Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Rakkaus on ihan hullu laji. Ei tarttee muuta kuin tätä ketjua lukea niin sen tajuaa.
Mä muistan kun olin niin rakastunut niin rakastunut erääseen, oikeesti vit tu ei varmaan muistanut edes olemassaoloani ja kuka edes olen.
Aivot sai kuvitteleen kaikenlaista, esim että se tyyppi lähetteli vaikka minne viestejä mulle ja mun takia ja jotain merkkejäkin tietty oli ilmassa että nyt se ajattelee ja haluaa mua. OMG voi mikä hullu rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Noista kahdesta ressukasta tulisi hyvä pari: kommentoijat nro 7896 ja 7899. Onkohan toinen mies ja toinen nainen vai molemmat samaa sukupuolta?
No ainakin minä nro 7896 olen nainen. Olen menettänyt jo toivoni rakkauden suhteen.
Näin unta jossa elin kaivattuni kanssa.
Hän oli lihonut ja mielisairaalassa, yritti karkailla ja eli oman pään sisällä.
Unen kohokohta oli se, kun silittelin hänen kättään ja hän puristi minun kättäni takaisin, ja koin taas jonkun yhteyden välillämme.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. En saanut tietää, olisitko ollut töissä jo tällä viikolla, koska en tullutkaan sinne enää. Tulen ikävöimään sinua ikuisesti. Lempeitä unia ja halauksia sinulle.
Jatkan itse vielä. Näin hyvin valvotun yön jälkeen tuli sellainen ajatus, että ehkä tämän kuului mennä näin. Ansaitset jotain paljon parempaa kuin minä. Varmasti maailmassa on paljon kauniimpia ja parempia ihmisiä kuin minä. Minusta ei ole mihinkään ja minulla ei ole mitään syytä uskoa, että tällaisesta voisi kukaan koskaan kiinnostua. Tunnen itseni turhaksi ja hyödyttömäksi. Ansaitset jonkun paremman.
Voi sinua! Sä oot se ruma sammakko tai ankanpoikanen jonka pitäisi pussata märäksi että huomaisit ettet ole yhtään erilaisempi kuin muut ja että sinä olet jollekin se kaunein ja parasta seuraa ❤
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lomaa sinulle. Nauti perheestäsi ja elämästä.
Kuka olet? Oletko Rakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Tunnen suurta hellyyttä, kun ajattelen sinua.
Haluaisin olla sun hellittävänä. Saankohan koskaan olla?
Varmasti saat olla. Sano vain milloin. Olen vielä työmatkalla. Voit laittaa viestiä tai soittaakin, jos haluat. Rakastan sinua niin paljon.
Onko sun rakas mies vai nainen? Millainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruben Rodriguez And His Guadalajara Kings kirjoitti:
lait vaa viestii jos haluut :*, ei oo vaikeeta? :)
Onko sun nimimerkissä tunniste?
Tykkään joo mariachi-musasta, mm., ehkä säkin? :)
Ihan järkyttävän kuulloista musiikkia. En ole kaivattusi, mut hyvä tunniste toi on.
Eeh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. En saanut tietää, olisitko ollut töissä jo tällä viikolla, koska en tullutkaan sinne enää. Tulen ikävöimään sinua ikuisesti. Lempeitä unia ja halauksia sinulle.
Jatkan itse vielä. Näin hyvin valvotun yön jälkeen tuli sellainen ajatus, että ehkä tämän kuului mennä näin. Ansaitset jotain paljon parempaa kuin minä. Varmasti maailmassa on paljon kauniimpia ja parempia ihmisiä kuin minä. Minusta ei ole mihinkään ja minulla ei ole mitään syytä uskoa, että tällaisesta voisi kukaan koskaan kiinnostua. Tunnen itseni turhaksi ja hyödyttömäksi. Ansaitset jonkun paremman.
Voi sinua! Sä oot se ruma sammakko tai ankanpoikanen jonka pitäisi pussata märäksi että huomaisit ettet ole yhtään erilaisempi kuin muut ja että sinä olet jollekin se kaunein ja parasta seuraa ❤
Kiitos sinulle. ❤ En tiedä, mahtaisinko muuttua tästä mihinkään, mutta voisin kyllä antaa kaivattuni yrittää. Nyt hieman nolottaa, että piti näin holtittomasti avautua kaipauspalstalle. On ollut hieman stressiä ja ahdistusta ja höpötän liikoja. Taidan ryhtyä vaikka siivoamaan.
Mäkin olen nainen, tissit ja kaikki 😜
Mä haluaisin vaan kuulla että sä olit yhtä lääpälläs muhun kun mäkin suhun. Vaikka mä olen meistä se joka jäi vellomaan pakkomielteisesti tähän tunteeseen vuosikausiks.
Mä nimittäin tiedän että säkin olit. Ja mä yritän todistella itselleni että siitä puhuminen sais mut vapaaks, vaikka oikeasti vaan taidan haluta takas siihen ja syvemmälle. Itsepetosta vain vissiin.
Onko ne viestien kellonajat olleet sattumaa? Vaikkapa silloin kesämaanantaina?
Miksi tää kaikki on tapahtunut? En edes tiedä mitä sun päässä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua mietityttää eniten? Kenelle sun viesti on?
Onneks sul on nyt lyhyt työmatka kirjoitti:
Mä haluaisin vaan kuulla että sä olit yhtä lääpälläs muhun kun mäkin suhun. Vaikka mä olen meistä se joka jäi vellomaan pakkomielteisesti tähän tunteeseen vuosikausiks.
Mä nimittäin tiedän että säkin olit. Ja mä yritän todistella itselleni että siitä puhuminen sais mut vapaaks, vaikka oikeasti vaan taidan haluta takas siihen ja syvemmälle. Itsepetosta vain vissiin.
Olin ja olen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua mietityttää eniten? Kenelle sun viesti on?
Mitä hän oikeasti tunsi ja vieläkö tuntee (ja mitä) mua kohtaan, mitä halusi, tunsiko ja tunteeko samaa kuin mitä minä tunnen häntä kohtaan, leikkikö vain koska itse olin siinä, olinko sittenkin jonkun toisen laastari tai korvike, huvia, halusiko vaan sek siä, miksi kaikki tapahtui ja miksi tapahtui. Yhdelle.
Mä olen tullut siihen johtopäätökseen, että sä tykkäät siitä että asioita ei vaan puhuta eikä ainakaan selvitetä ja milloin kukakin jää roikkumaan suhun.
Milloin sä tulet työmatkaltasi pois?