Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8641/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T pistä viestii

Vierailija
8642/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut laittaa viestiä kaivatullesi irl. Miksi, miksi et?

Olen ajatellut laittaa mutta jotenkin toivoisin meidän törmäävän livenä ensin, jotta voisi vähän haistella niin omia kuin toisenkin fiiliksiä.. Viime tapaamisesta on niin kauan, että tämmöinen tapaaminen olisi jo toivottava.

Hmm... kuinka kauan? Olen niin sekaisin, että selailen vauvapalstaa ja kuvittelen löytäväni ja tunnistavani hänet täältä. Edelleenkin yrittänyt päästä tunteista eroon ja tolkutan itselleni, että tästä ei voi tulla mitään. Tarvitsisin sinulta sen "ei kiitos" -viestin avuksi (tai sitten iso rohkea askel? voisiko olla mahdollista, että molemmat ollaan paniikissa asian suhteen, koska kumpikin pelkää sydämen särkymistä?). Älä pelästy, saattaa tulla kyyneleet silmiin kohdattaessa...

Ootko itse nainen vai mies?

Nainen. Siksikin tämä vauvapalstan selailu on melkoisen surkuhupaisaa puuhaa...  Mies pystyisi kyllä ottamaan yhteyttä, jos haluaisi. Tässä tuli näin anonyymisti päivitystä tilanteeseen täältä päin ja veikkaanpa, että hän pystyy tunnistamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8643/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaat varmaankin väärin.

Vierailija
8644/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tänään oli kiva olla seurassasi <3

Niin oli

Vierailija
8645/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä ei ole mikään 12 ihmisen palsta, kannattaisi tosiaan laittaa edes jotain tunnisteita, esim:

"Oletko ajatellut laittaa viestiä kaivatullesi irl, Jorma? Miksi, miksi et?"

Vierailija
8646/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni kuin tämän viestin lukee, laittaa peukun ylöspäin kiitos. Haluaisin vähän tietää, moniko näitä lukee, onko kaipausviesteilläni mitään mahdollisuutta saavuttaa kaivattuni.

Vierailija
8647/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä että odotatko minulta edes viestiä. Ootkohan sä löytänyt jonkun toisen?

Vierailija
8648/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni kuin tämän viestin lukee, laittaa peukun ylöspäin kiitos. Haluaisin vähän tietää, moniko näitä lukee, onko kaipausviesteilläni mitään mahdollisuutta saavuttaa kaivattuni.

Kerro vähän kaivatustasi.

Vierailija
8649/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut laittaa viestiä kaivatullesi irl. Miksi, miksi et?

Olen. Ja laittaisinkin. Mutta kun **tutuksen kourissa tässä kesällä poistin tyypin numeron. Enkä tiedä ihmisen sukunimeä, että voisin yrittää etsiä numeron uudelleen. Tai yrittää etsiä esim. Facebookista. Mutta toisaalta, eipä ole hänkään viestiä laittanut. Että eiköhän tän ollut tarkoitus mennä just näin :/

Vierailija
8650/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä muistutat Jason Batemania.

Hirvee ikävä tuli <3

Vierailija
8651/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Kaipaan sinua ja haluaisin suudella sinua kaikella sillä rakkaudella, jota sinua kohtaan tunnen. On aivan liian kauan siitä, kun olen tuntenut onnen tunteen seurassasi. Siinä on niin paljon hyvää kemiaa välillämme. Hyvää yötä. Rakastan sinua.

Vierailija
8652/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä muistutat Jason Batemania.

Hirvee ikävä tuli <3

komea mies :-)

Vierailija
8653/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A. Minullakin tulee yhdestä julkisesta sinä mieleen. Kerran meinasin mainitakin yhdennäköisyydestä sinulle. En sitten kuitenkaan sanonut mitään.

Vierailija
8654/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin taas täällä illan tai yön hämärässä sinua ja kaikkea. Haluaisin kertoa sinulle ihan kaiken. Mietin monesti jostain asiasta, että haluaisin kertoa sen sinulle tai jakaa jonkun tapahtuman kanssasi. Haluaisin kuulla myös sinun asioita ja jakaa hetkiä yhdessä. Olen monesti miettinyt, mitä olet tehnyt kesän aikana ja mitä sinulle kuuluu. Olen ollut viime aikoina ahdistunut ja hysteerisenä pelosta, koska olen sairastunut. En tiedä diagnoosia vielä. Haluaisin kertoa sinulle tästä. En tiedä, onko se näkynyt minusta päälle päin, mutta ainakaan en tunne olleeni oma itseni pitkään aikaan. Pelottaisi kyllä kertoa. Mutta mitä minä taas täällä kaipausketjussa avaudun. En vaan tiedä, mihin muuallekaan tästä kertoisin. Kunhan selvittelen ajatuksiani ja kuvittelen, että joku kuuntelee. 

Hyvää yötä sinulle, kaikkein rakkain. Lempeitä unia ja paljon silityksiä ja halauksia. Nuku hyvin.  

Vierailija
8655/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin asioita realistisesti ja totesin, että sun elämä taitaa olla niin kiireistä ettei sulla ois edes aikaa uusille ystäville. Lenkillekin sulla on varmaan jo ihan tarpeeksi seuraa ja kotona ollessakaan sulla ei mahda olla koskaan tylsää.

Vierailija
8656/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin taas täällä illan tai yön hämärässä sinua ja kaikkea. Haluaisin kertoa sinulle ihan kaiken. Mietin monesti jostain asiasta, että haluaisin kertoa sen sinulle tai jakaa jonkun tapahtuman kanssasi. Haluaisin kuulla myös sinun asioita ja jakaa hetkiä yhdessä. Olen monesti miettinyt, mitä olet tehnyt kesän aikana ja mitä sinulle kuuluu. Olen ollut viime aikoina ahdistunut ja hysteerisenä pelosta, koska olen sairastunut. En tiedä diagnoosia vielä. Haluaisin kertoa sinulle tästä. En tiedä, onko se näkynyt minusta päälle päin, mutta ainakaan en tunne olleeni oma itseni pitkään aikaan. Pelottaisi kyllä kertoa. Mutta mitä minä taas täällä kaipausketjussa avaudun. En vaan tiedä, mihin muuallekaan tästä kertoisin. Kunhan selvittelen ajatuksiani ja kuvittelen, että joku kuuntelee. 

Hyvää yötä sinulle, kaikkein rakkain. Lempeitä unia ja paljon silityksiä ja halauksia. Nuku hyvin.  

Et varmaankaan/tietenkään ole kaivattuni, mutta haluan oka tapauksessa toivottaa sinulle oikein hyvää yötä! Kuulostat tosi mukavalta ihmiseltä. Tsemppiä!

-K-

Vierailija
8657/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut katsekontaktia kun eilen näin sinua. Tuli sellainen vaikutelma että olisit surullinen jostain. Itse itkin omaa tyhmyyttäni selattuani Facebook profiiliasi ja päätin että pysyttelen vähän etäämmällä sinusta. Nolottaa että pyysin sua kaveriksi, tein sen sen takia että meillä olisi jotenkin normaalit välit kun kuitenkin tunnetaan ja törmätään pakostikin välillä. Ehkä todistaakseni itselle että olet vain kaveri. Kuitenkin kirpaisi katsoa kuvia vaimostasi ja onnellisesta elämästäsi. Olen ehkä itse surullinen kun joudun toteamaan että olen vain yksi sun ihailijoista ilman vastakaikua.

Vierailija
8658/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuo sun halu kertoa hänelle kaikki pohjautuu siihen että alitajuisesti tiedät että häneen voi luottaa. Rohkaistu puhumaan vain. Kyllä sen ainakin heti ensi metreillä huomaa haluaako toinen kuunnella vai ei. Vaikuttaako empaattiselta ja kuunteleeko aidosti vai vaikuttaako siltä ettei kiinnosta, ahdistaa tai huvittaa yms. Kokeile puhua hänelle, niin viimeistään huomaat. Paranemisia joka tapauksessa.

Vierailija
8659/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko kaunottarelle mieheltä kahen kuntarajan ja 30km päästä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Kotikatummekin alkavat samalla kirjaimella. Nuku hyvin rakas.

Vierailija
8660/16650 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin, kulta.

Ketju on lukittu.