Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinulle ihanalle. Olet mielessäni heti aamusta. Olisi kivaa lähteä yhdessä retkelle jonnekin meren rantaan. Otettaisiin eväät mukaan ja nautittaisiin päivästä. Miltä kuulostaisi?
Jos sun nimi on Antti niin se kuulostaa hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinulle ihanalle. Olet mielessäni heti aamusta. Olisi kivaa lähteä yhdessä retkelle jonnekin meren rantaan. Otettaisiin eväät mukaan ja nautittaisiin päivästä. Miltä kuulostaisi?
Jos sun nimi on Antti niin se kuulostaa hyvältä
Valitettavasti en ole Antti. Olen nainen. Toivottavasti kuitenkin pääset joskus vielä retkelle Antin kanssa.
Ai! Laurie iantar lassi su'rinen, yeni u'no'time ve rämar aldaron! Yeni ve linte yuldar avänier mi oromardi lisse-niiruvöreva
Andune paella, varo tellumar nu luin, yassen tintlare i eleni qmaryo airetari-lirinen.
Tämä on se hetki tarinasta kun erehdyimme tulemaan Lukitarin luolaan.
Allial nulluh aus naapiak. Seim nunim olla tisiov apnuk. Iskulluh tunim aas uupiak. Atietsinnut alliav elleheim!
Vierailija kirjoitti:
Et sä tajuu, mä tykkään susta.
Onko se idiootti kun ei tajua. Sitäkö haluat sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Allial nulluh aus naapiak. Seim nunim olla tisiov apnuk. Iskulluh tunim aas uupiak. Atietsinnut alliav elleheim!
Bläääh. Aksap atsiah!
Aurinkoista päivää, Anu.
Luulet ehkä, että tiedän.
Mutta en minä.
Kaipaan sinua, vaikka välillä oletkin mielestäni aivan mahdottoman raivostuttava. Olet silti niin ihana ja suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista päivää, Anu.
Luulet ehkä, että tiedän.
Mutta en minä.
Kerro jotain lisää hänestä. Ja sinusta.
Pikkuhiljaa realisoitunut kuinka epävakaa persoona kaivattuni on ja ettei hänestä ikinä mulle miestä tule, mutta nyt kun aikaa on kulunut tahtoisin olla ystävä.
Siis oikea ystävä, hengailla ja sellaista mutta ilman mitään sukupuolista/seksuaalista aspektia.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa realisoitunut kuinka epävakaa persoona kaivattuni on ja ettei hänestä ikinä mulle miestä tule, mutta nyt kun aikaa on kulunut tahtoisin olla ystävä.
Siis oikea ystävä, hengailla ja sellaista mutta ilman mitään sukupuolista/seksuaalista aspektia.
Juupa juu, näin mäkin aina selitän itselleni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikea ystävä, hengailla ja sellaista mutta ilman mitään sukupuolista/seksuaalista aspektia.Juupa juu, näin mäkin aina selitän itselleni :)
Ei tämä nyt kyllä ole mitään selittelyä, vaan tunne sisältäni :D
Ja ajallisesti puhutaan vuosista kun olen tunteitani häneen prosessoinut, eli ei liene ihme kun jossain vaiheessa tulee tällainen tunne kuin tuossa kuvasin.
En ole siellä missä eilen. Jos teet sen verran, että tulet "muina miehinä" tänne, lupaan sanoa jotain, mistä tiedät. Ei tunnisteita. Jos sopii teidän tilanteeseen, kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikea ystävä, hengailla ja sellaista mutta ilman mitään sukupuolista/seksuaalista aspektia.Juupa juu, näin mäkin aina selitän itselleni :)
Ja ajallisesti puhutaan vuosista kun olen tunteitani häneen prosessoinut, eli ei liene ihme kun jossain vaiheessa tulee tällainen tunne kuin tuossa kuvasin.
Peukutin teitä kumpaakin, koska samaistuin kummankin ajatuksiin. Nuo asiat väittelevät mielessäni ja tunteissani, mutta sillä erotuksella, etten pidä kaivattuani epävakaana.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka välillä oletkin mielestäni aivan mahdottoman raivostuttava. Olet silti niin ihana ja suloinen.
Varastaako se sun eväät ja sitten mussuttaa niitä söpösti?
Vierailija kirjoitti:
Naiselta naiselle? Naiselta miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajallisesti puhutaan vuosista kun olen tunteitani häneen prosessoinut, eli ei liene ihme kun jossain vaiheessa tulee tällainen tunne kuin tuossa kuvasin.Peukutin teitä kumpaakin, koska samaistuin kummankin ajatuksiin. Nuo asiat väittelevät mielessäni ja tunteissani, mutta sillä erotuksella, etten pidä kaivattuani epävakaana.
Kaipasin niin kauan, että jossain vaiheessa romanttinen ja seksuaalinen puoli alkoi himmetä ja nykyään tulee tosi harvoin niitä hetkiä kun kaipaisin häntä siten.
Kaipaus muutti vähän muotoaan ja nykyään kaipaankin lähinnä ystävänä, häntä ihmisenä.
Uskon, että meidän ystävyys olisi monin tavoin upeaa.
Tänään on ollut vaikea päivä. Olen miettinyt sua ja itkenyt. Tää irti päästäminen on vaikeaa ja se satuttaa. Olen kuunnellut tänään Kaija Koon biisiä Jos sua ei ois ollut. Erityisesti seuraavaa kohtaa:
Ei sua minusta voi erottaa, jäät osaksi mieleni maisemaa. Kiitos, kun olit totta hetken. Nyt mun täytyy tästä jatkaa. Vierelläni teet loppuretken, vaikka se olis kuvitelmaa.
Nyt meidän tiet etkanevat lopullisesti. Hyvää loppu jatkoa sulle. Sulla tulee aina olemaan paikka sydämessäni. Aina tuut kulkemaan mukanani muistoissani. Erityisesti niissä meidän yhteisissä hyvissä hetkissä.❤