Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, ******.
Ja minä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Koen mies joskus olevani sinulle eräänlainen isosisko-hahmo. Oletko koskaan ajatellut itse samoin?
Oot hauska, älykäs ja empaattinen. Ja isosisko.
Rakas. Meillä on ollut irl-viestintää, mutta haluaisitko jatkaa sitä jossain muodossa? Ja jos haluat, niin millä välineellä? Minä tiedän vain sen, että rakastan sinua todella paljon, enkä halua tehdä mitään sellaista, mitä sinä et halua. Signaalisi ovat olleet ristiriitaisia, minkä vuoksi olen vähän ymmälläni. En tiedä, millaista yhteydenpitoa haluaisit/et haluaisi. Hyvää yötä. Olet niin rakas.
Toivottavasti ei nähdä vahingossakaan. Haluan siitä tunteesta eroon, että kuulumme yhteen. Helpompi kun en näe sinua.
"Ja huomenna taas jatkuu yksipuhelijan räkäs"- "räkäs"- "räkäs"-"räkäs" trollailut.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Meillä on ollut irl-viestintää, mutta haluaisitko jatkaa sitä jossain muodossa? Ja jos haluat, niin millä välineellä? Minä tiedän vain sen, että rakastan sinua todella paljon, enkä halua tehdä mitään sellaista, mitä sinä et halua. Signaalisi ovat olleet ristiriitaisia, minkä vuoksi olen vähän ymmälläni. En tiedä, millaista yhteydenpitoa haluaisit/et haluaisi. Hyvää yötä. Olet niin rakas.
Millä tavalla ristiriitaisia?
Vierailija kirjoitti:
"Ja huomenna taas jatkuu yksipuhelijan räkäs"- "räkäs"- "räkäs"-"räkäs" trollailut.
Mikä ihmeen räkäs?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ennenkin huomautettu ettei eritteistä puhuta!
Rakas, on niin ikävä sinua. Haluaisin vain, että saisin olla vieressäsi, silittelisit minua ja sanoisit, että kaikki kääntyy vielä hyvin. Pelottaa olla yksin. En ole aina tällainen ankea valittaja. Nyt on vain tapahtunut liikaa ahdistavia asioita lyhyessä ajassa. En tiedä, miksi puran tätä kaipauspalstalle. Anteeksi. Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle, rakkain. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei nähdä vahingossakaan. Haluan siitä tunteesta eroon, että kuulumme yhteen. Helpompi kun en näe sinua.
Mutta me kuulumme yhteen. Vahinko vaan ettei nyt ole mahdollista. Liikun huomenna kaupungilla ja juoksen pakoon jos sut nään, niin ei tarvitse tuntea itseään vaivautuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo näin JATKUU. Räkästän sinua, mitä ajattelet minusta mies, nainen...
Räkäs tule paikkaan jossa nähtiin Räkäs.
Ketään tuntemaani en sekoita tähän räkäpäähän.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km päästä. Etunimissämme on sama määrä kirjaimia ja tavuja, ja alkavat samalla ääntiöllä. Entisten kotikaupunkiemme virolaisten ystävyyskaupunkien välinen matka on 286km, maanteitse, ei linnuntietä. Hyvää yötä rakas, näkisinpä samaa unta siusta kuin männä yönäkin.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Tykkäisin eniten siitä että voisimme kommunikoida face to face mutta kaikki muutkin käy. Messenger tai whatsapp sopii tai sähköpostikin. En ole tarkoituksella halunnut olla ristiriitainen, rakastan sinua ja haluan lähellesi. Hyvää yötä.
Hyvää yötä toinen A! Oot ihana 💋💖
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jatkaa. Viestittely vois olla hyvä, koska ei me puhumalla saada juteltua paria lausetta enempää. Ihan mikä tahansa väline käy: Facebook, Insta, Whatsapp, maili. Valitse mistä itse tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Taas on jankuttaja-lypsäjä tullut asiansa äärelle, jankuttaan ja lypsään. Vi tun tyhmä nauta. Huomionhakuinen nauta, kun muualta ei ilmeisesti huomiota heru.
Ei mua ainakaan häiritse yhtään. Se ketjun entinen vakkaripersoona oli paljon pahempi. Nyt on ollut kivempaa, kun ei oo sitä näkynyt. Jaksaa lukeakin tätä nyt kun ei oo yhden ihmisen viestejä kymmentä sivua joka päivä.
Olet ihana. Minä niin toivoisin, että kirjoittaisit minulle.