Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Yritin vain rikkoa sen kaipauksen kehän johon jäin keväällä kiinni, mutta onnistuin rikkomaan samalla jotain itsestäni. En voi unohtaa sun olevan olemassa, vaikkei tätä ikäväksi enää voi sanoa.
Mitä se sitten on? Rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Meillä on ollut irl-viestintää, mutta haluaisitko jatkaa sitä jossain muodossa? Ja jos haluat, niin millä välineellä? Minä tiedän vain sen, että rakastan sinua todella paljon, enkä halua tehdä mitään sellaista, mitä sinä et halua. Signaalisi ovat olleet ristiriitaisia, minkä vuoksi olen vähän ymmälläni. En tiedä, millaista yhteydenpitoa haluaisit/et haluaisi. Hyvää yötä. Olet niin rakas.
Haluaisin jatkaa. Viestittely vois olla hyvä, koska ei me puhumalla saada juteltua paria lausetta enempää. Ihan mikä tahansa väline käy: Facebook, Insta, Whatsapp, maili. Valitse mistä itse tykkäät.
Whaat 😮Tää mun vastaus on saanut viis alanuolta eikä yhtään ylänuolta. En tiennyt että tää rakas-hommeli on joidenkin kahdenkeskinen keskustelu. Sooori. Minusta on ollut hauska vastailla ihmisten keskusteluihin täällä. Toinen vaihtoehto on ettei kukaan täällä halua viestitellä irl. Kummaa porukkaa.
Esitit keväällä viimeisessä Whatsapp-viestissäsi nainen toivomuksen minulle. Oletko edelleen samaa mieltä? Minä en vastannut viestiisi. Ymmärrät ehkä miksi.
Oletko löytänyt uuden ihastuksen tai herätellyt vanhoista uudelleen jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin vain rikkoa sen kaipauksen kehän johon jäin keväällä kiinni, mutta onnistuin rikkomaan samalla jotain itsestäni. En voi unohtaa sun olevan olemassa, vaikkei tätä ikäväksi enää voi sanoa.
Mitä se sitten on? Rakkautta?
Ei se ole rakkautta. Ei me edes tunneta toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen vain selvitellyt päätäni ja lopputulos on, että tykkään vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo ärsyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Esitit keväällä viimeisessä Whatsapp-viestissäsi nainen toivomuksen minulle. Oletko edelleen samaa mieltä? Minä en vastannut viestiisi. Ymmärrät ehkä miksi.
Se oli mun miesystävä😂 yritti pilailla 🤣 sorii, se on sellanen vekkuli 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät - - - - > kenestä?
Oletko ajatellut laittaa viestiä kaivatullesi irl. Miksi, miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeastaan kaksi vaihdetta sun kanssa. Toinen on pöljäilyvaihde, koska se oma typeräkin huumori tarjoaa hetkittäisen teflonin. Sitten on se toinen, kun pelkkä ajatus susta tuo kyyneleet silmiin. Se on se yksityisempi ja kipeämpi, jota ei oikein voi jakaa kenenkään kanssa, täälläkään.
Haluaisin niin paljon pystyä suhtautumaan suhun neutraalisti, että jos joskus vielä nenukkain joutuisin, niin voisin ajatella aidosti, että tossa se nyt on ja morjens ja mitäpä tässä ja kato miten hieno keli.
Sä oot ihana <3
Jos vaan pystyt eikä sinua ole torjuttu, koita vähän raottaa tuota toista puolta kaivatullesi.
Mulla itelläni se tilanne, että yksin henkilön kanssa en saa puhuttua mitään. Aivot menee tilttiin ja alan panikoida :D. Neutraalia toivoisin minäkin tai sitä, että osaisin vaikka hassutella. Mutta ei, en osaa. Mun vaihtoehdot on kiusallinen hiljaisuus tai se, että saisin ääneen sanoa, mistä kiikastaa: "Tuossa on seinä ja kohta painan sut sitä vasten. Laitan sun kädet lanteilleni ja käsken tehdä mitä tykkäät". Enkä mä voi vaan sanoa, että "Hitsi miten sun hymy ja ääni on kurr <3". Mutta se saattaa olla ainoa asia mikä päässä liikkuu sillä hetkellä, joten tuloksena on omalta osaltani hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut laittaa mutta jotenkin toivoisin meidän törmäävän livenä ensin, jotta voisi vähän haistella niin omia kuin toisenkin fiiliksiä.. Viime tapaamisesta on niin kauan, että tämmöinen tapaaminen olisi jo toivottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeastaan kaksi vaihdetta sun kanssa. Toinen on pöljäilyvaihde, koska se oma typeräkin huumori tarjoaa hetkittäisen teflonin. Sitten on se toinen, kun pelkkä ajatus susta tuo kyyneleet silmiin. Se on se yksityisempi ja kipeämpi, jota ei oikein voi jakaa kenenkään kanssa, täälläkään.
Haluaisin niin paljon pystyä suhtautumaan suhun neutraalisti, että jos joskus vielä nenukkain joutuisin, niin voisin ajatella aidosti, että tossa se nyt on ja morjens ja mitäpä tässä ja kato miten hieno keli.
Sä oot ihana <3
Jos vaan pystyt eikä sinua ole torjuttu, koita vähän raottaa tuota toista puolta kaivatullesi.
Mulla itelläni se tilanne, että yksin henkilön kanssa en saa puhuttua mitään. Aivot menee tilttiin ja alan panikoida :D. Neutraalia toivoisin minäkin tai sitä, että osaisin vaikka hassutella. Mutta ei, en osaa. Mun vaihtoehdot on kiusallinen hiljaisuus tai se, että saisin ääneen sanoa, mistä kiikastaa: "Tuossa on seinä ja kohta painan sut sitä vasten. Laitan sun kädet lanteilleni ja käsken tehdä mitä tykkäät". Enkä mä voi vaan sanoa, että "Hitsi miten sun hymy ja ääni on kurr <3". Mutta se saattaa olla ainoa asia mikä päässä liikkuu sillä hetkellä, joten tuloksena on omalta osaltani hiljaisuus.
Aaaaaw mä olisin ihan myyty jos joku sanoisi noin: Hitsi miten sun hymy ja ääni on kurr.
Vierailija kirjoitti:
Viestittelemme päivittäin, mutta emme puhu tunteista. Hänellä niitä ei ole, minä en niistä kerro. Näemme melkein joka päivä ja vietämme melko paljon aikaa yhdessä. Tämä sopii minulle, en minä mitään suhdetta edes haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Meillä on ollut irl-viestintää, mutta haluaisitko jatkaa sitä jossain muodossa? Ja jos haluat, niin millä välineellä? Minä tiedän vain sen, että rakastan sinua todella paljon, enkä halua tehdä mitään sellaista, mitä sinä et halua. Signaalisi ovat olleet ristiriitaisia, minkä vuoksi olen vähän ymmälläni. En tiedä, millaista yhteydenpitoa haluaisit/et haluaisi. Hyvää yötä. Olet niin rakas.
Haluaisin jatkaa. Viestittely vois olla hyvä, koska ei me puhumalla saada juteltua paria lausetta enempää. Ihan mikä tahansa väline käy: Facebook, Insta, Whatsapp, maili. Valitse mistä itse tykkäät.
Whaat 😮Tää mun vastaus on saanut viis alanuolta eikä yhtään ylänuolta. En tiennyt että tää rakas-hommeli on joidenkin kahdenkeskinen keskustelu. Sooori. Minusta on ollut hauska vastailla ihmisten keskusteluihin täällä. Toinen vaihtoehto on ettei kukaan täällä halua viestitellä irl. Kummaa porukkaa.
Saatto tuolla tuosta viestittelyn suosimisesta, kun ei yleensä ihastuneet ihmiset halua vaan viestitellä toisen kanssa.
Tottakai livenä voi olla hikistä ja outoa, ei osaa käyttäytyä jne., mutta sitten pitää vaan nähdä tarpeeksi usein/kauan, jotta joku jää murtuu ja alkaa pakostikin olemaan luontevammin toisen seurassa.
En kyllä itsekään tajua mikä helvetin järki jossain viestittelyssä on?
Some/viestittely toimii tosi läheisten ja tuttujen kanssa loistavasti, mutta vähän etäisempien ja uusien ihmisten (saati jos siihen liittyy ihastusta!) kanssa väärinkäsitysten ja yleisen tuhon riski on kova.
Läheistenkin kanssa kyllä mieluummin soittelee kuin jotain chattipaskaa vääntää, jos ei nähdä voi.
Tai sitten alapeukuttajat vain tunnistivat sinut.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo ärsyttävää?
Miks olis? Mitä järkee missään on ilman tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesta joka ansaitsee kyl kuulla sen ihan kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas. Millainen päiväsi on?
Vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo ärsyttävää?
Miks olis? Mitä järkee missään on ilman tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesta joka ansaitsee kyl kuulla sen ihan kasvotusten.
Muista sit kans kertoo tuolle naiselle.
Terveiset kaikille vanhoille hyville ystäville. Harmittaa todella paljon, kun en tajunnut pitää teistä kiinni.
Mutta ehkä asiat meni juuri niinkuin pitikin, olisin pilannut tulevaisuutenne olemalla huonoa seuraa ja sen henkiseen seuraan päädyinkin. Nyt aikuistuttani olen vailla fiksua seuraa, eli juuri teitä.
Kiitos niille kahdelle ystävälle, jotka jaksavat viestitellä.