Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö sinua, että harrastan seksiä toisen kanssa?
Kyllä todellakin häiritsee.
Teethän sitä itsekin.
Oot väärässä. Mä pidättäydyn.
Kun tietäisit, miten paljon olen sua miettinyt. Ja miten paljon olen keskustellut susta itseni kanssa. Välillä ollut ihan hyviäkin sananvaihtoja, joskus taas kovimmin huutava on peittänyt muut alleen. En jaksa enää keskustella, haluan hiljaisuutta, joten ole sitten siinä. Väsyneinä aamuina näytän sulle kieltä, kun en pussaamaan yletä. Ole nyt sitten, siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten paljon ajattelen sinua tällä hetkellä. Olisinpa luonasi. Kaipaan sinua ja haaveilen kosketuksestasi. Kaipaan niin paljon. Ei oikein ajatus kulje, joten en saa tähän aikaiseksi mitään hienoa viestiä. Miljoonittain halauksia sinulle. Hyvää yötä ja lempeitä unia.
Kenelle?
E:lle.
Minäkin E:lle, naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teethän sitä itsekin.
Selvä. Mutta sitten et ole hän. Hän on naimisissa.
Voin vain kuvitella millaista hermot riekaleiksi repivää säätöä kaikki reissut olisivat kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teethän sitä itsekin.
Niin mäkin..
Kaikki ois varmasti mennyt niin paljon paremmin, kun en ois koskaan kertonut sulle ihastumisesta, vaan olisin vain koittanut ystävystyä. Luin joskus jostain että monelle naiselle oli käynyt vastaavasti ja he eivät olleet koskaan kertoneet ihastumisesta, vaan ystävystyneet ja näistä ihmisistä oli tullut heidän parhaita ystäviään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sinulla menee, rakas. Sinulla, jota kaipaan kuin aurinkoa sateen jälkeen. Olen sinun, jos niin tahdot.
Huonosti menee, luulin päässeeni jo kuiville sun suhteen mutta kaipaan sinua enemmän kuin koskaan. Mikä tähän auttaisi? Onko ideaa? Haluaisin että suutelisit minua ja voisimme mennä vieläkin pidemmälle. Mitä tykkäisit siitä ja mitä sinä haluaisit?
Haluaisin suudella sinua ja en tiedä ketään muuta kenen kanssa haluaisin niin paljon mennä vielä paljon pidemmälle, niin pitkälle kuin haluaisit. Olen hulluna sinuun.
Pitäisikö meidän tehdä jotain asialle?
Pitäisi.
Ja taas kaivataan E:tä. Onks täällä? Nuoli ylös naispuolinen E ja alas mies E.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ois varmasti mennyt niin paljon paremmin, kun en ois koskaan kertonut sulle ihastumisesta, vaan olisin vain koittanut ystävystyä. Luin joskus jostain että monelle naiselle oli käynyt vastaavasti ja he eivät olleet koskaan kertoneet ihastumisesta, vaan ystävystyneet ja näistä ihmisistä oli tullut heidän parhaita ystäviään.
Lähtökohtaisesti naisen ei kannata kertoa naiselle ihastuksestaan, ellei ole aivan selviä merkkejä molemminpuolisista tunteista.
Mä olen katkaissut välit yhteen naiseen kokonaan, kun se avautui mulle ihastumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella millaista hermot riekaleiksi repivää säätöä kaikki reissut olisivat kanssasi.
Olis, ihan helvetin varmasti.
Hyvää yötä, rakas. Meidän on ihan pakko nähdä ja suudeltava se tajunnan räjäyttävä suudelma. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teethän sitä itsekin.
Niin mäkin..
Hän on mies.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle vaalealle ihanalle.Nimemme alkavat samalla ääntiöllä. Hyvää yötä! Rakastan siua.
Öitä rakas.
Ikävä on, ja sun kasvot näen koko ajan mielessäni - en tiedä miksi. Hymyilet ja katsot suoraan silmiin. Onkohan se jotenkin palanut mun verkkokalvoille?
Dunno. Love u. 💙
Hyvää yötä ja kauniita unia, Undómiel.
Yritän unohtaa, mutta se on tavattoman vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että haluaisin rakastella kanssasi ja saada sinut tuntemaan mahdollisimman paljon iloa ja nautintoa. Tässä rakkaudessa ja intohimossa sinuun on jotain niin puhdasta, että en tiedä mahtuuko siihen mustasukkaisuutta. Rakastan ja haluan sinua niin paljon, rakas.
Entä sinä. Häiritseekö sinua nainen, että harrastan seksiä toisen kanssa?
Tuskinpa sentään oli mulle, mutta tosiaan ihastus kyllä tietää mitä teen yleensä perjantaisin, eli nautiskelen kohtuullisesti olutta. Tuskin on vaan huomannut, että olen ollut viime aikoina aina selvinpäin kun on nähty. Tänäänkin kaikki suunnitelmat nähtävästi kuivu kasaan (eli yksin kotona, ei se leffa), mutta en kyllä halua nähdä häntä edes pienessä humalassa. Toivottavasti näen hänet lähipäivinä, vesiselvänä.