Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen noilla oli ollut jotain, sitten asiat jätetty levälleen ja toinen mennyt Tinderiin.
Ei ole kyse siitä sun naimisissa olevasta myyjättärestä, herää jo harhoistasi.
Se ei taida olla sinun asia mitä muut tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Olet niin ihana, että saat minut täysin sekaisin. Suudellaan se tajunnan räjäyttävä suudelma.
Kiitos. Tämä piristi heti, mutta nyt haluaisin sen suudelman. Luulisin että se auttaisi eniten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muuten satavarma että sä olet tinderissä. Tiedän nimittäin sun pyörittävän puolta kylää vaimosi selän takana muutenkin. Mutta ei, tämäkään fakta ei saa mun mieltä ravistelemaan sua pois riivaamasta. Hullua indeed.
On kyllä typerää tehdä kumppanilta salaa Tinder-profiili, sillä siitä jää niiiin helposti kiinni.
Mutta ehkä sekin tyyppi kiinni jäädessään selittää jotain ”olin vain etsimässä yhtä vanhaa koulukaveria/etsin vain kavereita/kerran vihaisena tein sen profiilin enkä edes käyttänyt sitä koskaan/joku muu on tehnyt sen profiilin enkä tiedä siitä mitään” ja päälle joku syyn toisen päälle vierittäminen saatesanoilla ”kuinka voit ajatella minusta heti pahinta, mitä se kertoo sinusta itsestäsi.....”.Manipulatiiviset paholaiset viljelee tuollaisia juttuja.
Vertaatko tosiaan pettävää aviomiestä sinkkuun jolla on Tinder tunnus?
Sinkku joka jätti asiat selvittämättä ja lähti Tinderiin kertoo paljon.
Tuo ”mitä se kertoo sinusta jos ajattelet minusta pahinta”-lauseen viljely on kieltämättä tietynlaisten ihmisten heiniä ja kannattaa nousta aina vähän takajaloilleen kun sen kuulee......Eihän nuo verrannollisia ole, mutta tosiaan puistatus tulee ihmisistä joiden tapoihin kuuluu käntää asia päälaelleen ja vähän viattomasti ”hämmästellä” kuinka toisella tulee edes mieleen ajatella heistä pahinta/pahaa.
Täällä joka päivä yks ja sama tyyppi tulee jankuttamaan jostain aiheesta, tänään jankutusaiheena on TINDER!!!!! Voitas laittaakin vedonlyönti pystyyn, mikä on huomiselle jankuttajan jankutusaiheena!
Tämä sinun rakastamisesi on joskus vähän raskasta kun pitää rakastaa näin virtuaalisesti rakastaa eikä saa sanoa sitä sinulle suoraan. Mutta rakastan silti ja niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Timantti-rakas.
Tää kaipaus on ihan järjetöntä. Haluaisin vain sinut viereen hellittäväks ja hoivattavaks, ehkä saisin sut uskomaan vielä.
En haluaisi mitään muuta kuin olla sylissäsi ja helliä ja hemmotella sinut pilalle.
Tänään päättyy yksi aikakausi, jonka merkittävin tekijä olit sinä, vaikka en koskaan saanut sua edes halata. En tiedä siirrytkö mukanani uuteen alkavaan aikakauteeni, ja kaipaanko sinua siellä niin kuin kaipasin täällä melkein kokonaan nämä kolme vuotta. Varmaa on se, että kun ajattelen tulevaisuudessa tätä aikaa jona tapahtui niin paljon asioita, olet edelleen se jota aina ensimmäisenä ajattelen. Olit mulle se ensimmäinen ja ainoa jota olen rakastanut perinpohjaisesti. Kiitos sulle kun olet olemassa. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kaipaus on ihan järjetöntä. Haluaisin vain sinut viereen hellittäväks ja hoivattavaks, ehkä saisin sut uskomaan vielä.
En haluaisi mitään muuta kuin olla sylissäsi ja helliä ja hemmotella sinut pilalle.
Täällä joskus joku kaipasi Timanttia, Timanti oli silloin ainakin mies.
Lapin kaunottarelle kirjoitti:
Tänään päättyy yksi aikakausi, jonka merkittävin tekijä olit sinä, vaikka en koskaan saanut sua edes halata. En tiedä siirrytkö mukanani uuteen alkavaan aikakauteeni, ja kaipaanko sinua siellä niin kuin kaipasin täällä melkein kokonaan nämä kolme vuotta. Varmaa on se, että kun ajattelen tulevaisuudessa tätä aikaa jona tapahtui niin paljon asioita, olet edelleen se jota aina ensimmäisenä ajattelen. Olit mulle se ensimmäinen ja ainoa jota olen rakastanut perinpohjaisesti. Kiitos sulle kun olet olemassa. .
Miksi päättyy tänään? Tiesikö tämä kaunotar koskaan mitä tunsit häntä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Mielessä olet.
Samoin sinä. Koko ajan mielessä. Jatkuvasti. Aina.
En oo enää kirjoittanut tänne, koska oon menettänyt täysin toivoni meidän ystävystymisen suhteen. Miten se muka vois tapahtua jos tapahtuis. Minä oon ainakin kaikkeni yrittänyt ja luopunut toivosta. Mihinkään tilaisuuteen et koskaan tarttunut. Silti vaikutit toukokuussa siltä kuin oisit pahoittanut mielesi siitä etten tykkää enää. Sinusta ei vain ota mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joskus joku kaipasi Timanttia, Timanti oli silloin ainakin mies.
Mistä tiedät etten olisi mies? Kyllä mieskin voi olla miehen sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Mielessä olet.
Niin sinäkin, rakas.
Vierailija kirjoitti:
En oo enää kirjoittanut tänne, koska oon menettänyt täysin toivoni meidän ystävystymisen suhteen. Miten se muka vois tapahtua jos tapahtuis. Minä oon ainakin kaikkeni yrittänyt ja luopunut toivosta. Mihinkään tilaisuuteen et koskaan tarttunut. Silti vaikutit toukokuussa siltä kuin oisit pahoittanut mielesi siitä etten tykkää enää. Sinusta ei vain ota mitään selvää.
Voisiko olla niinkin päin että kaivattusi ei ota sinusta mitään selvää? (sivusta)
Rakas. Lähtisitkö kanssani lavatansseihin? Voitaisiin ottaa ihan rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Lähtisitkö kanssani lavatansseihin? Voitaisiin ottaa ihan rennosti.
Tottakai lähtisin.
Minusta tuntuu aina joskus siltä, että kyllästyisit minuun alle viikossa. Oletko sellainen helposti ihmisiin kyllästyvä ihminen?
Onko kaivattusi sinua nuorempi vai vanhempi? Kuinka paljon? Mies vai nainen?
Minulla nuorempi, mies.
Vierailija kirjoitti:
Turhautuminen ja palasiksi repivä ikävä saa mut käyttäytymään tylysti. Olen pahoillani, myös kaikesta draamasta mihin olet joutunut.
Anteeks. Taidan rakastaa sua.
Soita/ laita whatsapp viestiä, ihan mitä vain mutta ota yhteyttä. Minullakin on sinua suunnaton ikävä. Voitaisiin ainakin jutella, jos ei tapaaminen onnistu.
Millainen sun rakas on? Oot sä itse nainen?