Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että sydämeni nainen särkyy, jos meistä ei tule millään tavalla "me". Mitä sinä ajattelet? Kaipaan sinua enemmän kuin ketään koskaan. Rakastan sinua.
Minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että sydämeni nainen särkyy, jos meistä ei tule millään tavalla "me". Mitä sinä ajattelet? Kaipaan sinua enemmän kuin ketään koskaan. Rakastan sinua.
Minun sydämeni särkyy, jos meistä ei tule millään tavalla me. Tähän on pakko tulla joku selvyys. Rakastan sinua myös niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sinua.
En voi sanoa, että rakastan vielä. Tiedän kuitenkin rakastuvani sinuun, jos me olisimme edes hetken me. Jos meistä tulisi totta niin jonain päivänä tulisi se hetki kun sanoisin: minä rakastan sinua. Niin valtavat ovat nämä tunteeni sinua kohtaan.
Mä ihastuin tänään vähän M!
Anteeksi kun tää meidän homma meni pieleen.. Mä en todellakaan tarkoittanut pahaa. Kunpa vaan tietäisit..on niin paljon asioita mitä en voi sulle kertoa. Ja koko tää elämäntilanne molemmilla tosi huono nyt.... Pelkäänpä, että tää ei ois toiminu muutenkaan.. Tykkään susta kuitenkin edelleen paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sinua.
En voi sanoa, että rakastan vielä. Tiedän kuitenkin rakastuvani sinuun, jos me olisimme edes hetken me. Jos meistä tulisi totta niin jonain päivänä tulisi se hetki kun sanoisin: minä rakastan sinua. Niin valtavat ovat nämä tunteeni sinua kohtaan.
Mieheltä vai naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle viesti nyt, oon jo odotellut sitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sinua.
Mieheltä vai naiselta?
Naiselta
Ikävä sua ihana mies! Haluisin sun viereen.
Haluaisin seksiä, haluaisin rakkautta ja dramatiikkaa elämään, mutta en ole varma uskallanko enää riskeerata elämääni.
Niin suurella todennäköisyydellä tiedossa olisi sydänsuruja, ja sydänsurut rumentaa.:D
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua häiritsee eniten kaivatussasi tai teidän väleissänne?
Se ettei kumpikaan uskalla tai halua nostaa kissaa pöydälle. Nyt se kissa tuntuu minusta vieläkin lihavammalta ja äänekkäämmältä kuin vuosia sitten. Mä haluaisin puhua, mutta pelkään liikaa ottaa puheeksi...jos olenkin kuvitellut sittenkin tai vaikken olisikaan, niin jos hän ei halua olla enää missään tekemisissä siltikään. Ja itse tiedän, että "Oot aina ollu vaan ystävä/potentiaalinen panopuu mulle"-vastaus tarkoittaa välien jäädytystä minun puolelta. Voi olla ettei mieskään tahdo puhua tai jos tuntee jotain, ei tahdo paljastua minulle. Molemminpuolinen tiedostaminen ja keskustelu voisi olla hänelle liian raskasta nyt. Jos jotain tunteita on, minua tiedostaminen vain helpottaisi (tai niin ainakin luulen :D). Jopa se olisi helpottavaa kuulla ettei hän ajattele minusta mitään. Niin hämmentävää kuin se olisikin. Silloin kuitenkin olisi mahdollisuus hiljalleen jotenkin päästä oikeasti eteenpäin. Eikä vain leikisti. Tahtoisin vain tietää, vailla paineita tai odotuksia kummankaan suuntaan. Kun emme elämiemme ainoat tärkeät ihmiset ole kuitenkaan.
Nyt vain on pelkkää epävarmuutta, hämmennystä ja näistä johtuvaa sisäistä vaikeaa oloa. Kyllähän se ulospäinkin näkyy ailahtelevaisena ulosantina, joka taas voi luoda oman noidankehänsä. Entä jos kumpikin luulee, että ei tuo kuitenkaan tykkää? On vaikea säädellä omaa käyttäytymistä, kun ei tiedä MITÄ itse merkitsee toiselle aivan totuudenmukaisesti. Ollakko viileä vai lämpimämpi? Ollakko puhdas platoninen vai sopiiko kommunikointiin tuoda pientä maustetta? Voiko tuoda ilmi välittämisen tunteitaan jotenkin vai onko toisen mielestä parempi pysyä vähän etäämmällä? Turhauttavinta ehkä on se hämmennys. Viitteitä jostain on, mutta teeskennellään ettei ole tai sitten niitä ei oikeasti ole ja itse olen vain mielenvikainen. Jos hän tuntisikin jotain samanlaista, niin tulisin onnelliseksi ja iloiseksi ihan jo siitä tiedosta <3. Ei tietämiseen tarvitse koko elämää muuttaa. Vaikka nähdä kyllä haluaisin edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Itken. Ei oo helppo elämä.
Itkeminen helpottaa. Jos ei olis jotain huonoa niin ei olisi sitä hyvääkään. Kyllä se joku päivä helpottaa kun pystyt itkemäänkin. Sitten on asiat todella huonosti jos et edes sitä pysty tekemään vaikka on paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun tää meidän homma meni pieleen.. Mä en todellakaan tarkoittanut pahaa. Kunpa vaan tietäisit..on niin paljon asioita mitä en voi sulle kertoa. Ja koko tää elämäntilanne molemmilla tosi huono nyt.... Pelkäänpä, että tää ei ois toiminu muutenkaan.. Tykkään susta kuitenkin edelleen paljon
Tämä oli se mitä olisin halunnut sanoa vuosia sitten.
Naiselta miehelle.
Fuuuuuck kuin ikävä! Miks hitossa erehdyin käymään profiilissas taas, kun olin jo ihan fine sun lähtös kanssa. Täällä ei oo mitään ilman sua. Pliis estä mut.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi kertoa niitä hänelle?
Jos se ihminen välittää susta niin paljon kuin vaikka minä kaivatustani, on miehellä hyvin vähän asioita joita ei voisi kertoa minulle.
Onko mun tunteet sulle liikaa?
Rakastan sua.
Olen ikäni etsinyt sielunkumppania. Kai vääristä paikoista. Kuolen tähän puutteeseen, oma mies......ei sitä kiinnosta.
Sinä sanoit "olet kaunis", siitä se lähti. Nyt olen kusessa?
En tiedä. Mitä teen?
Tunteeni sinua kohtaan sai minut ymmärtämään millaista on oikea rakkaus, vaikka oletkin minun saavuttamattomissa, etkä tiedä tunteistani. Ehkä se auttaa minut pian irti nykyisestä suhteestani, koska olen ymmärtänyt että minun on parempi olla yksin kuin ihan tyydyttävässä suhteessa. Haluan kumppanin herättävän minussa samanlaisia tunteita kuin sinä herätät. En tosin usko, että kukaan muu pystyy siihen, koska sinut on tarkoitettu minulle.
Mies