Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Eipä näy enää oikeastaan mitään merkkiä siitä että tykkäisit. Ei olla kyllä nähty, mutta et ikinä edes oo katsonut mun tarinoita tai tykännyt mistään kuvasta somessa. Oot varmaan lopettanut julkaisujen tekemisenkin siksi, kun tiedät että minä katson niitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ”vahingossa” tsekkaa mun instastoryn?
Olisin maailman onnellisin!
Miksi? Onks siellä joku viesti mulle?
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy enää oikeastaan mitään merkkiä siitä että tykkäisit. Ei olla kyllä nähty, mutta et ikinä edes oo katsonut mun tarinoita tai tykännyt mistään kuvasta somessa. Oot varmaan lopettanut julkaisujen tekemisenkin siksi, kun tiedät että minä katson niitä.
Aika moni ei jaksa vaan tykkäillä. Ja välillä ei keksi mitää niihi stooreihinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että meistä ei koskaan voisi tulla mitään enempää, mutta haluaisin kuitenkin rakastella kanssasi, suudella ja olla lähelläsi. Onnistuisiko tällainen?
Voitaisiinko keskustella kahdestaan tuolla Chatcrypt.com. Jos tämä oli sinulta, niin sinä tiedät nuo antamani päivämäärätunnisteet. Ajatukseni oli, että sopisimme siellä tapaamisesta. Voisimme puhua myös tästä siellä. Voit lukea Wikipediasta paikan turvallisuudesta, jos haluat.
Voisitko laittaa viestiä ihan irl? En todellakaan anna sinulle pakkeja vaan suostun mihin tahansa mitä ehdotat.
Jotta tiedän, että olet hän, niin kerro minulle, millainen viimeinen minulle lähettämäsi viesti oli. Minä muistan sen.
Liittyi työjuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ”vahingossa” tsekkaa mun instastoryn?
Olisin maailman onnellisin!Miksi? Onks siellä joku viesti mulle?
Ei, mutta näkisin et oot käyny mun profiilissa, pöllö.
Vierailija kirjoitti:
Tänään minulle tuli tunne että olet jo unohtanut minut mies. Olet ehkä löytänyt jo uuden. Olo on vähän haikea mutta kyllä tästä selviän jotenkin.
Höpsis, ei ole tarvetta eikä halua hakea ja löytää uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ei jaksa vaan tykkäillä. Ja välillä ei keksi mitää niihi stooreihinkaan.
Jos käyttää somea, niin kyllähän se kielii kiinnostuksen puutteesta jos ei ikinä tykkää mistään.
Niin se vain on.
Selkeimpiä on ne tapaukset jotka tykkäävät kyllä muiden kuvista ja julkaisuista, mutta ei sinun.
Tietäisitpä, miten paljon ajattelen sinua tällä hetkellä. Olisinpa luonasi. Kaipaan sinua ja haaveilen kosketuksestasi. Kaipaan niin paljon. Ei oikein ajatus kulje, joten en saa tähän aikaiseksi mitään hienoa viestiä. Miljoonittain halauksia sinulle. Hyvää yötä ja lempeitä unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää somea, niin kyllähän se kielii kiinnostuksen puutteesta jos ei ikinä tykkää mistään.
Niin se vain on.
Selkeimpiä on ne tapaukset jotka tykkäävät kyllä muiden kuvista ja julkaisuista, mutta ei sinun.
Näin juuri :) Kiinnostus ilmaistaan ”tykkäämällä”. Paljon tykkäämistä = huomattava kiinnostuneisuus. Jos muuta väittää, niin valehtelee.
Luulen että meidän pitäisi jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vain on.
Selkeimpiä on ne tapaukset jotka tykkäävät kyllä muiden kuvista ja julkaisuista, mutta ei sinun.Näin juuri :) Kiinnostus ilmaistaan ”tykkäämällä”. Paljon tykkäämistä = huomattava kiinnostuneisuus. Jos muuta väittää, niin valehtelee.
No ei nyt ihan noinkaan. Joillakin on tapana tykätä kaikkien kaikista kuvista eikä siinä ole mitään tunteita pelissä. Tuo tosin on kyllä totta että jos ei tykkää mistään kuvasta eikä katso storyja ja tykkää silti muiden kuvista, niin se on selkeä merkki ettei kiinnosta ja haluaa tuolla tavalla ilmaista sen. Jos toisesta tykkää, niin kyllä silloin edes joistain kuvista tykkää. Se on niin pieni helppo ele ilmaista tykkääminen tai se ettei ainakaan inhoa, että kenelläkään ei voi olla kyllä uskalluksestakaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hetkeä olet jäänyt kaipaamaan kaivattusi kanssa? Onko mitään tiettyä hetkeä?
Se kun katseemme kohtasivat siinä käytävässä.
Voi rakkaani, muistan sen ikuisesti <3
Koska kohtasivat?
Vuonna 2016, käännyin katsomaan taakseni sinua, koska halusin näyttää ihastukseni. Sinä nostit katseesi ja katsoit minua sieltä ovelta suoraan silmiin 😍
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten paljon ajattelen sinua tällä hetkellä. Olisinpa luonasi. Kaipaan sinua ja haaveilen kosketuksestasi. Kaipaan niin paljon. Ei oikein ajatus kulje, joten en saa tähän aikaiseksi mitään hienoa viestiä. Miljoonittain halauksia sinulle. Hyvää yötä ja lempeitä unia.
Kenelle?
Rakas. Sanaton kaipaus. Kun voisimme jutella kasvotusten kaikesta tästä. Rakastan ja haluan sinua. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Olkoon telepatialla sinulle lähettämäni suudelma todella täynnä niitä tunteita, joita minussa herätät.
Hyvää yötä toinen A. Uskon, että meillä olisi mukavaa yhdessä. Keksisin kivaa tekemistä aina. Vaikka minulle riittäisi tvn katselu villasukat jalassa, jos sinä olisit siinä vieressä.
En ole koskaan ennen tuntenut itseäni näin yksinäiseksi. Haaveilen, että olisit kainalossani tai pää rinnallani.
Ikävä tulee sinua mies, kun ei taas muutamaan päivään nähdä. Sydän täynnä hellyyttä kun sinua ajattelen.
Pelottaako suakin mitenpäin tää kääntyy? On niin kylmä että tuntuu että sydän jäätyy. Välitän sust vielkin, ihan sama mitä mietit. Vaikka kauan se kiellettiin, ettei meidän yhtälöä toimiin saa, niin joskus se on rakkautta et luovuttaa.
Silti tuntuu et kaikki on väärinpäin.
-Kävi niin kävi näin-
Toivon että mies olet onnellinen. Haaveissani ollaan joskus yhdessä. Kauniita unia.
Me ollaan niin toisillemme tarkoitetut.
Kyllä🐷