Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7561/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rakkaustarinat ovat joskus onnellisia ja joskus vaan pettymystä ja surua?

Vierailija
7562/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan viestiä...vink!

No laita vähän enemmän vihjettä.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan viestiä...vink!

Anna vähän tunnisteita keneltä odotat eniten viestiä.

Vierailija
7564/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lait vaa viestii jos haluut :*, ei oo vaikeeta? :) 

Vierailija
7565/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna jotain vihjettä että odotat viestiä.

Yritin tänään telepaattisesti komentaa että laita nyt sitä viestiä.. Tunsitko käskyni :D

Vierailija
7566/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruben Rodriguez And His Guadalajara Kings kirjoitti:

Onko sun nimimerkissä tunniste?

Vierailija
7567/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna jotain vihjettä että odotat viestiä.

Yritin tänään telepaattisesti komentaa että laita nyt sitä viestiä.. Tunsitko käskyni :D

Mä luultavasti komensin sua yhtä aikaa laittaa viestii mulle eli se telepaattinen komennus varmaan nyt sitte kumoutui.

Vierailija
7568/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa miettiä..Ellen minä niin kuka sitten? Ellei nyt niin koska sitten?

Vierailija
7569/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, rakas. En saanut tietää, olisitko ollut töissä jo tällä viikolla, koska en tullutkaan sinne enää. Tulen ikävöimään sinua ikuisesti. Lempeitä unia ja halauksia sinulle.

Jatkan itse vielä. Näin hyvin valvotun yön jälkeen tuli sellainen ajatus, että ehkä tämän kuului mennä näin. Ansaitset jotain paljon parempaa kuin minä. Varmasti maailmassa on paljon kauniimpia ja parempia ihmisiä kuin minä. Minusta ei ole mihinkään ja minulla ei ole mitään syytä uskoa, että tällaisesta voisi kukaan koskaan kiinnostua. Tunnen itseni turhaksi ja hyödyttömäksi. Ansaitset jonkun paremman.

Vierailija
7570/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, että ihastuin varattuun naispuoliseen työkaveriin, mutta se harmittaa, että eksyin kesäkuussa lukemaan tätä ketjua. Lisäksi nolottaa, mitä kaikkea tänne on tullut kirjoiteltua ikävissään. No, pistetään se sitten vaikka helteen piikkiin. Loma- ja hellekausi alkaa joka tapauksessa olla ohitse, joten ei ole enää niin suurta tarvetta käydä täällä. Siksi toisekseen työpaikkani katoaa näillä näkymin altani, joten jotain ratkaisevaa  tapahtuu joka tapauksessa tänä syksynä.

Mukavaa päivää kaikille kaipaajille!

Tämä. Ei muakaan harmita se ihastuminen, sillä se muutti lopulta ihan positiivisella tavalla, vaikka koin kyllä olevani hyvä ihminen jo ennenkin. Mutta nettiin eksyminen kyllä harmittaa, vituttaa ja hävettää. Myös se hävettää, että luin niin väärin toisen käyttäytymistä ja omassa päässäni ajattelin että hänkin olisi kiinnostunut. Ja, että sen takia annoin tunteiden kasvaa. En kyllä meinaa alkaa välttelemään, koska en tunteitani koskaan ehtinyt paljastaa kasvotusten. En kyllä osannut odottaa, että lopulta kun voin lopettaa kaipailun niin koen helpotusta. Ehkä tässä on aikaisemmin käyttänyt niin paljon aikaa kaiken kelaamiseen, että lopulta on vaan tyytyväinen että pääsee eteenpäin kun on myöntänyt itselleen että olin vain kuvitellut kaiken, pahinta oli luulla että toinenkin kaipailisi.

Ei tämä nyt itsetuntoon vaikuta tai itsevarmuuteen, sillä tiedän olevani ihan hyvännäköinen ja harmaasta massasta helposti erottuva. Seuraavan kerran kyllä kun annan tunteiden kehittyä vahvoiksi niin sillä naisella on parasta olla sormus nimettömässä. :D

Hyvää syksyä kaikille! Turha tänne on enää kirjoitella jos haluan eteenpäin.

Olisiko asia voinut olla niin että toi varattu oli susta kiinnostunut kyllä, mutta varattuna ei lähtenyt leikkiin ym suhdekuvioihin mukaan vaan mietti mitä kaikkea voi aiheutua ja tapahtua jos alkaa säätämään sun kaa?

Toivotti jo hyvää syksyä ja poistui palstalta, mutta sä jankuttajana jatkat tota lypsyhommaasi ja jankutusta edelleen. Mikä on huomisen jankutuksesi aihe??????

Sinä jankutikammoinen: mikähän sullekin taas tuli? On täällä useempi meitä jankuttajia. Huom. ja yksi kun lähtee ni toinen tulee sen tilalle.

Tuskinpa on, vain yksi jolla tietty päämäärä- pilata tämä ketju jankuttamalla joka päivä massapostauksin jostain aiheesta.

Vierailija
7571/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Tunnen suurta hellyyttä, kun ajattelen sinua.

Haluaisin olla sun hellittävänä. Saankohan koskaan olla?

Vierailija
7572/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään varma susta ja tunteistasi mua kohtaan, siksi en ota yhteyttä sinuun. Sulla on taatusti parempaa seuraa, ulospäinsuuntautuneempia, virkeämpiä ja seksikkäämpiä tyyppejä ympärilläsi.

Vierailija
7573/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitköhän sä koskaan mitä mä ajattelen susta, mitä mä tunnen sua kohtaan ja millaiset tunteeni ovat sua kohtaan. (kunhan ajattelen ny sitte tällaisia)

En, koska en ollenkaan usko enkä kuvittele, että kaipaamani tuntisi minuun muuta kuin ammatinsa puolesta pakollista mielenkiintoa jos sitäkään. Minä sen sijaan  kaipaan häntä ja haluaisin tutustua ym. Ei tule toteutumaan, mutta onhan tääkin : )

Vierailija
7574/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kahdesta ressukasta tulisi hyvä pari: kommentoijat nro 7896 ja 7899. Onkohan toinen mies ja toinen nainen vai molemmat samaa sukupuolta?

Vierailija
7575/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitköhän sä koskaan mitä mä ajattelen susta, mitä mä tunnen sua kohtaan ja millaiset tunteeni ovat sua kohtaan. (kunhan ajattelen ny sitte tällaisia)

En, koska en ollenkaan usko enkä kuvittele, että kaipaamani tuntisi minuun muuta kuin ammatinsa puolesta pakollista mielenkiintoa jos sitäkään. Minä sen sijaan  kaipaan häntä ja haluaisin tutustua ym. Ei tule toteutumaan, mutta onhan tääkin : )

Onko kyseessä lääkäri?

Vierailija
7576/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä lääkäri?

Tai sairaanhoitaja, joku hoitaja, joku terapeutti, kuraattori, kouluttaja, opettaja, asiantuntija?

Vierailija
7577/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään joo mariachi-musasta, mm., ehkä säkin? :)

Vierailija
7578/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Tunnen suurta hellyyttä, kun ajattelen sinua.

Haluaisin olla sun hellittävänä. Saankohan koskaan olla?

Varmasti saat olla. Sano vain milloin. Olen vielä työmatkalla. Voit laittaa viestiä tai soittaakin, jos haluat. Rakastan sinua niin paljon.

Vierailija
7579/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko yhdestoista hetki kielikuva vai viittasiko se konkreettiseen hetkeen?

Vierailija
7580/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään joo mariachi-musasta, mm., ehkä säkin? :)

Ihan järkyttävän kuulloista musiikkia. En ole kaivattusi, mut hyvä tunniste toi on.

Ketju on lukittu.