Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7741/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan osannut päätellä, kuinka pitkään suurin piirtein olen ollut parisuhteessa, Sinä aikana en ole edes suudellut ketään toista. Se, mikä sinusta tuntuu ehkä vähältä, on minusta jotain paljon enemmän. Totta kai minä haluaisin suudella sinua ja etenkin kaulaasi,  vaikkapa siellä työpaikalla, mutta johtaisiko se kauheisiin tunnekuohuihin? Ja kun mietin, että olisimme jossain yötä kahdestaan...  ja jos oikeasti rakastaisit ja haluaisit jakaa aina vuoteen kanssani... ei aivan mutkatonta, mutta suuri unelma.

Yritän välttää henkilöimästä unelmia. Se on itsesuojelumekanismi. Sen toisen unelmiahan ei voi mitenkään tietää. Ei edes kysymällä, koska totuus voi olla toinen kuin mitä annetaan ymmärtää. Siitä voi silti päätellä jotakin, miten toinen toimii kanssasi. Enemmän teot kuin sanat ratkaisee.

Vierailija
7742/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vedät mua puoleesi vaikka ei olla nähty pitkään aikaan. Mitähän tapahtuisi jos olisit ihan lähellä mua? En ehkä voisi hillitä itseäni enkä tiedä onko se hyvä vai huono asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7743/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa mies minun kultani.

Olen jos kerta haluat.

Vierailija
7744/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Minne haluaisit lähteä ja mitä haluaisit tehdä kanssani, jos kaikki olisi mahdollista?

Vierailija
7745/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella...vielä. Puhutaan kahden kesken siitä.

Vierailija
7746/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nyt, että olet onnellinen vaimosi kanssa, ja tulette aina varmasti olemaan yhdessä. Hyväksyn asian enkä kerro tunteistani, sillä mitä muutakaan voin, mutta mitä ihmettä teen näille tunteille? Pakko yrittää taas pitää itsensä kiireisenä, ettei mieli alkaisi harhailemaan ja kehittelemään jotain typerää unelmahattaraansa.

Vierailija
7747/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Minne haluaisit lähteä ja mitä haluaisit tehdä kanssani, jos kaikki olisi mahdollista?

Mentäisiin johonkin rauhalliseen paikkaan missä ei olisi muita, vain me kaksi. Kivoja maisemia, luontoa. Ehkä joku kiva ravintola jossa voisimme syödä sitten myöhemmin. Sitten jossain yhteinen yö.. jotain tällaista. Mitä sinä haluaisit?

Vierailija
7748/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin katsoa elokuvaa kainalossasi. Saunoa rauhassa, käydä kuutamouinnilla, tuijottaa yhdessä nuotiota/takkatulta, käydä soutelemassa, tehdä yhdessä ruokaa, sitten rauhassa syödä ja juoda viiniä (sinä joisit todennäköisesti olutta) ja sen jälkeen rakastella. Hitaasti. Monta kertaa. Nautiskellen. 

Vierailija
7749/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatko hänen somekanaviaan? Millainen kaivattusi on niiden perusteella?

Vierailija
7750/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän nyt, että olet onnellinen vaimosi kanssa, ja tulette aina varmasti olemaan yhdessä. Hyväksyn asian enkä kerro tunteistani, sillä mitä muutakaan voin, mutta mitä ihmettä teen näille tunteille? Pakko yrittää taas pitää itsensä kiireisenä, ettei mieli alkaisi harhailemaan ja kehittelemään jotain typerää unelmahattaraansa.

Kiire on hyvä keino. Kannattaa myös katsella kuvia tuosta kaipaamastasi miehestä vaimon kanssa. Ei tunnu kivelta, mutta on ns. reality check ja muistuttaa siitä, mikä tilanne on. Ei ala mielikuvitus laukkaamaan liikaa.

T. Toinen varattua kaipaava

Vierailija
7751/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi, ottaisit yhteyttä. Kaipaan sinua edelleen. <3

Sä olet kaipaillut sitä Heidiäsi aika pitkään. Miksi et kirjoita viestejäsi enää niillä värillisillä palloilla?

Vierailija
7752/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vedät mua puoleesi vaikka ei olla nähty pitkään aikaan. Mitähän tapahtuisi jos olisit ihan lähellä mua? En ehkä voisi hillitä itseäni enkä tiedä onko se hyvä vai huono asia.

Samaa minäkin ajattelen eräästä miehestä. Jos jäisimme kahden, luultavasti kapsahtaisin hänen kaulaan ja kastelisin hänet kasvot ja kaulan suudelmillani. Mutta luultavasti hän taltuttaisi minut ennen sitä ja käskisi pitää näpit ja huulet kurissa. 

Vierailija
7753/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A, mitä kuuluu? Oot mun ajatuksissa. Terveisin S.

Unohdin laittaa, että tää oli naiselta miehelle.

Vierailija
7754/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on enemmän ihastunut: kaivattusi vai sinä?

Vierailija
7755/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan osannut päätellä, kuinka pitkään suurin piirtein olen ollut parisuhteessa, Sinä aikana en ole edes suudellut ketään toista. Se, mikä sinusta tuntuu ehkä vähältä, on minusta jotain paljon enemmän. Totta kai minä haluaisin suudella sinua ja etenkin kaulaasi,  vaikkapa siellä työpaikalla, mutta johtaisiko se kauheisiin tunnekuohuihin? Ja kun mietin, että olisimme jossain yötä kahdestaan...  ja jos oikeasti rakastaisit ja haluaisit jakaa aina vuoteen kanssani... ei aivan mutkatonta, mutta suuri unelma.

Niin kauan ja monesti olen halunnut halata, suudella, painautua liki. Mutta ääneen en ole ilmaissut haluani vaikka silmistäni ja olemuksestani olet sen varmasti lukenut monet kerrat kohdatessamme. Kunnioitan sitä mitä sinulla on, enkä toivo sinulle mitään hankaluuksia. Päinvastoin, ihmiselle, josta paljon välittää, haluaa vain kaikkea hyvää. Omat halut voin painaa taka-alalle, ja olla tyytyväinen siitä, että olemme kohdanneet ja olen saanut sinusta paljon iloa, helliä ajatuksia ja niin.... tuntea taas miltä tuntuu kun oikein kovasti haluaa jotain ihmistä. : ) Kiitos näistä tunteista.

Vierailija
7756/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan ja monesti olen halunnut halata, suudella, painautua liki. Mutta ääneen en ole ilmaissut haluani vaikka silmistäni ja olemuksestani olet sen varmasti lukenut monet kerrat kohdatessamme. Kunnioitan sitä mitä sinulla on, enkä toivo sinulle mitään hankaluuksia. Päinvastoin, ihmiselle, josta paljon välittää, haluaa vain kaikkea hyvää. Omat halut voin painaa taka-alalle, ja olla tyytyväinen siitä, että olemme kohdanneet ja olen saanut sinusta paljon iloa, helliä ajatuksia ja niin.... tuntea taas miltä tuntuu kun oikein kovasti haluaa jotain ihmistä. : ) Kiitos näistä tunteista.

naiselta miehelle?

Vierailija
7757/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain vihdoin kaivattuni yhteystiedot ja laitoin heti viestiä. Mitä te olette tehneet?

Vit  tuux sulle kuuluu!!!

Vastaa saa tana???

Vierailija
7758/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko sinusta mies, että olemme liian erilaisia?

ei

Vierailija
7759/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, millainen pari me oltaisiin? Olen taas ikävöinyt sinua koko päivän.

Vierailija
7760/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sun tuntevan oloasi hankalaksi töissä. En myöskään tiedä onko ollut viisasta ottaa yhteyttä vapaa-ajalla. Haluatkohan mieluummin unohtaa koko jutun...?

Ketju on lukittu.