Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Näin rakastuneena miehenä sattuu syvälle kun joku nainen kirjoittaa täällä, että kaiken on jäätävä ystävyyden asteelle. Alkaa heti pelätä, että nuo ovat nimenomaan sen oman ihastuksen sanoja. :(
No ei varmasti ole sulle tarkoitettu. Turhaan pelkäät.
Vierailija kirjoitti:
Näin rakastuneena miehenä sattuu syvälle kun joku nainen kirjoittaa täällä, että kaiken on jäätävä ystävyyden asteelle. Alkaa heti pelätä, että nuo ovat nimenomaan sen oman ihastuksen sanoja. :(
Jos on varattuna naisena hiljaa rakastunut varattuun mieheen, sattuu se omaankin sieluun. Mutta kaikkea ei vaan voi saada, eikä välttämättä ole viisasta rikkoa hyvää elämää tavoitellakseen jotain, mikä voi osoittautua ihan muuksi kuin on kuvitellut. Olen jo sen verran aikuinen että tiedän, et joskus se mitä toivoo ei ole sitä, mitä tarvitsee.
Oman kaivattuni tunteet ovat vielä oletettavasti toisaalla. Sinulle toivon onnea rakkaasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole ihan itsestäänselvyys varattuun ihastuessa?
Vaikka sattuuhan se varmasti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oikein työkaverit täällä viestittelee 😂
Työkaverit mutta tuskin toisilleen :D Itse ainakin ihan vitsillä vastailen joidenkin kysymyksiin. Varmaan muutkin tekee samalla tavalla, kuka näitä nyt oikeesti uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Oli kivaa harrastaa seksiä kanssasi.
Mä oon lievästi ihastunu suhun, mut sä vaan näät mussa seksin.
Rakas. Mitä sinulle kuuluu ja mitä olet tehnyt tänään?
Ihmiset vastaa täällä viesteihin tunnistaessaan itsensä, mutta ei kirjaimellisesti. Eka kertaa lukiessani näitä pidin kaikkia täällä sekopäinä. Kunnes tajusin, että noissa "keskusteluissa" yleensä puretaan vaan omia ajatuksia, kun muuta purkuväylää ei ole.
Eipä silti, sekopäitähän me kaikki kaipailijat ollaan, rakkaus on joskus vaan liikaa.
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵🔵🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
Vierailija kirjoitti:
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵🔵🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
Ja pallokirjoittelija vastasi kutsuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Mitä sinulle kuuluu ja mitä olet tehnyt tänään?
Kenen rakkaasta nyt on kyse? Millainen rakas?
Tänään olen vähän synkistellyt ja miettinyt että et varmasti sittenkään ollut minusta kiinnostunut. Ja että kuvittelin kaiken. En siis ihan kaikkea mutta vähän. Mitähän mietit minusta oikeasti? (miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun nään meluisan kärrys seisovan ruudussaan, on vielä toivoa ja aikaa.
Epätoivon pilvet nousevat jo horisontissa.Vaikka miten kyttäät meluisaa kärryäni ruudussaan, onko siinä vai ei niin se ei tuo mua sua yhtään lähemmäksi. En aio sun kaltaiseen luuseriin sortua, että unta näet jos muuta kuvittelet.
Ja täähän meni sille, jonka kanssa on joskus jotain pientä tapailua ollut. Ei kiitos enää ikinä.
Niin kaipaako täällä joku muukin ruskeasilmäistä miestä? 😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵🔵🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵Ja pallokirjoittelija vastasi kutsuun. :)
Heidi se jaksaa tehdä itse itsestään täällä numeroa palloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵🔵🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
Sillä kukaan mies ei oikeasti ole noin epätoivoinen ja lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵🔵🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
Sillä kukaan mies ei oikeasti ole noin epätoivoinen ja lapsellinen.
Voihan se olla nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun nään meluisan kärrys seisovan ruudussaan, on vielä toivoa ja aikaa.
Epätoivon pilvet nousevat jo horisontissa.Vaikka miten kyttäät meluisaa kärryäni ruudussaan, onko siinä vai ei niin se ei tuo mua sua yhtään lähemmäksi. En aio sun kaltaiseen luuseriin sortua, että unta näet jos muuta kuvittelet.
Ja täähän meni sille, jonka kanssa on joskus jotain pientä tapailua ollut. Ei kiitos enää ikinä.
Vois vähän tunnisteitakin antaa, niin ei kaikkien tarvitsisi vaipua synkkyyteen ja epätoivoon.
Vierailija kirjoitti:
Niin kaipaako täällä joku muukin ruskeasilmäistä miestä? 😓
Riippuu mistä silmästä puhutaan. 😉
Voisitko sä mitenkään kertoa mitä sä ajattelet minusta.
Just! Av on ihan todella koko universumi. Näin hölmöä trollia kirjoittaa vain palstan ylläpito, näyttää vilkkaalta nämä terkut ketjut.
Ei taida upota keneenkään palstapersu.