Olen 45 ja deittailen vain n. 28-32-vuotiaita. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mikset deittaile nuorempia? Itse olen 35-vuotias mies ja deittailen lähinnä 16-25-vuotiaita naisia. Toisaalta olenkin sinua kymmenen vuotta nuorempi, joten minullakin varmaan vähän kohoaisi ikähaitari ikääsi mennessä.
Koska tuosta nuoremmat on liian lapsellisia ja olen toistaiseksi asettanut rajaksi sen, että pitää olla syntynyt viime vuosituhannen puolella. Katsotaan joudunko tulevaisuudessa joustamaan tuosta periaatteesta
Ap
Pidätkö vanhempia naisia rumina vai onko tämä joku joustamiskysymys (=nuoremmalla ei ole vielä elämänkokemusta, sitoumuksia jne.)?
Deittailu ei tarkoita mitään. 99% miehistä ei saa edes seksiä naisilta.
Miksi et ole naimisissa? Juokset tyttöjen perässä vielä noin vanhana?
Oletko mies vai nainen? Minä olen 44 nainen ja sama periaate kuin sinulla.
Jos olet hyvännäköinen niin olisin koska tahansa tullut sun petiin silloin kun olin ikähaarukassani.
Kyl nuorille maturet kelpaa.
Minä taas olen 47 ja olen naimisissa 49-vuotiaan kanssa. Ja ihana on.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö vanhempia naisia rumina vai onko tämä joku joustamiskysymys (=nuoremmalla ei ole vielä elämänkokemusta, sitoumuksia jne.)?
Oman ikäiset eivät viehätä silmää ja muutenkin monella alkaa elämänasenne olla aika ankea.
Ap
Joa ap on nainen, niin uskon sitä, jos mies niin fat chance 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kerran ollut naimisissa enkä halua enää uutta avioliittoa. En juokse tyttöjen perässä.
Ap
Äärimmäisen epäuskottavaa. Ei kukaan oikeasti deittaile noin tiukalla ikähaarukalla, tarkoittaen, ettei 27-v tai 33-v kelpaisi. Ja vaikka niin tekisi, flaksi ei olisi kummoista.
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen epäuskottavaa. Ei kukaan oikeasti deittaile noin tiukalla ikähaarukalla, tarkoittaen, ettei 27-v tai 33-v kelpaisi. Ja vaikka niin tekisi, flaksi ei olisi kummoista.
"n. 28-32-vuotiaita."
Tarkkuutta peliin.
Minä deittailen nuorempia miehiä, ikäero samaa luokkaa kuin AP tapauksessa... Mulla syy on ihan nuoruuden haikailu ja se nuorempien elämänilo. Oman ikäiset tuntuu niin ukoilta lähes kaikki, että en enää edes yritä heidän kanssaan mitään. Ja seksi nuoren miehen kanssa on vaan niin upeaa, nämä nykyajan nuoret miehet ovat ihan toista kuin oma ikäluokkani. Erosin just nuoremmasta miehestä, koska hän halusikin lapsia, joten huonoja puolia löytyy myös, jos vakavampaa etsii. Mutta tässä nykyisessä seikkailumoodissa en voi kuin suositella näitä ysärillä syntyneitä miehiä, jos vaan yhtään innostaa nuoremmat miehet. Aivan mahtavaa vuosikertaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei kannata yrittää leikkiä jotain aikuista alle 50 vuotiaana, sellaiset perheet päätyvät vain katastrofaalisiin uusioperheisiin ja tappeluihin elatuksista ja omaisuudesta jne.
Parempi viettää nuoruus täysillä ja nauttia nuorista tytöistä ja sitten jaksaa asettua aloilleen, kun on ottanut kaiken ilon irti ja lopulta kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
No, minä deittalen ja sekös sinua harmittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä deittailen nuorempia miehiä, ikäero samaa luokkaa kuin AP tapauksessa... Mulla syy on ihan nuoruuden haikailu ja se nuorempien elämänilo. Oman ikäiset tuntuu niin ukoilta lähes kaikki, että en enää edes yritä heidän kanssaan mitään. Ja seksi nuoren miehen kanssa on vaan niin upeaa, nämä nykyajan nuoret miehet ovat ihan toista kuin oma ikäluokkani. Erosin just nuoremmasta miehestä, koska hän halusikin lapsia, joten huonoja puolia löytyy myös, jos vakavampaa etsii. Mutta tässä nykyisessä seikkailumoodissa en voi kuin suositella näitä ysärillä syntyneitä miehiä, jos vaan yhtään innostaa nuoremmat miehet. Aivan mahtavaa vuosikertaa.
Seli seli, läski. Ei sinua kukaan nuorempi mies huoli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei tarkoita mitään. 99% miehistä ei saa edes seksiä naisilta.
Häh? Mikäs luku tämä nyt on olevinaan? :D Jos mies säännöllisesti deittailee, eiköhän myös seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei kannata yrittää leikkiä jotain aikuista alle 50 vuotiaana, sellaiset perheet päätyvät vain katastrofaalisiin uusioperheisiin ja tappeluihin elatuksista ja omaisuudesta jne.
Parempi viettää nuoruus täysillä ja nauttia nuorista tytöistä ja sitten jaksaa asettua aloilleen, kun on ottanut kaiken ilon irti ja lopulta kyllästyy.
Näin on. Nainen on kuumin 12-vuotiaana, mutta heikon tasoni takia joudun tyytymään vahempiin.
Ap
Mikset deittaile nuorempia? Itse olen 35-vuotias mies ja deittailen lähinnä 16-25-vuotiaita naisia. Toisaalta olenkin sinua kymmenen vuotta nuorempi, joten minullakin varmaan vähän kohoaisi ikähaitari ikääsi mennessä.