä! Se tunne saa koko kropan ihan voimattomaksi. Haluan jo nähdä sinut!
Valitettavasti sinä et voi olla kaipaamani henkilö, sillä minulla ei ole hänen yhteystietojaan(vielä). Olemme vain samankaltaisessa tilanteessa. Sen verran voin sanoa, että kirjoitukseni on naiselle, mutta oletan ettei hän tätä sivustoa lue kuin ehkä tuurilla. Ap(nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio menettää enää mahdollisuutta tutustua paremmin sinuun ja tunnustaa tunteitani. Se, etten ole sinua nähnyt viimeaikoina on vaan vahvistanut, että tämä tunne on jotain mitä järjellä en pysty selittämään. Omia tunteitani en epäile, sinun tunteitasi ehkä hieman. Mielestäni meillä oli hetkemme, jolloin välillämme tapahtui jotain. Jos todella tunnet samoin, toivon että lähdet mukaani, luotat vaistoihisi ja tunteisiisi vaikka pelottaisikin ja raivaat kanssani tiellemme asetetut esteet yksi kerrallaan. Minua pelottaa, mutta näinkään en voi jatkaa. Jos et tunne samoin, selviän siitä kyllä, jos vaan ihmiset joille asia ei kuulu eivät saa siitä tietää.
Eli se takaportti on aina oltava. Kasvot suojattava. Ego säilytettävä.
Varattujen leikkejä.Voihan nuo muut ihmiset olla vaikka työkavereita? Jos kyseessä olisi esim. Työpaikalla tapahtunut ihastuminen...ei aina tarvii olla varattu ja pettäminen mielessä.
Tai paljon yhteisiä kavereita jolloin on vaara, että joku kusipää kertoo naureskellen eteenpäin. "Hehe, se on ihastunut muhun... Soitti ja kertoi olevansa ihastunut"
Niinpä. Omien tunteiden tunnustaminen toiselle sillä riskillä, että toinen ei tunnekkaan samoin on jo sinänsä varmaan kenelle tahansa iso asia. Jos "pakkien" lisäksi tunteiden kohde arkaa yksityiasiaa vielä levittelisi yltympääriinsä, niin menisihän siinä lisäksi usko ja luottamus ihmisiin pitkäksi aikaa.
Tuollaisia epäluotettavia kusipäitä on vain olemassa ja paljon. Eikä niitä aina suinkaan tunnista päällepäin. Saattavat vaikuttaa mitä mukavimmilta ihmisiltä. Siksi kai niihin helposti ihastuukin, kun osaavat näytellä niin mukavaa. Toki joistain tällaisistakin ihmisistä huomaa kyllä sitten jälkeenpäin, että rakoilihan sen rooli kyllä aina silloin kun joku tarpeeksi ärsytti. Sitä vaan halusi silloinkin uskoa niistä vain pelkkää hyvää eikä nähdä totuutta.
Mikä vit*n rooli? Eikö ole aika normaalia, että mukavakin ihminen joskus hermostuu tai suuttuu? Eihän se siitä ihmisestä mitään pahaa tee. Kertoo vaan, että on inhimillinen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia täällä pitää omia toisten viestit? On vähän ärsyttävää sellainen. Tänne ei enää tee mieli kirjoittaa. Jos joku vastaa kirjoittamaani viestiin ja kysyy jotain, joku kolmas vastaa siihen esiintyen alkuperäisenä. Voisitteko lopettaa tuollaisen. Ei ne viestit kuitenkaan ole teille. Kirjoittakaa omat kaipausviestinne ja vastatkaa niihin. Kiitos.
Käytä nicknamea niin ongelma väistyy :) Itse ainakin päättänyt että kaikki viestit nickin kautta tänne sekamelskaan :)
Sinänsä minulla on kyllä naurattanut kun koen jonkun viestin olevan just mulle, ni joku sitten vastaa siihen viestiin kuin itse olisin ajatellut myös vastaavani. Surrealistinen olotila ku ei tarvi itse tehdä mitään, joku muu hoitaa kaiken XD
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Sinä mies olet ihanin kaikista. Arvostan sinua erittäin paljon.
Kertoisitko lisää arvostamastasi miehestä?
Täältä ajan mutkasta myöhässä - paljon myöhemmässä kuin silloin, kun olin aikaisessa, päivänä, jolloin tiesin pitäväni sinusta - lähetän sinulle hellän, kevyen silityksen, kahdella sormella silmäkulmasta poskipäälle ja alas hymysi viereen.
Luulet varmaan, että olen onnellinen, mutta todellisuudessa en ole tyytyväinen tällä hetkellä elämässäni oikeastaan mihinkään. Esitin sinullekin vahvaa, vaikka en sitä koskaan sisimmässäni ollut. En ole mitään ilman sinua. Harmittaa niin paljon, etten saa enää viettää kanssasi aikaa.
kadun, että lähdin sieltä, missä saimme viettää aikaa yhdessä. uusi paikka ei ole yhtä kiva kuin vanha ja kaipaan sinua niin että sydämeen sattuu. :(
Vierailija kirjoitti:
kadun, että lähdin sieltä, missä saimme viettää aikaa yhdessä. uusi paikka ei ole yhtä kiva kuin vanha ja kaipaan sinua niin että sydämeen sattuu. :(
No oisko sit kantsinut lähtee?
Oletko koskaan mies masturboinut työpaikalla? Tällainen kutkuttava ajatus tuli mieleen.
Itse voin vastata kysymykseen, että olen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan mies masturboinut työpaikalla? Tällainen kutkuttava ajatus tuli mieleen.
Miksi ihmeessä olet? Kiihotutko erilaisista ympäristöistä?
M.... sulla on kiva hymykuoppa.
Tykkään siitä miltä näytät kun olet hyvällä tuulella. Ja kuulostat. Mutta myös muulloinkin olet lutunen. Saisinpa joskus silittää sut uneen. Olet sellaisen oloinen että tarviit paljon unta. Mä voisin lämmittää sulle iltamaidon.
F., siitä kun tiemme erosivat, on yli 22 vuotta, emmekä ole sen jälkeen tavanneet kertaakaan. Kun nyt otit yhteyttä ja kysyit olisiko minulla mahdollisuutta tavata, minusta tuntuu hyvältä tietää, että tulen vielä joskus ajatuksiisi. Ikävää etten pääse tapaamaan sinua, luulen että olisimme voineet puhua läpi sen mikä jäi puhumatta silloin raastavassa tilanteessa. Closure. Kaikki on hyvin. Haluaisin sanoa että vaikka sydämeni särkyi silloin, minä opin sinulta paljon ja ilman sinua en olisi päätynyt elämässäni niihin mielenkiintoisiin paikkoihin ja hyviin juttuihin joita minulle on tapahtunut. Nuoruuden seikkailumme ja kokemuksemme yhdessä elävät muistoissani ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kutkuttava ajatus tosiaan......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kanssasi kävelemässä, keskustellen, kädestä pitäen, yhdessä kulkien. Rakastan sinua ja haluan rakastaa sinua oikeassa elämässä. Tahdon törmätä sinuun. Nyt. Kerro missä se voi tapahtua. Nuku hyvin.
Kerron sinulle kaiken, niistäkin hetkistä, jolloin vain hiljaisuus on puhunut, mutta silloinkin sinun painosi sydämelläni. Olet ollut kauan poissa, tuuli on tuivertanut minua, rakentanut pesiään, tuulentupia. Yö on kosketellut kasvojani, minussa on tummia varjoja, pimeän painaumia.
Hyvää yötä.
Missä oletkin, missä ikinä, tule takaisin.
Aikaraja. Sinä tiesit siitä. Deadline.
Vierailija kirjoitti:
T 😍💋😝
Miks alapeukutatte??? Haistakaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kanssasi kävelemässä, keskustellen, kädestä pitäen, yhdessä kulkien. Rakastan sinua ja haluan rakastaa sinua oikeassa elämässä. Tahdon törmätä sinuun. Nyt. Kerro missä se voi tapahtua. Nuku hyvin.
Kerron sinulle kaiken, niistäkin hetkistä, jolloin vain hiljaisuus on puhunut, mutta silloinkin sinun painosi sydämelläni. Olet ollut kauan poissa, tuuli on tuivertanut minua, rakentanut pesiään, tuulentupia. Yö on kosketellut kasvojani, minussa on tummia varjoja, pimeän painaumia.
Hyvää yötä.
Missä oletkin, missä ikinä, tule takaisin.
Aikaraja. Sinä tiesit siitä. Deadline.
Ei yhtään syyttävämmin voi kirjoittaa? Tulee mieleen Valavuori. Saatte. Maksaa. Kalliisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T 😍💋😝
Miks alapeukutatte??? Haistakaa...
taas alapeukkui haistakaa vittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen jotenkin niin surulliseksi näistä "tavataan hietsun rannalla klo 17" viesteistä... Oletteko te minkäänlaisissa puheväleissä kaivattujenne kanssa? Tulee kaiho mielikuva kahdesta toisiaan kaipaavasta ihmisestä istumassa viereisillä kivillä, mutta kumpikaan ei uskalla edes tervehtiä toista... Tai joku seisomassa jossain ja toivomassa jos se kaivattu ilmeistyisi jostain tapaamispaikkaan, vaikka toisella ole minkäänlaista hajua edes että joku kaipailee. :(
Eikö vaan. Yksinäisyys tappaa monen, ihan kirjaimellisesti. On helpompi vaikka fantasioida kuin elää tietoisuudessa, ettei kukaan koskaan rakasta ja ajattele juuri minua.
Joo no kai tuollaisen haaveilun voi ymmärtää. Aluksi jotenkin ajattelin, että kaikki täällä ovat vain vaikeissa tilanteissa esim. toinen on varattu/työkaveri/muuten vaan kadonnut ihminen tjsp. Luin suomi24 ikäväpalstaa niin siellä joku oikeasti väitti, että ainakin viisi ihmistä kaipailee juuri häntä. Kukaan ihminen ei ymmärtääkseni kuitenkaan ollut koskaan lähestynyt häntä, ja se on kyllä mun mielestä jo hulluutta että kuvittelee Suomen 5.5 miljoonasta asukkaasta olisi hänen takiaan eksynyt niin monta ihmistä jollekkin anonyymille foorumille, osasi vielä nimien alkukirjaimilla nimetä nämä ihmiset. En nyt tiedä oliko mies vai nainen, mutta tulee mieleen Clint Eastwoodin leffa missä haavoittuneena vihollisen sotilaana tulee tyttökoulun asukkaiden pelastamaksi ja kaikki ovat lumoutuneita hänestä.
Ja tappavat sitten hänet.
Ei varmaankaan ollut sinulle. CC viittaa tätä nykyä foorumi-nimimerkkiini, mutta alun alkaen se linkittyy yhteen tiettyyn oikean elämän keskusteluumme.