Miksi joku jonottaa kassalle pienten ostosten kanssa, jos vieressä on tyhjä itsepalvelukassa
Huomasin ihmeellisen kuvion pikkupaikkakunnalla. Lähes kaikki jonottavat vuoroaan ihmiskassalle samalla kun itsepalvelukassat ovat aivan tyhjänä. Jonotin itsekin siinä hetken, kunnes tajusin että ne itsepalvelukassat todella ovat käytettävissä. Joku edessä oleva papparainen vain mulkoili, kun astelin eteenpäin pikakassan kautta ja marssin pois kaupasta. Mikä ihmeen ongelma tämä on? Jos ei itse osaa niitä käyttää, niin mistä moinen mulkoilu?
Kommentit (58)
Yksi pappa mulkoili ja sitten sinun mielestä kaikki mulkoilee?
Ja itse jonotan palvelukassalle, koska en osaa käyttää itsepalvelukassaa. Lisäksi niillä asioivia epäillään vilpistä. Ja moni haluaa edelleen palvelua ja kontaktin kaupan väkeen. Eikä tupakkaakaan taida itsepalvelukassalta saada, se täytyy pyytää.
Koska asiakkaana minulla on oikeus kassapalveluun.
Ihminen saa valita kassansa oman mielensä mukaan. Miksi ap vahtii muita asiakkaita kaupassa? Joku kansanpoliisiko luulet olevasi?
Meillä on itsepalvelukassalle 10-15 asiakkaan jono, ihmiskassalle 4 asiakasta.
Koska on mummo, joka ei uskalla käyttää korttia.
Maksan ihmisen tarjoamasta palvelusta. Se sisältyy ostosten hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska asiakkaana minulla on oikeus kassapalveluun.
👵🏻: Minä, minä, minä, minä ja MINÄ!!!
Haluan maksaa käteisellä ja flirttailla söpölle kassapojulle.
Koska ei kiinnosta tukea palveluiden paskuuttamista ja työpaikkojen alasajoa.
Vierailija kirjoitti:
Maksan ihmisen tarjoamasta palvelusta. Se sisältyy ostosten hintaan.
Noo siinäpä jonotat sitten pierunhajussa kaljan- ja tupakanostajien kanssa.
Koska haluan kertoa kassaneidille "on mulla taskussa 20 senttinen" tai "en tarvi kuittia, ei mee kuitenkaan verotukseen"- vitsin.
En tee töitä ilmaiseksi. Mutta onneksi voin valita kaupan missä on henkilökuntaa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei kiinnosta tukea palveluiden paskuuttamista ja työpaikkojen alasajoa.
Mutta silti hamstraat punalapputuotteita ja halvimpia kaupan merkkejä?
Vanhan miehen katsahdus sinuunn jo valmiiksi äreällä naamalla ei ole muuta kuin katsahdus sinuun. Kukaan ei mulkoile yhtään mitään missä kassalla kukin asioi. Ne ovat vain omia luulemisianne.
Työttömiä on Suomessa ihan riittävästi, ei tarvita yhtään ainoaa lisää.
Koska jos myyjä tekee palvelukassalla virheen, se on hänen virheensä. Mutta jos sinä teet virheen itsepalvelukassalla, olet varas.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että ostaa alkoholia, tupakkaa, punalaputettuja tuotteita... itsepalvelukassalla saa joskus odotella pitkään, että saa myyjän paikalle.
Meillä mulkoillaan, jos menee itsepalvelukassalle täyden kärryn kanssa, vaikka missään ei kerrota, että tuotteita saa olla max 5 kpl.
Alkoholi
Tupakka
Partakoneenterät (piilosta pyynnöstä)
Punalaputetut safkat
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan kertoa kassaneidille "on mulla taskussa 20 senttinen" tai "en tarvi kuittia, ei mee kuitenkaan verotukseen"- vitsin.
Ennen ne huutelivat itse "täällä on vapaa kassa!" tai "pannaanko pakasteet pieneen pussyyn?" johon oli kiva murjaista, että juu pannaan.
Vaikka siksi, että ostaa alkoholia, tupakkaa, punalaputettuja tuotteita... itsepalvelukassalla saa joskus odotella pitkään, että saa myyjän paikalle.
Meillä mulkoillaan, jos menee itsepalvelukassalle täyden kärryn kanssa, vaikka missään ei kerrota, että tuotteita saa olla max 5 kpl.