Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää konttaa.
Kieriminen säästää polvia ja alamäessä voi olla kivaakin.
Mä meen vain ylös eikä rasita yhtään, bitch.
:D
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi olet toisinaan niin väsyneen näköinen?
Jes, tää on mulle! tai sitten ei, mutta anna vielä joku muu tuntomerkki? ps. näin sut viimeksi ke
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä järkevä mies tänään jättää aivot narikkaan, tai paremminkin kotiin, kun tulet yhteen paikkaan. En tarkoita kännäystä, vaan ettet miettisi liikaa. Minäkin yritän tehdä niin.
Huomaa sanavalinta "kun". Älä väitä vastaan. :)
Kävin jo tänään, just kävelin hetki sitten ohitse, eikä ehdi enää. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä järkevä mies tänään jättää aivot narikkaan, tai paremminkin kotiin, kun tulet yhteen paikkaan. En tarkoita kännäystä, vaan ettet miettisi liikaa. Minäkin yritän tehdä niin.
Huomaa sanavalinta "kun". Älä väitä vastaan. :)
Kävin jo tänään, just kävelin hetki sitten ohitse, eikä ehdi enää. :(
Harmi. :( Toivottavasti tää ei ollut sulta. Mutta jos en näe sua tänään, niin sitten voin aina kuvitella, että oli.
Kuinka sinulla menee, rakas. Sinulla, jota kaipaan kuin aurinkoa sateen jälkeen. Olen sinun, jos niin tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kiihkeä rakastaja, että kaikki yöt menee peittoa heilutellessa ; )
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sinulla menee, rakas. Sinulla, jota kaipaan kuin aurinkoa sateen jälkeen. Olen sinun, jos niin tahdot.
Huonosti menee, luulin päässeeni jo kuiville sun suhteen mutta kaipaan sinua enemmän kuin koskaan. Mikä tähän auttaisi? Onko ideaa? Haluaisin että suutelisit minua ja voisimme mennä vieläkin pidemmälle. Mitä tykkäisit siitä ja mitä sinä haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kiihkeä rakastaja, että kaikki yöt menee peittoa heilutellessa ; )
Ei vaan, oikeasti uneni on niin kiihkeitä kun näen hänestä eroottisia unia kaiket yöt, että päivät kuljen sumussa.
Häiritseekö sinua, että harrastan seksiä toisen kanssa?
Miten olis akvaario? Tai hiirihäkki? Marsu? Ihan yhtä kiinnostavia tai jännittäviä.
Jos ois niin erikoisesti että sinä oisit joku noista joka haluaa ystävystyä, niin mitä toivoisit että tekisin sen edistämiseksi? Et kuitenkaan tykännyt että laitoin sulle viestejä joskus, etkä tykännyt edes että seurasin somessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei häritse, yök, vaan se, että elämääs ei mahdu mitään muuta. Ainakaan minua. Mä en ole halunnut sua siinä mielessä aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti menee, luulin päässeeni jo kuiville sun suhteen mutta kaipaan sinua enemmän kuin koskaan. Mikä tähän auttaisi? Onko ideaa? Haluaisin että suutelisit minua ja voisimme mennä vieläkin pidemmälle. Mitä tykkäisit siitä ja mitä sinä haluaisit?
Haluaisin suudella sinua ja en tiedä ketään muuta kenen kanssa haluaisin niin paljon mennä vielä paljon pidemmälle, niin pitkälle kuin haluaisit. Olen hulluna sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin häiritsee.
Teethän sitä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Ei minusta ois siihen kuitenkaan. Haluan sinusta vain ystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin suudella sinua ja en tiedä ketään muuta kenen kanssa haluaisin niin paljon mennä vielä paljon pidemmälle, niin pitkälle kuin haluaisit. Olen hulluna sinuun.
Pitäisikö meidän tehdä jotain asialle?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sinua enemmän häiritä että ajattelet vierasta kun olet omasi kanssa? Olisko se omatunto joka kolkuttaa?
Mitä lähemmäs tulen syksyä, sen paremmalta oloni alkaa tuntua. Taidan olla onnellisempi kuin pitkiin pitkiin aikoihin! Mutta yksi pisara taivaallani on: se on ikävä. Sillä ikävällä on sinun kasvosi. Sinun ilkikurinen hymysi. Ikäväni sinuun kasvaa päivä päivältä. Hyvää yötä, silitän poskeasi. Lähetän sen sinulle ajatuksissani. Olet mielessäni. Paljon. Paljon.. Paljon...
Toi ei oo enää tervettä!