Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Se tästä katastrofista vielä puuttui ja mie vaan emmin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Se tästä katastrofista vielä puuttui ja mie vaan emmin. 😁
Mikä siitä puuttui?
Hyvää yötä, rakas. Kun sinä katsoit minuun, keskustelit kanssani, sait minut onnelliseksi, niin minä ajattelin, että sinun kanssasi haluaisin viettää loppuelämäni. Jostain se niin vahva tunne tuli, eikä se ole mihinkään kadonnut. Se on vain vahvistunut. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin.
Olen pahoillani, että juoksin tänäänkin karkuun. Olen menettänyt kaiken rohkeuteni, jota minulla on koskaan ollut. Kaikkein pahimmalta tuntuu kuitenkin ajatella, miltä tämä tuntuu sinusta. Pelkään sinun luulevan, etten välitä sinusta. En haluaisi koskaan tuottaa sinulle pahaa mieltä tai pettymystä. Meidän pitäisi joskus olla kahdestaan. Olet varmaan itsekin huomannut, miten kaoottisissa tilanteissa näemme toisiamme. Voisimmepa olla joskus vaan kahdestaan jossain rauhallisessa paikassa. Haluaisin jutella kanssasi kaikesta. Voisimme olla hiljaakin, jos emme keksi mitään sanottavaa. Mitä tahansa, että saisin vain olla lähelläsi. Hyvän yön halauksia ja kauniita unia sinulle. Nuku hyvin.
Viestini katosi nainen! T.mies
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että juoksin tänäänkin karkuun. Olen menettänyt kaiken rohkeuteni, jota minulla on koskaan ollut. Kaikkein pahimmalta tuntuu kuitenkin ajatella, miltä tämä tuntuu sinusta. Pelkään sinun luulevan, etten välitä sinusta. En haluaisi koskaan tuottaa sinulle pahaa mieltä tai pettymystä. Meidän pitäisi joskus olla kahdestaan. Olet varmaan itsekin huomannut, miten kaoottisissa tilanteissa näemme toisiamme. Voisimmepa olla joskus vaan kahdestaan jossain rauhallisessa paikassa. Haluaisin jutella kanssasi kaikesta. Voisimme olla hiljaakin, jos emme keksi mitään sanottavaa. Mitä tahansa, että saisin vain olla lähelläsi. Hyvän yön halauksia ja kauniita unia sinulle. Nuku hyvin.
Voisin kirjoittaa sanasta sanaan kaivatulleni näin. Ja jos tilanne ei ole kaoottinen kun kohtaamme, ei huolta, minä kyllä saan tehtyä siitä sellaisen, koska alan sekoilemaan pelosta että hän huomaisi ihastukseni ja kavahtaisi sitä.
Hitto oot tiukassa. Mikään ei näköjään saa mun mieltä ravistelemaan sua ulos. Kauanko aattelit sinnitellä?
t-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kirjoittaa sanasta sanaan kaivatulleni näin. Ja jos tilanne ei ole kaoottinen kun kohtaamme, ei huolta, minä kyllä saan tehtyä siitä sellaisen, koska alan sekoilemaan pelosta että hän huomaisi ihastukseni ja kavahtaisi sitä.
Minua vaan ujostuttaa hänen lähellä. Sen miehen silmät on nähny minussa jotain, ei enää vilkuile silmäkulman takaa.
Ehkä se kun kaipaa kohtaamista ja kun se hetki tulee niin se kaikki lataus on siinä, omassa päässä. Tuntuu kuin pyörtyy, eikä mitään tapahtunut.
Pahimpia on ne hetket kun ei ehdi nähdä kuin kenties vilaukselta. Silloin se hetken kaaottisuus on varma: Olet iloinen että näit, jännitys loppui hetkeksi, surullinen kun et näe hetkeen ja jäät odottamaan seuraavaa kertaa.
Ruokin omaa jännitystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranneke ja kaikki, mutta laite ei vaan liiku. Onko mulla perkele väärä huvipuisto?
Hetki *ottaa lällärin* "kuuleeko huolto?"
"Kuulee. Pistä se Särkänniemeen."
Eiei! Särkkä on väärä huvipuisto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelkään, että ihastukseni tulee ilmi jotenkin. Pelkään kai olevani ei-toivottu ihastuja ja pelkään tulkinneeni hänen suunnaltaan tulevat ihastumisen merkit väärin. Olen epävarma ja en osaa kuvitella kenenkään ihastuvan minuun. Pelkään myös nolaavani itseni. Olen aika ujo ja tarvitsen aikaa tutustuakseni. Näemme tilanteissa, joissa on kova hälinä ja paljon ihmisiä. Saisinpa olla joskus ihan kahdestaan hänen kanssaan.
Joku tuossa edellä vastasi puolestani, mutta se en ollut minä. Olisi ihan kivaa, jos täällä ketjussa voitaisiin lopettaa muiden viesteihin vastailu. Tai voisi edes mainita, ettei ole alkuperäinen kirjoittaja. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtuu.
Tv. alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin sulle eilen, että olen miettinyt, jos tehtäis sopimus ettei enää ikinä nähtäis, soiteltas tai viestiteltäs. Hyvin nukutun yön jälkeen tää vain vahvistui minussa. Mä poistan tänään sut mun puhelimesta ja elämästä. Se on parhaaksi meille molemmille. Lähetän sulle vielä viimeisen viestin illalla, jossa kerron päätöksestäni. Mä rakastan sua ja mun on pakko tehdä tämä vaikka se sattuu ja paljon.
Rakastat mutta pakko poistaa ihminen elämästä, miksi ihmeessä? Eikö rakkauden eteen taistella?
Sinä sanoit, sinä päätit, sinä poistat. Eikö sillä toisella ole sanavaltaa?
Vielä ihan viestillä. Kuulostat vastuuta pakoilevalta teiniltä.
Asiaa! Näitä minä-minä-minä tyyppejä käy sääli, menevät eteenpäin jättäen vastuun, kysymykset, ikävät ja kaikki avoimeksi koska on olemassa vain yksi... ...MINÄ!
Sanalaskukin sanoo että kohtele muita kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Mitenköhän nämä "minä" tyypit ajattelevat asian kun joku tekee vastaavan heille?
”Me” emme ole töissä samassa yrityksessä. Keskustelimme sinun tulevaisuudensuunnitelmistasi ja kerroin, että työskentelen tiimissä, jossa on paljon sinun mahdollisen tulevaisuuden työsi ammattiryhmän edustajia, vaikka en itse edustakaan tätä ammattiryhmää. Kerroin myös, että voin kertoa vähän, millaista tämän sinun ammattiryhmäsi työ on käytännössä siellä, missä minä työskentelen. Asia kuitenkin jäi, kun meillä oli paljon muuta keskusteltavaa. Mahdatkohan olla menossa jossain roolissa tapahtumaan, joka yhdistää sinun mahdollista tulevaa ammattiryhmääsi ja tiimiä, jossa minä työskentelen? Tiedät varmasti, mitä tarkoitan. Me kummatkaan emme asu kaupungissa, jossa tämä tuon ammattiryhmän merkittävä tapahtuma on. Minä olen menossa sinne. Olisi kiva nähdä sinut siellä. Majoitukseni on tuon kaupungin keskustan hotellissa.
Huomenta rakas. Toivottavasti voit hyvin. Oot ajatuksissani ihan koko ajan. Rakastan sua.
A:lle vaalealta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelkään, että ihastukseni tulee ilmi jotenkin. Pelkään kai olevani ei-toivottu ihastuja ja pelkään tulkinneeni hänen suunnaltaan tulevat ihastumisen merkit väärin. Olen epävarma ja en osaa kuvitella kenenkään ihastuvan minuun. Pelkään myös nolaavani itseni. Olen aika ujo ja tarvitsen aikaa tutustuakseni. Näemme tilanteissa, joissa on kova hälinä ja paljon ihmisiä. Saisinpa olla joskus ihan kahdestaan hänen kanssaan.
Joku tuossa edellä vastasi puolestani, mutta se en ollut minä. Olisi ihan kivaa, jos täällä ketjussa voitaisiin lopettaa muiden viesteihin vastailu. Tai voisi edes mainita, ettei ole alkuperäinen kirjoittaja. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtuu.
Tv. alkuperäinen
Samalta tuntuu. Se on kumma, että kun ihastuu, saattaa tulla samanlainen epävarma olo kuin jos olisi vielä 13-vuotias, vaikka muuten onkin kasvanut tavalliseksi aikuiseksi. Pahinta on ehkä se, että sillä toisella saattaa olla samat aatokset, ja sitten vain kierrellään toisiamme ja vilkuillaan varovasti, toivoen että se toinen uskaltaisi tehdä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. alkuperäinen
Minä taas en ole ujo sillä tavalla ja tiedän että tälläkin hetkellä on useampi joka minuun on ihastunut, mutta olen torjunut heidät lempeästi mutta päättäväisesti, koska en tunne samoin. Haluaisin vain tämän yhden, en ketään muuta. Minulla ei tule mitään egoboostia muiden ihastuksista, yksipuolisena ne ovat useimmiten vain surullisia ja olen pahoillani. Sitäpaitsi lähes aina huomaan että ihmiset ihastuvat vain omiin mielikuviinsa minusta, eivät he näe aitoa minua, joten siitäkö tulisin ylpeäksi koska olen sopiva pinta johon heijastaa omat haavekuvansa?
En myöskään pelkää olevani nolo, hän on sellainen mies joka ei naura muille pahantahtoisesti. Mitä väliä sellaisten mielipiteellä edes olisi, joka nauraisi toisten tunteille? Ainoa mitä pelkään, on että hän kokisi tunteeni ahdistavina. Ehkä siksi että itse olen joskus kokenut myös niin, kun joku on tuonut voimakkaasti esiin tunteitaan minuun, enkä ole tuntenut samoin. En haluaisi olla se ihminen hänelle, jota pitää vältellä. Ikävä kyllä taidan jo olla.
Ikävääääääääääääääääääää T. E-nainen
Vierailija kirjoitti:
Hitto oot tiukassa. Mikään ei näköjään saa mun mieltä ravistelemaan sua ulos. Kauanko aattelit sinnitellä?
t-nainen
Ketä t-nainen? Voinko mää tulla ravisteleen varovasti?
Hul lu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranneke ja kaikki, mutta laite ei vaan liiku. Onko mulla perkele väärä huvipuisto?
Hetki *ottaa lällärin* "kuuleeko huolto?"
"Kuulee. Pistä se Särkänniemeen."
Eiei! Särkkä on väärä huvipuisto!
Liian jännäksi menee elämä. Ostan metrilakua ja menen kotio.
J (mies) miksi tulet lähelle ja katsot minua niiiiin piiiiitkään ja ihanasti, vaikka tuskin olet minusta oikeasti kiinnostunut? Minä menen silmistäsi sekaisin, käytöksesi tuntuu piinaamiselta. Haluaisin olla sinusta vapaa, ovathan kaikki asiani ilman sinua paremmin kuin hyvin, mutta tuskin siihen koskaan tulen pystymään. Vetovoimasi ja valtasi minuun on jotain maagista.
Joka kerta kun katsot minuun, ryntään mielessäni syliisi, suutelen sinua ja rakastelen.. melkein pyörryn ajatuksestakin ja joudun toipumaan jokaisesta katseestasi. H