Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10761/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Make believe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa mistä olet loukkaantunut?

En mistään, olet käsittänyt väärin. Välinpitämättömyyteni sua kohtaan johtuu välinpitämättömyydestäni sua kohtaan.

Silti vaivaudut tänne asti kertomaan. :) välinpitämättömyys my ass.....

Siis minne asti?

Välinpitämättömyys kohdistuu vain häneen, mutta erääseen toiseen käyn sen sijaan tooosi kuumana.

Sä oot raukka päästäsi sekaisin. Kertoo tosi paljon kuinka harhaista jengiä täällä käy. En lue edes joka päivä tätä ketjua, mutta olen bongannut aikaisemminkin tota samaa jorinaa joltain sekopäältä.

Veikkaan, että olet ensimmäistä kertaa elämässäsi saanut vastakkaiselta sukupuolelta huomiota ja nyt luulet tunnistelevasi näitä ihmisiä kirjoittelemassa foorumille. Harhaista, hullua ja itsekeskeistä. Sitä paitsi kukaan normaali ei edes anonyymisti käy vastailemassa tolla tavalla vaan käyttäytymisesi viittaa siihen, että huono itsetuntoiselle on alkanut nousta keltainen neste päähän ja alkaa käyttäytyä kuin joku maailman kahdeksas ihme, vaikka viestiesi perusteella vaikuttaa siltä että mitään ei ole oikeasti edes tapahtunut. Pelkästään viestisi perusteella voin vannoa, että tolla luonteella et tule samaan sitä keneen käyt kuumana, ainakaan pitkäksi aikaa.

Nyt aamulla tätä ketjua lukiessa sitä tunsi itsensä tosi stabiiliksi ja normaaliksi. :D

Aivan pakko näin todeta, kun sun paatoksellisen purkautumisviestin luki, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa on nappi sanonta susta. Ja toisekseen aikamoisia veikkauksia heittelet randomina kun ei jostain syystä vastaus itseäsi miellyttänyt ja tuntematta/ tietämättä kuka vastauksen takana oikeasti oli ja mitkä olivat syyt vastaukseen. Ja kolmanneksi, tuo viimeinen lauseesi oli turha, jopa vitsi, edelliset sanasi kumoaa viimeisen lauseesi faktisesti ;D

Ps. itsesi muiden yläpuolelle nostattaminen ei onnistunut tällä(kään)  kertaa. ;D

Meinasin jättää vastaamatta mutta lyhyesti sanottava että ei käynyt edes mielessä. Henkilökohtaisesti toivon, että oma ihastus on vaan onnellinen. Mun mielestä toi viesti oli vaan niin negatiivinen jonkun toisen (tyhmään) kysymykseen, ihan absurdia jotenkin mainostaa tota ja harhaisiin ihmiskyr piin reagoin aina. Tällä kertaa ajattelin, että joku tunteellisessa tilassa oleva on voinut omia sen ja päätin näyttää ihan suoraan sanottuna paikan ravintoketjussa. Ton profiilin luomiseen kun ei tarvita mitään FBI profiloijan kokemusta vaikka olikin vaan muutamalla lauseella vastattu.

Vierailija
10762/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranneke ja kaikki, mutta laite ei vaan liiku. Onko mulla perkele väärä huvipuisto?

Hetki *ottaa lällärin* "kuuleeko huolto?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10763/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Olen odottanut sitä jalat alta vievää suudelmaa jo niin pitkään, enkä jaksaisi enää odottaa. Milloin saisin sen?

Vierailija
10764/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten haaveilin siitä, miten ihanaa olisi halata sua. Miltä tuntuisi suudelmasi ja millaista olisi rakastella kanssasi.

Olen siitä onnellinen, että olen ne kaikki kanssasi kokenut. Onneksi uskalsin sinulle kertoa tunteistani silloin viime syksynä. Muuten nuo kaikki olisi jäänyt toteutumatta.

Jäljellä on enää kaipuu ja muistot meidän yhteisistä hetkistä. Eniten kaikista kaipaan sun hymyäsi ja keskusteluja sun kanssa. Kosketit mua syvälle sydämeen.

Vierailija
10765/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranneke ja kaikki, mutta laite ei vaan liiku. Onko mulla perkele väärä huvipuisto?

Hetki *ottaa lällärin* "kuuleeko huolto?"

"Kuulee. Pistä se Särkänniemeen."

Vierailija
10766/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan tajunnan räjäyttävää suudelmaa kanssasi, rakas. Olen valmis tekemään mitä vain, että tapaamisemme toteutuisi ja voisimme kohdata toisemme tosielämässä. Mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon. Minua askarruttaa se, oletko sinä siihen valmis? Minä olen. Minä rakastan sinua sellaisena kuin olet. Sinun sisimpääni on minulle rakkain. Tavattaisiin siis vailla mitään ennakkopaineita.

Vierailija
10767/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Ei muuta.

Vierailija
10768/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Make believe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa mistä olet loukkaantunut?

En mistään, olet käsittänyt väärin. Välinpitämättömyyteni sua kohtaan johtuu välinpitämättömyydestäni sua kohtaan.

Silti vaivaudut tänne asti kertomaan. :) välinpitämättömyys my ass.....

Siis minne asti?

Välinpitämättömyys kohdistuu vain häneen, mutta erääseen toiseen käyn sen sijaan tooosi kuumana.

Sä oot raukka päästäsi sekaisin. Kertoo tosi paljon kuinka harhaista jengiä täällä käy. En lue edes joka päivä tätä ketjua, mutta olen bongannut aikaisemminkin tota samaa jorinaa joltain sekopäältä.

Veikkaan, että olet ensimmäistä kertaa elämässäsi saanut vastakkaiselta sukupuolelta huomiota ja nyt luulet tunnistelevasi näitä ihmisiä kirjoittelemassa foorumille. Harhaista, hullua ja itsekeskeistä. Sitä paitsi kukaan normaali ei edes anonyymisti käy vastailemassa tolla tavalla vaan käyttäytymisesi viittaa siihen, että huono itsetuntoiselle on alkanut nousta keltainen neste päähän ja alkaa käyttäytyä kuin joku maailman kahdeksas ihme, vaikka viestiesi perusteella vaikuttaa siltä että mitään ei ole oikeasti edes tapahtunut. Pelkästään viestisi perusteella voin vannoa, että tolla luonteella et tule samaan sitä keneen käyt kuumana, ainakaan pitkäksi aikaa.

Nyt aamulla tätä ketjua lukiessa sitä tunsi itsensä tosi stabiiliksi ja normaaliksi. :D

Aivan pakko näin todeta, kun sun paatoksellisen purkautumisviestin luki, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa on nappi sanonta susta. Ja toisekseen aikamoisia veikkauksia heittelet randomina kun ei jostain syystä vastaus itseäsi miellyttänyt ja tuntematta/ tietämättä kuka vastauksen takana oikeasti oli ja mitkä olivat syyt vastaukseen. Ja kolmanneksi, tuo viimeinen lauseesi oli turha, jopa vitsi, edelliset sanasi kumoaa viimeisen lauseesi faktisesti ;D

Ps. itsesi muiden yläpuolelle nostattaminen ei onnistunut tällä(kään)  kertaa. ;D

Meinasin jättää vastaamatta mutta lyhyesti sanottava että ei käynyt edes mielessä. Henkilökohtaisesti toivon, että oma ihastus on vaan onnellinen. Mun mielestä toi viesti oli vaan niin negatiivinen jonkun toisen (tyhmään) kysymykseen, ihan absurdia jotenkin mainostaa tota ja harhaisiin ihmiskyr piin reagoin aina. Tällä kertaa ajattelin, että joku tunteellisessa tilassa oleva on voinut omia sen ja päätin näyttää ihan suoraan sanottuna paikan ravintoketjussa. Ton profiilin luomiseen kun ei tarvita mitään FBI profiloijan kokemusta vaikka olikin vaan muutamalla lauseella vastattu.

Edelleenkin sun viestistä paistaa läpi sun oma "erinomaisuutesi", jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa jos vedetään johtopäätökset viestiesi pohjalta, mutta annetaan toki sun itse luulla olevasi koska sun kaltaisten kanssa vänkäämään alkaminen on sama kuin iskisit päätäsi tiiliseinään, yhtätyhjän kanssa. ;D

Vierailija
10769/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love u T

Vierailija
10770/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan tajunnan räjäyttävää suudelmaa kanssasi, rakas. Olen valmis tekemään mitä vain, että tapaamisemme toteutuisi ja voisimme kohdata toisemme tosielämässä. Mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon. Minua askarruttaa se, oletko sinä siihen valmis? Minä olen. Minä rakastan sinua sellaisena kuin olet. Sinun sisimpääni on minulle rakkain. Tavattaisiin siis vailla mitään ennakkopaineita.

Minkälaisia mahdollisuuksia mieleesi tulee?

Vierailija
10771/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä, että tiedän missä kotini on mutta en voi mennä sinne. Tahtoisin sun syliin.

Jos olet hän ja tulisit minun syliini, niin siitä suutelemisesta ei varmaan tulisi loppua ollenkaan. Mä riisuisin sinut hitaasti ja suutelisin sinua kaikkialle, kuiskien korvaasi rakkauden sanoja.

Mmm, se on hyvin kuumottava ajatus jos hän tekisi noin. Haluaisin tuntea rakkauden välillämme.

Vierailija
10772/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämämme ovat hyvin erilaisia ehkä arvomaailmammekin. jollain syvemmällä tasolla me kuitenkin kohdattiin toisemme tai ainakin minä sinut ja tästä tunteesta on vaikea päästä eroon. Onko amor sittenkin valinnut sinut minulle?

Niinpä. Samaa ihmetellyt. Mikä ihme tämä on! Mielessä joka hetki. En jaksa enää.

Yöunetkin tässä menee.

Vierailija
10773/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua häiritsee eniten kaivatussasi tai teidän väleissänne?

Vierailija
10774/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä.

Vierailija
10775/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Love u T

Oletko itse T vai kaipaamasi henkilö?

Vierailija
10776/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään muu kuin se, etten tiedä, mitä hän minusta ajattelee. Mitä hän tunsi silloin, mitä hän tuntee nyt, oliko välillämme jokin väärinkäsitys, sotkiko joku ulkopuolinen välejämme, miksi hän toimi niin kuin toimi, kuvittelinko liikoja siksi kun itse tunsin vahvasti.

Ja vielä enemmän vaivaa, mitä itse todella tunnen nyt aikojen päästä. Tai mitä tuntisin, jos todella saisin kohdata hänet kunnolla. Matkan päästä tämä on vähän epämääräistä ja vaihtelevaa, joten en oikeasti osaa sanoa mitään varmaa edes omista tunteistani. En tiedä kaipaanko sitä tunnetta, sitä ihmistä vai itseäni hänen seurassaan, vai kaikkia niitä.

Vierailija
10777/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei olla pystytty puhumaan näistä tunteista välillämme. Se harmittaa eniten.

Vierailija
10778/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se, että olemme naimisissa tahoillamme ja rakastuneita toisiimme.

Vierailija
10779/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on liian ihana ja unohtumaton. Vaikea unohtaa, vaikka tilanne on mahdoton.

Vierailija
10780/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään muu kuin se, etten tiedä, mitä hän minusta ajattelee. Mitä hän tunsi silloin, mitä hän tuntee nyt, oliko välillämme jokin väärinkäsitys, sotkiko joku ulkopuolinen välejämme, miksi hän toimi niin kuin toimi, kuvittelinko liikoja siksi kun itse tunsin vahvasti.

Ja vielä enemmän vaivaa, mitä itse todella tunnen nyt aikojen päästä. Tai mitä tuntisin, jos todella saisin kohdata hänet kunnolla. Matkan päästä tämä on vähän epämääräistä ja vaihtelevaa, joten en oikeasti osaa sanoa mitään varmaa edes omista tunteistani. En tiedä kaipaanko sitä tunnetta, sitä ihmistä vai itseäni hänen seurassaan, vai kaikkia niitä.

Miksi ajattelet että kyseessä olisi ollut väärinkäsitys?

Ketju on lukittu.