Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9401/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuollaiset asiat kuten ”meistä ei tulekaan mitään” tai ”emme edes sopisi yhteen” tajuaa kunnolla yleensä vasta kun rakastuminen on hiipunut tai ainakin menettänyt kovimman kärkensä.

Minä mm. luulin meidän välillämme olevan jonkin mystisen ~yhteyden~, ja nyt jälkikäteen objektiivisemmin tarkasteltuna on aika selvää, ettei hänellä koskaan kiinnostanut kuin ohikiitävän hetken joskus pakkasyönä, eli taianomaista yhteyttä ei edes voinut olla eikä hän voinutkaan koskaan olla kohtaloni.

Ryvinpähän ”huvikseni” pitkät pätkät - tosin hyöty lasketaan minulle henkilökohtaisesti ja sen saldo ei ole nolla.:)

Merkityksellisyys ja kehityksen potentiaali kaikesta löytyy minusta itsestäni, ei hänestä ja meistä yhdessä.

Minä myös aina ihastuessani nostan toisen jollekin jalustalle.

En sillä tavalla, että olisin täysin kuuro ja sokea enkä ymmärtäisi hänen olevan erehtyväinen ihminen raskaine puolineen vaan sillä tavalla, että näen ihastuksen ”tasokkaampana” kuin hän ilman ihastusta silmissäni olisikaan.

Tämä on tietysti täysin normaalia ja kuuluu rakastumiseen, mutta jälkikäteen aina huvittaa ja tuntuu kuin olisi tupsahtanut Versaillesin palatsista Jakomäen ostarille.

Ja kun alkaa näkeen toisen ”halpana” ei enää edes ärsytä, jos sillä on naisia tai joku toinen.

Tässä tapauksessa ymmärsin vihdoin tunteiden laannuttua heidän olevan aivan saman tasoisia ja toisilleen sopivia. Saman tasoisella tarkoitan siis ensisijaisesti henkistä ja älyllistä tasoa.

Pitkään kärsin enkä voinut ymmärtää, mutta kun laskeutui miehen osalta Versaillesista Jakomäkeen eikä nähnyt häntä enää minään puolijumalana, tuli sen osalta rauha eikä tarvitse kuluttaa enää energiaa mustasukkaisuuteen.

Toki tähän on tarvittu myös selkeää dataa todisteeksi näistä asioista, ja sitä molemmat ovat tarjoilleet!

Kiitos siitä.:D Helpotti.

Vierailija
9402/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua, rakas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9403/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostuit minusta mies? Mitä minussa oli sellaista?

Vierailija
9404/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai hyväksymässä että me jäämme tapahtumatta. Näin kuvan sinusta ja niinhän se veti taas apeaksi kun olit niin surullisen näköinen siinä. Hymy on harvinainen vieras kasvoillasi. Tiedostan apeuteni olevan vain tunnetilan siirtymistä ja sinällään turhaa, joten olen aiemmasta poiketen rauhallinen. En se ole minä joka sinut tekisi onnelliseksi. Lienet toivottomasti ihastunut johonkuhun kuten minä sinuun, olen hyvä päättelemään asioita havaintojeni perusteella. Kuulen paljon sinusta, vaikka en koskaan kysy. Ei siis toivoa unohtamisesta.

Olemme sinun kanssasi samanlaisia romantikkoja, jotka haluavat hullusti rakastua eikä vähempi riitä, joten ymmärrän sinua. Toivon että saat hänet jota kaipaat. Jos minulla olisi taikavoimia, katsoisin kuka hän on ja tekisin lemmenloitsuja ☺️

Minun toivoton kohde on M.

Mikä sinun oma kirjaimesi on? Entä minun? En oikein usko sinun olevan hän jolle tuon kirjoitin. Puran tänne ajatuksiani ettei tarvitse kavereille kertoa, yllättävää saada tuollainen tunnustus vastauksena.

Olen kyllä toivoton romantikko ja taitaa olla hänkin vaikka on mies. Hän on M. En usko että hän täällä minua kaipaa. Ehkä joskus oli tunteita myös hänellä.

Vierailija
9405/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P (nainen), oletko käynyt katsomassa koskaan mun Facea? Kerran sitä jopa sulta pyysin. En silti tiedä.

Tuskin oot hän, mutta minä kävin katsomassa viimeksi joskus joulu- tai tammikuussa, kun huomasin sattumalta hänen vaihtaneen profiilikuvansa ja halusin nähdä sen isompana. Oli ihana kuva.

Vierailija
9406/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää kanssani joskus kahdestaan niin selvitetään mikä meidän tilanne on.

Sano vain milloin. Pyydä mut jäämään tai jää itse, sovitaan joku veruke ja selvitetään tää.

Vierailija
9407/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pyytänyt sinua treffeille koska se ei olisi ollut järkevää. Olen tosi järkevä mies.

Vierailija
9408/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ne oli ne silmät. Silmät ovat ikkuna sieluun, niinhän ne väittää. Näki, että on kokenut kovia, mutta ei ole katkeroitunut maailmaa kohtaan vaan luultavasti hyvinkin empatiakykyinen ihminen. Toki myös erittäin kaunis, mutta itse ainakin ihastun lähinnä luonteeseen, eli ihmiseen kenen kanssa voisin olla oma itseni. Tekoripsiset instagram tytöt ei kiinnosta.

Vierailija
9409/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua miehelle, itse olen töissä. Jäit mieleeni kai pysyvästi, mutta enköhän tämänkin kestä. : )

Vierailija
9410/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pyytänyt sinua treffeille koska se ei olisi ollut järkevää. Olen tosi järkevä mies.

Niinhän sinä olet. Voisit kyllä joskus olla vähän vähemmän järkevä. Sitä en tiedä, miksei se olisi ollut järkevää. Voisitko kertoa?

Vierailija
9411/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmissas olet järkevä.

Vierailija
9412/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää kanssani joskus kahdestaan niin selvitetään mikä meidän tilanne on.

Sano vain milloin. Pyydä mut jäämään tai jää itse, sovitaan joku veruke ja selvitetään tää.

Näitkö mut tänään ja jos näit minkä värinen paita minulla oli?

Vierailija
9413/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vastasin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai hyväksymässä että me jäämme tapahtumatta. Näin kuvan sinusta ja niinhän se veti taas apeaksi kun olit niin surullisen näköinen siinä. Hymy on harvinainen vieras kasvoillasi. Tiedostan apeuteni olevan vain tunnetilan siirtymistä ja sinällään turhaa, joten olen aiemmasta poiketen rauhallinen. En se ole minä joka sinut tekisi onnelliseksi. Lienet toivottomasti ihastunut johonkuhun kuten minä sinuun, olen hyvä päättelemään asioita havaintojeni perusteella. Kuulen paljon sinusta, vaikka en koskaan kysy. Ei siis toivoa unohtamisesta.

Olemme sinun kanssasi samanlaisia romantikkoja, jotka haluavat hullusti rakastua eikä vähempi riitä, joten ymmärrän sinua. Toivon että saat hänet jota kaipaat. Jos minulla olisi taikavoimia, katsoisin kuka hän on ja tekisin lemmenloitsuja ☺️

Minun toivoton kohde on M.

Mikä sinun oma kirjaimesi on? Entä minun? En oikein usko sinun olevan hän jolle tuon kirjoitin. Puran tänne ajatuksiani ettei tarvitse kavereille kertoa, yllättävää saada tuollainen tunnustus vastauksena.

Olen kyllä toivoton romantikko ja taitaa olla hänkin vaikka on mies. Hän on M. En usko että hän täällä minua kaipaa. Ehkä joskus oli tunteita myös hänellä.

Ei ole M-miestä tässä jutussa mukana. Ystävällismielisesti kehoitan kirjoittamaan omat kaipausviestit sen sijaan että vastailee täällä muiden viesteihin ✌️

Vierailija
9414/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä haluaisit meidän nainen olevan. Millä tavalla "me".

Vierailija
9415/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pongoltaki tërvöisiä. Weekend, pumputi pum!,)

Vierailija
9416/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Siitä haluaisin ottaa selvää. Ainakin haluaisin olla enemmän tekemisissä. Voitais olla edes ystäviä?

Vierailija
9417/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on hyvä.

Vierailija
9418/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli vähän haikea olo, koska oli sun viimeinen työpäiväsi. Aamulla kun ajoin sun ohi löin melkein jarrut pohjaan, jotta olisin voinut kyyditä sut sen noin 200 metrin matkan työpaikalle mikä sulla oli jäljellä. Aivotoiminta palasi viime hetkellä ja tajusin miten hölmöltä se olisi vaikuttanut, kun ei me oikein edes tunneta. Tää on tosi erikoista, koska mä en nykyisin enää koskaan ihastu. Tai en ainakaan ollut ihastunut pitkiin aikoihin.

Jos mä olisin nähnyt kiinnostuksen merkkejä olisin varmasti löytänyt sen tilaisuuden pyytää kahville, mutta sua on jotenkin poikkeuksellisen vaikea lukea, enkä mä halunnut ottaa riskia, että tuntisit olosi töissä epämukavaksi, jos kiinnostus olisikin yksipuolista, joten annoin asian olla.

Musta tuntuu, että sä saatat lukea tätä palstaa, joten jos tunnistat itsesi, olet paras. Jos haluat lähteä kahville (tai teelle?) niin luodaan tilaisuus, jos et halua niin sekään ei haittaa, mä pidän itseni kiireisenä kunnes tää tunne menee pois.

Jokatapauksessa mukavaa elokuun loppua sinulle.

PS. Mun vika sana sulle oli kiitos.

Vierailija
9419/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit hän kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne oli ne silmät. Silmät ovat ikkuna sieluun, niinhän ne väittää. Näki, että on kokenut kovia, mutta ei ole katkeroitunut maailmaa kohtaan vaan luultavasti hyvinkin empatiakykyinen ihminen. Toki myös erittäin kaunis, mutta itse ainakin ihastun lähinnä luonteeseen, eli ihmiseen kenen kanssa voisin olla oma itseni. Tekoripsiset instagram tytöt ei kiinnosta.

Tunnetko tätä naista yhtään? Koska näit hänet ensimmäisen kerran?

Vierailija
9420/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäviä? Onko muita vaihtoehtoja edes? Kyllähän minä sinusta enemmänkin tahtoisin, mutta olen hyväksynyt tilanteen.

Ketju on lukittu.