Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Meidän on ihan pakko nähdä ja suudeltava se tajunnan räjäyttävä suudelma. Hyvää yötä.
Olen tähän valmis heti kun sinä olet.
Minä olen jo valmis, rakas.
Olet ajatuksissani joka hetki.
Mutta tuleeko siitä tapaamisesta koskaan mitään kun me ei kuitenkaan lopulta olla ne oikeat jotka toisiaan kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen tunne, että tulemme rakastamaan toisiamme koko elämän ajan. Tarpeeksi olemme jo toisistamme nähneet, jotta tunteiden on ollut mahdollista kasvaa näin suuriksi. Miehelle.
surullista miten joudut elämään haaveissa vain. joskus kannattais vaan siirtyy elämässä eteenpäin, eikä uhrata koko elämää kaukokaipuulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen tunne, että tulemme rakastamaan toisiamme koko elämän ajan. Tarpeeksi olemme jo toisistamme nähneet, jotta tunteiden on ollut mahdollista kasvaa näin suuriksi. Miehelle.
surullista miten joudut elämään haaveissa vain. joskus kannattais vaan siirtyy elämässä eteenpäin, eikä uhrata koko elämää kaukokaipuulle.
En ole uhrannut, enkä tule uhraamaan elämääni millään tavalla. Tuo tunne nyt vaan on ja pysyy, ja olen sen hyväksynyt. Yhtä lailla kuin aurinko nousee ja laskee ja kuu kierää maapalloa. Turha tapella vastaan sitä, mikä on joka tapauksessa. Ei elämäni mitenkään pilalla silti ole. Enkä usko, että hänenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla naimisissa ja olla harrastamatta seksiä? Varmasti muutaman viikon onnistuu, mutta eikö sen jälkeen ole vaikeaa ja toista häiritse?
Ei ole yhtään vaikeaa kaiken sen jälkeen, miten mua itseäni on kohdeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla naimisissa ja olla harrastamatta seksiä? Varmasti muutaman viikon onnistuu, mutta eikö sen jälkeen ole vaikeaa ja toista häiritse?
Aina ja ikuisesti uhriutuminen ja projisoinnilla omien tekojen puolustus.
Ihminen, ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset toimii juuri noin. Jos jokin asia ei miellytä, alkaa pihtaaminen..
Vierailija kirjoitti:
Kovin surullista :( Luin näitä viestejä ja en voi ymmärtää miksei niitä suoraa osoiteta kyseisille henkilöille? Jos on ikävä, kaipaus tai vastaava niin kyllä yleensä silloin tietää/löytää keinot ottaa yhteyttä, tekstarilla, whatsapp, face tai vastaavilla keinoilla.
Mehän elämme täällä vain kerran ja olisi itselle sekä kaipauksen kohteelle palvelus ilmaista tunteensa. Kehoitan rohkeuteen, tarttumaan hetkeen, yhteydenottoon.
Täälläkin on mies joka kaipaa, sitä kummaa otusta joka ei lähde pois päästä :)
Jos sitten herää kysymys miksen minä ota yhteyttä kaivattuuni niin syynä on se, kun kaivattuni on äkäpussi:D ja siten sitonut käteni tai tahtoni yheydenottoon
Yksipuolista kaipuuta toisen luo. Kuka nyt haluaisi rakkausviestejä jos ei tunne itse samoin? En minä ainakaan, siksi en kirjoita hänelle kuin tänne. Ilman tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on samanlainen tunne, koska en ole rakastanut ketään tällä tavalla elämäni aikana. Miten me pystytään elämään sen asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tietäisit, miten paljon olen sua miettinyt. Ja miten paljon olen keskustellut susta itseni kanssa. Välillä ollut ihan hyviäkin sananvaihtoja, joskus taas kovimmin huutava on peittänyt muut alleen. En jaksa enää keskustella, haluan hiljaisuutta, joten ole sitten siinä. Väsyneinä aamuina näytän sulle kieltä, kun en pussaamaan yletä. Ole nyt sitten, siinä.
Tärkeintä on, että rakkaus ja luottamus pääsevät ääneen pelkoa enemmän.
Jotain tuon vireistä sieltä intuitiivisesti nousisi (vaikka en ehkä noita sanoja käyttäisi), mutta järki on aika tehokas kampittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin surullista :( Luin näitä viestejä ja en voi ymmärtää miksei niitä suoraa osoiteta kyseisille henkilöille? Jos on ikävä...
...Jos sitten herää kysymys miksen minä ota yhteyttä kaivattuuni niin syynä on se, kun kaivattuni on äkäpussi:D ja siten sitonut käteni tai tahtoni yheydenottoon
Yksipuolista kaipuuta toisen luo. Kuka nyt haluaisi rakkausviestejä jos ei tunne itse samoin? En minä ainakaan, siksi en kirjoita hänelle kuin tänne. Ilman tunnisteita.
Ihan ymmärrettävä näkökanta mutta oletko sinä esimerkiksi tai vastapuolesi suoraa toisillenne sen asian ilmaissut ettei tunne samoin? Se mitä tuntee tai ei tunne jokainen itse vain tietää! Elämä olisi paljon helpompaa jos avoimesti kertoisi vastapuolelle tunteensa, jos tykkää niin tykkää ja mikäli ei vastakaikua ole, niin kertoo senkin.
Jos minulle tulisi rakkausviesti joltain, niin tietenkin siihen rehellisesti myöskin vastaisin. Jos tykkään, pidän, rakastan niin tieteskin ilmaisen sen, myöskin päinvastaisessa tapauksessa ilmaisen ettei tunne ole molemmanpuoleista. Mutta ihmisiähän ja ajattelutapoja on monia, esimerkiksi jos joku kaiherruttaa ja tiedän varmasti ettei tunne ole molemmanpuoleinen, niin se on sitten siinä! Pöhköltä tuntuisi hakata päätä seinää ja esimerkiksi täällä kaivata sellaista joka ei kaipausta halua!
Miksi oon taas alkanut haaveileen ystävyydestä, vaikka jossain vaiheessa keväällä ja kesällä tuntui ettei enää kiinnosta yhtään. Tää tietty pahenee kun palaan samalle paikkakunnalle. Mulla on siellä nykyään aika yksinäistä. Pitäisköhän muuttaa pois, kun muualla kavereita ja sukulaisia riittäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on samanlainen tunne, koska en ole rakastanut ketään tällä tavalla elämäni aikana. Miten me pystytään elämään sen asian kanssa?
Millä tavalla rakkaus, jota koet minua kohtaan eroaa aikaisemmista kokemistasi? En tiedä voiko tämän kanssa elää, mutta onko vaihtoehtojakaan?
Täälläkinonmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin surullista :( Luin näitä viestejä ja en voi ymmärtää miksei niitä suoraa osoiteta kyseisille henkilöille? Jos on ikävä...
...Jos sitten herää kysymys miksen minä ota yhteyttä kaivattuuni niin syynä on se, kun kaivattuni on äkäpussi:D ja siten sitonut käteni tai tahtoni yheydenottoon
Ihan ymmärrettävä näkökanta mutta oletko sinä esimerkiksi tai vastapuolesi suoraa toisillenne sen asian ilmaissut ettei tunne samoin? Se mitä tuntee tai ei tunne jokainen itse vain tietää! Elämä olisi paljon helpompaa jos avoimesti kertoisi vastapuolelle tunteensa, jos tykkää niin tykkää ja mikäli ei vastakaikua ole, niin kertoo senkin.
Jos minulle tulisi rakkausviesti joltain, niin tietenkin siihen rehellisesti myöskin vastaisin. Jos tykkään, pidän, rakastan niin tieteskin ilmaisen sen, myöskin päinvastaisessa tapauksessa ilmaisen ettei tunne ole molemmanpuoleista. Mutta ihmisiähän ja ajattelutapoja on monia, esimerkiksi jos joku kaiherruttaa ja tiedän varmasti ettei tunne ole molemmanpuoleinen, niin se on sitten siinä! Pöhköltä tuntuisi hakata päätä seinää ja esimerkiksi täällä kaivata sellaista joka ei kaipausta halua!
Pöhkö olenkin. Oliko vielä muuta?
Jos ei ole ollenkaan toivoa, sydän särkyisi.
Täälläkinonmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olisin tällä kannalla. Tai olen, ja olin ennen. Enkä monesti osaa sit ollakaan sanomatta, vaikka tiedän miten siin käy. Koska todellisuudessahan se menee sit niin (ainakin omalla kohdalla mennyt) et kuvittelee et tää ei ole yksipuolista, mutta kun menet vihjaamaan tuntemuksista tai ajatuksista, toinen feidaa sut vaan kokonaan. Nimimerkillä kokemusta on. Se on muuten halju fiilis. Melkein mielummin kärvistelis niiden ajatustensa kanssa itsekseen ja pitäis omana tietonaan. Mut onpa mahdollisuus mennä eteenpäin. Ja toivoa ettei se toinen tule sitten enää mussuttamaan mitään kun olet päässyt jo elämässä eteenpäin. Näinhän se useimmiten myös menee. Timing is a bitch. Ja kun suurin osa ihmisistä ei ole suoria ja kivoja ja kilttejä ja kohteliaita.
Sori avautuminen. Ja terkut miehelle naiselta. Kyl mä pääsen susta joskus vielä yli. Osaan jo elää tän asian kanssa. 😊
Tää on ihan paskaa... Haluan nähdä sut. En tiiä miks, ehkä se selviäis sitten. Eniten haluaisin vaan halata sua pitkään. Millään muulla ei oo väliä. Eikö tää lopu koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan paskaa... Haluan nähdä sut. En tiiä miks, ehkä se selviäis sitten. Eniten haluaisin vaan halata sua pitkään. Millään muulla ei oo väliä. Eikö tää lopu koskaan?
Ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä.
En. En vaan pysty. Haluan kohdata luonnossa, en viestin välityksellä. Enkä voi ehdottaa tapaamista noin vaan. Jos saisin ees jonkin merkin...
Miksi alanuolet?