Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9381/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että meistä ei koskaan voisi tulla mitään enempää, mutta haluaisin kuitenkin rakastella kanssasi, suudella ja olla lähelläsi. Onnistuisiko tällainen? 

Voitaisiinko keskustella kahdestaan tuolla Chatcrypt.com. Jos tämä oli sinulta, niin sinä tiedät nuo antamani päivämäärätunnisteet. Ajatukseni oli, että sopisimme siellä tapaamisesta. Voisimme puhua myös tästä siellä. Voit lukea Wikipediasta paikan turvallisuudesta, jos haluat.

En oikeasti tiedä noita päivämääriä :-(

Jos kerrot tuon ensimmäisen kohtaamisen päivämäärän?

Jos olisit hän, niin voisit tarkistaa sen helposti kalenteristasi. Se oli ensimmäinen päivä, jolloin meidän oli ylipäätään mahdollista kohdata toisemme siellä missä kohtasimme. Hänellä löytyy asiasta varmasti joku dokumenttikin.

Totta. Minulla on päivämäärät ja kellonajat sekä dokumenttia erään tapaamisesta. Mutta en enää jaksa uskoa että hän on tämä henkilö ja minä se jota hän kaipaa. En ole aiemmin tähän kommenttia laittanut, selvennykseksi. Kaipaus saa käymään täällä...

Vierailija
9382/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9383/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy enää oikeastaan mitään merkkiä siitä että tykkäisit. Ei olla kyllä nähty, mutta et ikinä edes oo katsonut mun tarinoita tai tykännyt mistään kuvasta somessa. Oot varmaan lopettanut julkaisujen tekemisenkin siksi, kun tiedät että minä katson niitä.

Aika moni ei jaksa vaan tykkäillä. Ja välillä ei keksi mitää niihi stooreihinkaan.

Jos käyttää somea, niin kyllähän se kielii kiinnostuksen puutteesta jos ei ikinä tykkää mistään.

Niin se vain on.

Selkeimpiä on ne tapaukset jotka tykkäävät kyllä muiden kuvista ja julkaisuista, mutta ei sinun.

Näin juuri :) Kiinnostus ilmaistaan ”tykkäämällä”. Paljon tykkäämistä = huomattava kiinnostuneisuus. Jos muuta väittää, niin valehtelee.

No ei nyt ihan noinkaan. Joillakin on tapana tykätä kaikkien kaikista kuvista eikä siinä ole mitään tunteita pelissä. Tuo tosin on kyllä totta että jos ei tykkää mistään kuvasta eikä katso storyja ja tykkää silti muiden kuvista, niin se on selkeä merkki ettei kiinnosta ja haluaa tuolla tavalla ilmaista sen. Jos toisesta tykkää, niin kyllä silloin edes joistain kuvista tykkää. Se on niin pieni helppo ele ilmaista tykkääminen tai se ettei ainakaan inhoa, että kenelläkään ei voi olla kyllä uskalluksestakaan kiinni.

Tämä. Kiitos. Mä jätin joskus hänelle viestejä stooreihin mut hän hävisi aina sen jälkeen.

Vierailija
9384/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali kaivatulleni, ihanalle vaalealle vihersilmättärelle mieheltä 30km ja kahen pitäjänrajan takaa. Eilen en ehtinyt viestimään illasta, mutta yritin hyvittää hitauteni tämän vrk puolella. Etunimemme samoilla ak, kiire. Rak.siua

Vierailija
9385/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin oloon, että haluan lähellesi mies. Haluaisin aloittaa päivän sinun sylistäsi.

Vierailija
9386/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy enää oikeastaan mitään merkkiä siitä että tykkäisit. Ei olla kyllä nähty, mutta et ikinä edes oo katsonut mun tarinoita tai tykännyt mistään kuvasta somessa. Oot varmaan lopettanut julkaisujen tekemisenkin siksi, kun tiedät että minä katson niitä.

Aika moni ei jaksa vaan tykkäillä. Ja välillä ei keksi mitää niihi stooreihinkaan.

Jos käyttää somea, niin kyllähän se kielii kiinnostuksen puutteesta jos ei ikinä tykkää mistään.

Niin se vain on.

Selkeimpiä on ne tapaukset jotka tykkäävät kyllä muiden kuvista ja julkaisuista, mutta ei sinun.

Näin juuri :) Kiinnostus ilmaistaan ”tykkäämällä”. Paljon tykkäämistä = huomattava kiinnostuneisuus. Jos muuta väittää, niin valehtelee.

No ei nyt ihan noinkaan. Joillakin on tapana tykätä kaikkien kaikista kuvista eikä siinä ole mitään tunteita pelissä. Tuo tosin on kyllä totta että jos ei tykkää mistään kuvasta eikä katso storyja ja tykkää silti muiden kuvista, niin se on selkeä merkki ettei kiinnosta ja haluaa tuolla tavalla ilmaista sen. Jos toisesta tykkää, niin kyllä silloin edes joistain kuvista tykkää. Se on niin pieni helppo ele ilmaista tykkääminen tai se ettei ainakaan inhoa, että kenelläkään ei voi olla kyllä uskalluksestakaan kiinni.

Tämä. Kiitos. Mä jätin joskus hänelle viestejä stooreihin mut hän hävisi aina sen jälkeen.

Mikä tässä on ongelma? Jos hän on lopettanut kerta toinen häviää. Ja häviää miksi, koska ei halua antaa väärää käsitystä? Mun kaivattu katsoo mun jokaisen stoorin aina. Ensimmäisenä vielä jos olen itse kuvissa tai kirjoitan jotain kaipauksesta tai hänelle. Hän ei koskaan tykkää mun kuvista. Eli oletan ettei hän halua oikeasti näyttää sitä että pitäisi minusta.

Vierailija
9387/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että meistä ei koskaan voisi tulla mitään enempää, mutta haluaisin kuitenkin rakastella kanssasi, suudella ja olla lähelläsi. Onnistuisiko tällainen? 

Voitaisiinko keskustella kahdestaan tuolla Chatcrypt.com. Jos tämä oli sinulta, niin sinä tiedät nuo antamani päivämäärätunnisteet. Ajatukseni oli, että sopisimme siellä tapaamisesta. Voisimme puhua myös tästä siellä. Voit lukea Wikipediasta paikan turvallisuudesta, jos haluat.

Jos olisit hän, niin voisit tarkistaa sen helposti kalenteristasi. Se oli ensimmäinen päivä, jolloin meidän oli ylipäätään mahdollista kohdata toisemme siellä missä kohtasimme. Hänellä löytyy asiasta varmasti joku dokumenttikin.

Minkälainen paikka tuo oli missä kohtasitte ensimmäistä kertaa? Mitä siellä teidän välillä tapahtui?

Vierailija
9388/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotit minua taas aamulla 😍

Koska uskaltaudut juttelemaan? En pure...tule vaan!

Miehelle kenellä v.sin auto.

Vierailija
9389/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai hyväksymässä että me jäämme tapahtumatta. Näin kuvan sinusta ja niinhän se veti taas apeaksi kun olit niin surullisen näköinen siinä. Hymy on harvinainen vieras kasvoillasi. Tiedostan apeuteni olevan vain tunnetilan siirtymistä ja sinällään turhaa, joten olen aiemmasta poiketen rauhallinen. En se ole minä joka sinut tekisi onnelliseksi. Lienet toivottomasti ihastunut johonkuhun kuten minä sinuun, olen hyvä päättelemään asioita havaintojeni perusteella. Kuulen paljon sinusta, vaikka en koskaan kysy. Ei siis toivoa unohtamisesta.

Olemme sinun kanssasi samanlaisia romantikkoja, jotka haluavat hullusti rakastua eikä vähempi riitä, joten ymmärrän sinua. Toivon että saat hänet jota kaipaat. Jos minulla olisi taikavoimia, katsoisin kuka hän on ja tekisin lemmenloitsuja ☺️

Vierailija
9390/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotit minua taas aamulla 😍

Koska uskaltaudut juttelemaan? En pure...tule vaan!

Miehelle kenellä v.sin auto.

Eukkoani odottelen, mistä päättelit että sua kytistelen????

Vierailija
9391/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai hyväksymässä että me jäämme tapahtumatta. Näin kuvan sinusta ja niinhän se veti taas apeaksi kun olit niin surullisen näköinen siinä. Hymy on harvinainen vieras kasvoillasi. Tiedostan apeuteni olevan vain tunnetilan siirtymistä ja sinällään turhaa, joten olen aiemmasta poiketen rauhallinen. En se ole minä joka sinut tekisi onnelliseksi. Lienet toivottomasti ihastunut johonkuhun kuten minä sinuun, olen hyvä päättelemään asioita havaintojeni perusteella. Kuulen paljon sinusta, vaikka en koskaan kysy. Ei siis toivoa unohtamisesta.

Olemme sinun kanssasi samanlaisia romantikkoja, jotka haluavat hullusti rakastua eikä vähempi riitä, joten ymmärrän sinua. Toivon että saat hänet jota kaipaat. Jos minulla olisi taikavoimia, katsoisin kuka hän on ja tekisin lemmenloitsuja ☺️

Minun toivoton kohde on M.

Vierailija
9392/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun toivoton kohde on M.

Mikä sinun oma kirjaimesi on? Entä minun? En oikein usko sinun olevan hän jolle tuon kirjoitin. Puran tänne ajatuksiani ettei tarvitse kavereille kertoa, yllättävää saada tuollainen tunnustus vastauksena.

Vierailija
9393/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olit eilen aivan ihana! Joskus haaveilen ohimennen, että voisin kertoa sen sinulle ihan vakavasti enkä "vaan läpällä". Mutta se olisi sopimatonta. Silti, sinä olet ihana. 

Vierailija
9394/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen paikka tuo oli missä kohtasitte ensimmäistä kertaa? Mitä siellä teidän välillä tapahtui?

Ja onko tästä ensikohtaamisesta jotain 2 vuotta aikaa?

Vierailija
9395/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kanssani joskus kahdestaan niin selvitetään mikä meidän tilanne on.

Vierailija
9396/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit eilen aivan ihana! Joskus haaveilen ohimennen, että voisin kertoa sen sinulle ihan vakavasti enkä "vaan läpällä". Mutta se olisi sopimatonta. Silti, sinä olet ihana. 

Miehelle?

Vierailija
9397/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä, miten paljon ajattelen sinua tällä hetkellä. Olisinpa luonasi. Kaipaan sinua ja haaveilen kosketuksestasi. Kaipaan niin paljon. Ei oikein ajatus kulje, joten en saa tähän aikaiseksi mitään hienoa viestiä. Miljoonittain halauksia sinulle. Hyvää yötä ja lempeitä unia. 

Kenelle?

E:lle.

Vierailija
9398/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P (nainen), oletko käynyt katsomassa koskaan mun Facea? Kerran sitä jopa sulta pyysin. En silti tiedä.

Vierailija
9399/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää kanssani joskus kahdestaan niin selvitetään mikä meidän tilanne on.

Sopii hyvin.

Vierailija
9400/16650 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä unohit sun auton!

Ketju on lukittu.