Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä haluaisit meidän nainen olevan. Millä tavalla "me".
Etkö muista mitä itse asiasta sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Kaiffareita. Voitais sekoilla yhdessä.
Mitä sinä mies haluaisit meidän olevan?
Miksi sä näytät säikähtäneeltä kun näet minut?
Vierailija kirjoitti:
Intohimoisia rakastavaisia.
Haluaisin meidän olevan ne erinäköiset, ymmärtävät ja välittävät toistemme peilikuvat, mitä kerran olimme.
Vierailija kirjoitti:
Sä unohit sun auton!
Enhän, oon vaan aamusta iltaan kännissä, niin ei tuu ajettua. Lhekkö kudkiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos olisit hän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostuit minusta mies? Mitä minussa oli sellaista?
Kai ne oli ne silmät. Silmät ovat ikkuna sieluun, niinhän ne väittää. Näki, että on kokenut kovia, mutta ei ole katkeroitunut maailmaa kohtaan vaan luultavasti hyvinkin empatiakykyinen ihminen. Toki myös erittäin kaunis, mutta itse ainakin ihastun lähinnä luonteeseen, eli ihmiseen kenen kanssa voisin olla oma itseni. Tekoripsiset instagram tytöt ei kiinnosta.
Tunnetko tätä naista yhtään? Koska näit hänet ensimmäisen kerran?
En tunne kunnolla. Tiedän esimerkiksi mistä on kotoisin ja missäpäin asuu, koska on kertonut. Luulen, että lukee foorumia mutta jonkun toisen takia. Sen verran muuttui käytös joskus kun satuin pienessä hiprakassa käyttämään tunnistetta, josta vain hän olisi tunnistanut.
Miten se käytös sitten muuttui?
Voitaisiinko "me" jutella ihan kasvokkain ja kahdestaan? Mitä ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne oli ne silmät. Silmät ovat ikkuna sieluun, niinhän ne väittää. Näki, että on kokenut kovia, mutta ei ole katkeroitunut maailmaa kohtaan vaan luultavasti hyvinkin empatiakykyinen ihminen. Toki myös erittäin kaunis, mutta itse ainakin ihastun lähinnä luonteeseen, eli ihmiseen kenen kanssa voisin olla oma itseni. Tekoripsiset instagram tytöt ei kiinnosta.
En tunne kunnolla. Tiedän esimerkiksi mistä on kotoisin ja missäpäin asuu, koska on kertonut. Luulen, että lukee foorumia mutta jonkun toisen takia. Sen verran muuttui käytös joskus kun satuin pienessä hiprakassa käyttämään tunnistetta, josta vain hän olisi tunnistanut.
En nyt ole tuo sun ikävöintisi kohde, mutta. Oletko varma, että kukaan voi luottaa varmaksi jonkun tunnisteen olevan itselleen? Mä olen joskus nähnyt täällä osuvia tunnisteita, mutta en voi mistään olla varma. Ihmisiä on paljon, samantyyppisiä tilanteita myös. Tämä ihminen, joka olisi saattanut kirjoittaa tänne, muutti itse käytöstään minuun. Ja sellainen toimii kuin peili. Joten ootko varma, ettet itse ole säikähtänyt omaa viestiäsi ja viilentänyt asteen tai parin verran käytöstäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan. Kunhan oltais. Ja puhuttais. Ja tiedettäis ja tunnettais ja pidettäis toistemme puolta ja oltais tukena. Halauksia sun iltaan ja viikonloppuun, kaivattuni. Sitä mä tarvisin kanssa sulta nyt. Mut näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää kanssani joskus kahdestaan niin selvitetään mikä meidän tilanne on.
Sano vain milloin. Pyydä mut jäämään tai jää itse, sovitaan joku veruke ja selvitetään tää.
Näitkö mut tänään ja jos näit minkä värinen paita minulla oli?
Musta. Siinä päällä joku -takki kun menit ulos. Lähdit aiemmin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan. Kunhan oltais. Ja puhuttais. Ja tiedettäis ja tunnettais ja pidettäis toistemme puolta ja oltais tukena. Halauksia sun iltaan ja viikonloppuun, kaivattuni. Sitä mä tarvisin kanssa sulta nyt. Mut näillä mennään.
Jos olisit hän, en ole mahtunut elämääsi pitkään aikaan. Noita samoja asioita minäkin kaipaan. Että joku kuuntelis mua niin hyvässä kuin pahassakin. Yritin olla hyvä ystävä, eikä se mitään yrittämistä edes vaatinut. Tykkäsin susta niin kovin ja näin pienessä sievässä ikävöin vieläkin. Mutta näillä mennään joo.
Heippa mies. En ikinä sua tule unohtamaan, oon yrittänyt tehdä sinusta pahiksen mielessäni, kun olet mua kymmenen vuotta nuorempi. Olen miettinyt, että ajattelit tolta saa pesää kun on vanhempi ja sitten siitä pääsee eroon. Joku kuitenkin mättää. Miten sä tunnut niin suloiselta tyypiltä kuitenkin? N.40 ( iha kohta aineski)
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko "me" jutella ihan kasvokkain ja kahdestaan? Mitä ajattelet?
Tottakai haluan. Sano vain milloin sulle sopii niin tavataan ja puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua miehelle, itse olen töissä. Jäit mieleeni kai pysyvästi, mutta enköhän tämänkin kestä. : )
Ehkä se ikävä joskus helpottaa, toivottavasti. Nyt on vaan niin tyhjä olo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä näytät säikähtäneeltä kun näet minut?
Minä pelkään, että kuolet. Koko ajan pelkään, en kestäisi sitä nyt juuri enempää. Tietenkin oikeasti kestäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ole tuo sun ikävöintisi kohde, mutta. Oletko varma, että kukaan voi luottaa varmaksi jonkun tunnisteen olevan itselleen? Mä olen joskus nähnyt täällä osuvia tunnisteita, mutta en voi mistään olla varma. Ihmisiä on paljon, samantyyppisiä tilanteita myös. Tämä ihminen, joka olisi saattanut kirjoittaa tänne, muutti itse käytöstään minuun. Ja sellainen toimii kuin peili. Joten ootko varma, ettet itse ole säikähtänyt omaa viestiäsi ja viilentänyt asteen tai parin verran käytöstäsi?
En mielestäni, mutta ihminen on ihastuneena niin sokea omalle käytökselleen. Tajusin yksi päivä kuinka paljon olen laiminlyönyt muita ihmissuhteitani viime aikoina. Foorumia en ole lähiaikoina viitsinyt hirveästi edes lukea, koska vaikka olen mielestäni erittäin vahva mieleltäni enkä tunnistele viestejä itselleni niin kyllä joskus noi viestit missä kirjoitetaan "pääsin susta ylitse" jne tuntuvat kurkussa asti. Siis vaikka oikeasti todennäköisyys, että olisivat minulle on periaatteessa nolla, todennäköisyys että ihastus kävisi täällä on hyvin epätodennäköinen, ja että olisi molemminpuolisia tunteita vaikuttaa ainakin juuri nyt aika kaukaiselta haaveelta.
Mutta siis en ole vajonnut mihinkään itsesääliin (koskaan) ja yritän ottaa asioista selvää eli en ole luovuttanut. Ei mulla kyllä nyt muuta sanottavaa ole ja yritän vaan nauttia viikonlopusta. Hyvää viikonloppua kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, rakas
Minäkin sinua.
Pitäisi keskustella asiasta, löytää molempia tyydyttävä ratkaisu.