Neljä kuukautta jouluaattoon
Joko olette aloitaneet jouluvalmistelut?
🎁🎄🎀🎅🕯🎆🎇
Kommentit (31)
En ole, mutta kivaa kun pian on joulu, saa taas aloittaa kevään ja kesän odottamisen.
Mitäs, vasta eilen tuli siivottua viimeiset joulukoristeet.
Suklaakalenterit on jo ostettu, avattu ja syöty. Täytyy käydä ostamassa uudet.
Vierailija kirjoitti:
Sika tapettu ja sinapit ostettu.
Sinappia sulla on housuissas.
Apua, alkaa hiki hiipimään hipiään. Joka joulu lupaan etten tee paljon mitään, ainoastaan ne pienet pakolliset, mutta överiksi menee, nyt pidän pääni. Ei kinkkua, ei rosollia, ei laatikoita (tai no pieni lanttu), ei lihapullia, ei ei ei ja ei, no nälkähän siinä sitten tulee ja taas kasat kasvaa. Lahjoista ollaan päästy eroon, ihan typerä juttu lahjoa porukka jotka kuitenkin ovat ihan perseestä jokainen, ei niitä kannata lahjoa, ei niistä ihmisiä siitä huolimatta tule. Joulukorteista EN LUOVU, niiden kirjoittelu on meikän repertuaarin parasta, laitan runosuoneni sykkimään ja Lyyti kirjoittaa sauhuten, en siis lähetä mitään tavallisia tonttu-pukki kortteja vaan jotain extraa pitää olla. Hyvää Joulua !
Kahdeksan kuukautta kevääseen. Jaksaa jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Suklaakalenterit on jo ostettu, avattu ja syöty. Täytyy käydä ostamassa uudet.
Noin käy minullekin. Ostetaan marraskuun alussa ja marraskuun lopussa haetaan uudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)))
Isä joskus baarissa sanoi: Kyllästyi kuuntelemaan jonkun, vähän nuoremman miehen juttuja: Sinä työnsit vielä sinappia, kun minä olin jo valtiolla hommissa! :))
Vierailija kirjoitti:
Onpa aika mennyt äkkiä taas :o
Kohta vielä nopeammin, koska joulu on ensi vuodesta alkaen kolmen kuukauden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, kulli kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)))
Isä joskus baarissa sanoi: Kyllästyi kuuntelemaan jonkun, vähän nuoremman miehen juttuja: Sinä työnsit vielä sinappia, kun minä olin jo valtiolla hommissa! :))
Niin miksi tulla neuvomaan kun ette te nuoret tätä maailmaa pelasta, aika on aikaa ja pallo kiertää edelleenkin radalla.
Nyt on vielä hyvä tilaisuus aloittaa säästäminen joulua varten. Voi ostaa satokauden lantut ja porkkanat ja tehdä laatikot valmiiksi pakkaseen. Ostaa puuroriisiä. Ja punainen maito pakkaseen. Jne. Ei tarvitse kaikkea joulukuussa hankkia ja tuskailla, ettei raha riitä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on myös äkkiä ohi.
Mä taas aattelen, että kiva, kun pitkin marras-joulukuuta on kaikkia kivoja jouluun liittyviä juttuja.
Ne joulupyhäthän menee silmänräpäyksessä, ja itselleni moni joulun odotus traditio on paljon merkityksellisenpi.
Siis aloittaneet.