Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9501/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kaivataan E:tä. Onks täällä? Nuoli ylös naispuolinen E ja alas mies E.

Ai siis neljä e-naista ja neljä e-miestä vai? :o vastatkaa kaipaajille

Vierailija
9502/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kaivataan E:tä. Onks täällä? Nuoli ylös naispuolinen E ja alas mies E.

Ai siis neljä e-naista ja neljä e-miestä vai? :o vastatkaa kaipaajille <3

Tai sitten vain neljä yhteensä. Eilen kun klikkasin ylänuolta, tuli samalla yksi alanuoli lisää. Jostain syystä sivu bugittaa joskus niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9503/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tietäisit, miten paljon olen sua miettinyt. Ja miten paljon olen keskustellut susta itseni kanssa. Välillä ollut ihan hyviäkin sananvaihtoja, joskus taas kovimmin huutava on peittänyt muut alleen. En jaksa enää keskustella, haluan hiljaisuutta, joten ole sitten siinä. Väsyneinä aamuina näytän sulle kieltä, kun en pussaamaan yletä. Ole nyt sitten, siinä.

Tärkeintä on, että rakkaus ja luottamus pääsevät ääneen pelkoa enemmän.

Vierailija
9504/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta rakas, kivaa lauantaita E:lle. Työpäivä tänään. Mies naiselle.

Vierailija
9505/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla naimisissa ja olla harrastamatta seksiä? Varmasti muutaman viikon onnistuu, mutta eikö sen jälkeen ole vaikeaa ja toista häiritse?

Vierailija
9506/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut nukuttua, kun olit ajatuksissani koko yön.

Vierailija
9507/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sinua mies. En ketään muuta.

Vierailija
9508/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut nukuttua, kun olit ajatuksissani koko yön.

Mulle käy jatkuvasti noin.

Vierailija
9509/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua eniten vaivaa meidän väleissä mies? Mitä haluaisit että asialle tehtäisiin?

Vierailija
9510/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, rakas. Meidän on ihan pakko nähdä ja suudeltava se tajunnan räjäyttävä suudelma. Hyvää yötä.

Olen tähän valmis heti kun sinä olet.

Vierailija
9511/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla naimisissa ja olla harrastamatta seksiä? Varmasti muutaman viikon onnistuu, mutta eikö sen jälkeen ole vaikeaa ja toista häiritse?

Jos kumpikaan ei halua harrastaa seksiä toisen kanssa, niin silloinhan tuo toimii hyvin. Pahinta on silloin, kun seksi on pakkopullaa, vaikkei yhtään huvittaisi.

Vierailija
9512/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin surullista :(  Luin näitä viestejä ja en voi ymmärtää miksei niitä suoraa osoiteta kyseisille henkilöille? Jos on ikävä, kaipaus tai vastaava niin kyllä yleensä silloin tietää/löytää keinot ottaa yhteyttä, tekstarilla, whatsapp, face tai vastaavilla keinoilla.

Mehän elämme täällä vain kerran ja olisi itselle sekä kaipauksen kohteelle palvelus ilmaista tunteensa. Kehoitan rohkeuteen, tarttumaan hetkeen, yhteydenottoon. 

Täälläkin on mies joka kaipaa, sitä kummaa otusta joka ei lähde pois päästä :)

Jos sitten herää kysymys miksen minä ota yhteyttä kaivattuuni niin syynä on se, kun kaivattuni on äkäpussi:D ja siten sitonut käteni tai tahtoni yheydenottoon

Vierailija
9513/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin surullista :(  Luin näitä viestejä ja en voi ymmärtää miksei niitä suoraa osoiteta kyseisille henkilöille? Jos on ikävä, kaipaus tai vastaava niin kyllä yleensä silloin tietää/löytää keinot ottaa yhteyttä, tekstarilla, whatsapp, face tai vastaavilla keinoilla.

Mehän elämme täällä vain kerran ja olisi itselle sekä kaipauksen kohteelle palvelus ilmaista tunteensa. Kehoitan rohkeuteen, tarttumaan hetkeen, yhteydenottoon. 

Jos sitten herää kysymys miksen minä ota yhteyttä kaivattuuni niin syynä on se, kun kaivattuni on äkäpussi:D ja siten sitonut käteni tai tahtoni yheydenottoon

Moni kaipaaja tai kaivattu on varattu niin yhteydenotto ei ole kovin helppoa.

Vierailija
9514/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinua mies. En ketään muuta.

Samat sanat sinulle.

Vierailija
9515/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Varatun tai varattuun ei ole mitään syytä ottaa yhteyttä.

Vierailija
9516/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sinä. Häiritseekö sinua nainen, että harrastan seksiä toisen kanssa?

Jostakin syystä ei. Mutta nykyisin mua häiritsee se, että se toinen on sinulle tärkein, niin kuin pitää ollakin. Toinen jakaa sun kanssa kaiken sen, mitä itse tahtoisin. Muistat sitä toista pienillä teoilla, yllätät. Kun olet seurassani, harhaudut kurkkimaan puhelinta, koska siellä on Hän.

Tiedän, ettei tämä ole rakentava tunne. Enkä halua sabotoida meidän kummankaan elämää.

Toivon, että tämä loppuu.

Vierailija
9517/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta rakas, kivaa lauantaita E:lle. Työpäivä tänään. Mies naiselle.

Mitä työtä teet? T. E

Vierailija
9518/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäkin on pohtimisen paikka, että jos varattuna kaipailee! Itsellänikin kokemusta siitä kun yritin parisuhdetta venyttää sen takia kun yhteinen lapsi exsän kanssa on. Ei ollut silloin ulkopuolisia kaipauksen kohteita vaan perustelin venytyksen sillä että lapselle tavallaan perinteisen ydinperheen turvaa soisin. Näin jälkikäteen ajateltuna virhe moinen. Jos on huono olla parisuhteessa niin kyllä siinä on silloin parempi erota eikä antaa lapsien, varallisuuden tai muiden asioiden häiritä, parempi kaikille näin 

Vierailija
9519/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, rakas. Meidän on ihan pakko nähdä ja suudeltava se tajunnan räjäyttävä suudelma. Hyvää yötä.

Olen tähän valmis heti kun sinä olet.

Minä olen jo valmis, rakas.

Olet ajatuksissani joka hetki.

Vierailija
9520/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tunne, että tulemme rakastamaan toisiamme koko elämän ajan. Tarpeeksi olemme jo toisistamme nähneet, jotta tunteiden on ollut mahdollista kasvaa näin suuriksi. Miehelle.

Ketju on lukittu.