Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Oikein työkaverit täällä viestittelee 😂
Vierailija kirjoitti:
Oikein työkaverit täällä viestittelee 😂
No totta kai, tällainen anonyyminä keskustelu on ihan varmasti luotettava tapa kommunikoida. Toinen ei tiedä oliko toinen edes saikulla, mutta toinen vastaa olleensa. Ihan uskottavaa.
Koko ketju on yhtä uskottava kuin 90% :sesti vauvan täyttävät provoketjut.
Terv. Sivusta (heh heh) ja silmiisi uppouva kiihkeästä intohimoisesta suudelmasta haaveileva ”kaipaava”
Vierailija kirjoitti:
Rakas, taas oli hetki aikaa miettiä meitä kahta. Haluan sua ihan hullun paljon. Saat mut ihan sekaisin. Missä oikein olet, milloin saan sinut?
En ole vielä valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vuosienkin jälkeen mietin sua. Mutta kai se kuuluu asiaan, olithan ensirakkauteni. En varmaan ikinä pääse täysin yli susta, vaikka samalla tiedän, että meidän suhde ei olisi ikinä ollut täysin toimiva. Musta tuntuu, että jokin jäi kesken, kun meidän suhde loppui. Kai se johtuu siitä miten se loppui. Toivoisin saavani nähdä sut, mutta en uskalla ehdottaa. Toivottavasti oot onnellinen, oikeasti.
Jos saa kysyä, miten se loppui?
Oltiin sillä hetkellä etäsuhteessa. Pienestä turhasta riidasta paisui iso, jota seurasi ensin parin päivän hiljaisuus. Viimeinen puhelu äityi riidaksi taas, se oli viimeinen puhelu meidän välillä.
Mikä hänessä on jäänyt sinuun? Mikähän sen riidan syy oli, heijastiko se kuitenkin jotain tarkoituksellista?
Mä kun jätin eksäni, just ennen sitä oli aivan mitättömän tuntuinen riita, mut siinä yhdessä ja samassa riidassa kulminoitui koko sen tyypin pas kuus ja meidän arvomaailmoiden kohtaamattomuus ym ym.
Maailmojen.
Oli kivaa harrastaa seksiä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vuosienkin jälkeen mietin sua. Mutta kai se kuuluu asiaan, olithan ensirakkauteni. En varmaan ikinä pääse täysin yli susta, vaikka samalla tiedän, että meidän suhde ei olisi ikinä ollut täysin toimiva. Musta tuntuu, että jokin jäi kesken, kun meidän suhde loppui. Kai se johtuu siitä miten se loppui. Toivoisin saavani nähdä sut, mutta en uskalla ehdottaa. Toivottavasti oot onnellinen, oikeasti.
Jos saa kysyä, miten se loppui?
Oltiin sillä hetkellä etäsuhteessa. Pienestä turhasta riidasta paisui iso, jota seurasi ensin parin päivän hiljaisuus. Viimeinen puhelu äityi riidaksi taas, se oli viimeinen puhelu meidän välillä.
Mikä hänessä on jäänyt sinuun? Mikähän sen riidan syy oli, heijastiko se kuitenkin jotain tarkoituksellista?
Mä kun jätin eksäni, just ennen sitä oli aivan mitättömän tuntuinen riita, mut siinä yhdessä ja samassa riidassa kulminoitui koko sen tyypin pas kuus ja meidän arvomaailmoiden kohtaamattomuus ym ym.
Maailmojen.
Oliks se maailmojen sopivuus, sopimattomuus vai joku kirjoituksen oikaisu? Maailmojen jääneet sinuun, maailmojen riita?
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas me tehtiinkään sitä nyt kun en oikein muista.
Vierailija kirjoitti:
En kai ole pilannut elämääsi? Oletko saikulla?
Et tietenkään ja en.
Mikä sai sinut kysymään tällaista?
Mietin tuossa ulkoillessa, että et sinä välttämättä uskalla tehdä mitään, kun nähdään. Luultavasti tervehdit lyhyesti, pahimmassa tapauksessa välttelet. Kaikesta huolimatta. Voi tietenkin käydä niinkin, että tilaisuutta ei yksinkertaisesti tule, jollet sitten rytmitä taukojasi juuri oikealla tavalla. Tai ehkä vain tartut muina naisina käteeni ja asiat tapahtuvat. En tiedä.
Piti muuten keksiä ex tempore jokin kiva lempinimi sinulle, mutta eihän mikään niistä piirroksista sitten tavoittanut sinua. No siinä yhdessä ehkä kulmien kaari, hiukset ja ehkä jotain myös silmissä. Just sillai sopivasti, että jäät nohevana ihmisenä miettimään, että jos kuitenkin...
Tämä ketju. Kuin kamalin ja paras elokuva yhtäaikaa.
Niin kauan kun nään meluisan kärrys seisovan ruudussaan, on vielä toivoa ja aikaa.
Epätoivon pilvet nousevat jo horisontissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi sanoa samaa sinusta, olet taidoiltasikin ihan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun nään meluisan kärrys seisovan ruudussaan, on vielä toivoa ja aikaa.
Epätoivon pilvet nousevat jo horisontissa.
Vaikka miten kyttäät meluisaa kärryäni ruudussaan, onko siinä vai ei niin se ei tuo mua sua yhtään lähemmäksi. En aio sun kaltaiseen luuseriin sortua, että unta näet jos muuta kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivon pilvet nousevat jo horisontissa.Vaikka miten kyttäät meluisaa kärryäni ruudussaan, onko siinä vai ei niin se ei tuo mua sua yhtään lähemmäksi. En aio sun kaltaiseen luuseriin sortua, että unta näet jos muuta kuvittelet.
No kiitos infosta :D
Mitäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
A**e, voitko joskus työntää mut vasten seinää ja suudella hellästi? Vaikka se ei ole oikein, haaveilen sellaisesta.
Atte?
Ensin ajattelin, että olen ihastunut. Että elämässäni tai avioliitossani on vikaa, koska haluan toista.
Aika kuluu, apua se ei tuo. Tiedän jo, että olen rakastunut. Ja että nykyisessä suhteessani on tästä huolimatta paljon hyvää. Outoa on pitää kahta ihmistä sydämessään, mutta mieleni rauhoittui, kun hyväksyin sen todeksi. Ja Sinua en muualla saa pitääkään.
Joskus on raskasta rakastaa salaa, mutta saan sinusta paljon. Ystävyys on kai se, mihin tämän on jäätävä. Joskus kosketan sua ohimennen hipaisten. Siinä kosketuksessa on kaikki se, mitä sinua kohtaan tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin, että olen ihastunut. Että elämässäni tai avioliitossani on vikaa, koska haluan toista.
Aika kuluu, apua se ei tuo. Tiedän jo, että olen rakastunut. Ja että nykyisessä suhteessani on tästä huolimatta paljon hyvää. Outoa on pitää kahta ihmistä sydämessään, mutta mieleni rauhoittui, kun hyväksyin sen todeksi. Ja Sinua en muualla saa pitääkään.
Joskus on raskasta rakastaa salaa, mutta saan sinusta paljon. Ystävyys on kai se, mihin tämän on jäätävä. Joskus kosketan sua ohimennen hipaisten. Siinä kosketuksessa on kaikki se, mitä sinua kohtaan tunnen.
Ihanasti kirjotettu. Sanalleen se miltä musta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
A**e, voitko joskus työntää mut vasten seinää ja suudella hellästi? Vaikka se ei ole oikein, haaveilen sellaisesta.
Anne? :)
Näin rakastuneena miehenä sattuu syvälle kun joku nainen kirjoittaa täällä, että kaiken on jäätävä ystävyyden asteelle. Alkaa heti pelätä, että nuo ovat nimenomaan sen oman ihastuksen sanoja. :(
Et ole pilannut elämääni, päinvastoin. Olin saikulla, nyt taas töissä. Nähdään siellä :)