Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltais nyt kyl voitu nähdä ja puhuu asiat selviksi. Mutta sulla ei oo ikinä aikaa mulle! Tinderiin kyl aikas riittää.
Haluuks antaa tunnistetta? Oli nimittäin näköjään aktiivinen tili, vaikka olin sieltä vaan erästä etsinyt humalassa.
Tai itseasiassa unohda koko juttu. Turhaa tunnistella. Jos oletat aina kaivatustasi pahinta niin ehkä sun on ihan hyvä olla yksin.
Öh, eiköhän ole aivan luonnollista olettaa toisen olevan Tinderissä tekemässä sitä mitä muutkin siellä tekee (etsivät parisuhdetta, seksiä tms.) eikä alkaa analysoimaan asiaa sen kummemmin.
Ei tollasen olettaminen ole mitään pahimman ajattelua.Sivusta
Ensinnäkin kyllä kai sinkku saa olla tinderissä? Toiseksi miten siitä tinder tunnuksesta edes voi tietää jollei itsellä ole tunnuksia? Lisäksi kannattaa katsoa miten paljon siihen profiiliin on panostettu jos yhtään. Esim jos on pelkkä facebook profiilikuva ilman tekstiä niin yleensä se meinaa että tunnus on vain unohtunut sinne.
Ap:n tekstistä saa sen käsityksen, että on ollut ”tarjolla” ja kaivattunsa olisi voinut tarttua syöttiin jos olisi halunnut.
Jos jotain selvitettävää on, niin oletettavasti on tapahtunutkin jotain?
Tinderissä nyt ei tietenkään tarvitse itse olla tietääkseen ketä siellä on.
Ystävät kyllä kertoo ja screenshotit on keksitty.
Mä olen muuten satavarma että sä olet tinderissä. Tiedän nimittäin sun pyörittävän puolta kylää vaimosi selän takana muutenkin. Mutta ei, tämäkään fakta ei saa mun mieltä ravistelemaan sua pois riivaamasta. Hullua indeed.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muuten satavarma että sä olet tinderissä. Tiedän nimittäin sun pyörittävän puolta kylää vaimosi selän takana muutenkin. Mutta ei, tämäkään fakta ei saa mun mieltä ravistelemaan sua pois riivaamasta. Hullua indeed.
On kyllä typerää tehdä kumppanilta salaa Tinder-profiili, sillä siitä jää niiiin helposti kiinni.
Mutta ehkä sekin tyyppi kiinni jäädessään selittää jotain ”olin vain etsimässä yhtä vanhaa koulukaveria/etsin vain kavereita/kerran vihaisena tein sen profiilin enkä edes käyttänyt sitä koskaan/joku muu on tehnyt sen profiilin enkä tiedä siitä mitään” ja päälle joku syyn toisen päälle vierittäminen saatesanoilla ”kuinka voit ajatella minusta heti pahinta, mitä se kertoo sinusta itsestäsi.....”.
Manipulatiiviset paholaiset viljelee tuollaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä typerää tehdä kumppanilta salaa Tinder-profiili, sillä siitä jää niiiin helposti kiinni.
Mutta ehkä sekin tyyppi kiinni jäädessään selittää jotain ”olin vain etsimässä yhtä vanhaa koulukaveria/etsin vain kavereita/kerran vihaisena tein sen profiilin enkä edes käyttänyt sitä koskaan/joku muu on tehnyt sen profiilin enkä tiedä siitä mitään” ja päälle joku syyn toisen päälle vierittäminen saatesanoilla ”kuinka voit ajatella minusta heti pahinta, mitä se kertoo sinusta itsestäsi.....”.Manipulatiiviset paholaiset viljelee tuollaisia juttuja.
Vertaatko tosiaan pettävää aviomiestä sinkkuun jolla on Tinder tunnus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehkä sekin tyyppi kiinni jäädessään selittää jotain ”olin vain etsimässä yhtä vanhaa koulukaveria/etsin vain kavereita/kerran vihaisena tein sen profiilin enkä edes käyttänyt sitä koskaan/joku muu on tehnyt sen profiilin enkä tiedä siitä mitään” ja päälle joku syyn toisen päälle vierittäminen saatesanoilla ”kuinka voit ajatella minusta heti pahinta, mitä se kertoo sinusta itsestäsi.....”.Manipulatiiviset paholaiset viljelee tuollaisia juttuja.
Vertaatko tosiaan pettävää aviomiestä sinkkuun jolla on Tinder tunnus?
Sinkku joka jätti asiat selvittämättä ja lähti Tinderiin kertoo paljon.
Tuo ”mitä se kertoo sinusta jos ajattelet minusta pahinta”-lauseen viljely on kieltämättä tietynlaisten ihmisten heiniä ja kannattaa nousta aina vähän takajaloilleen kun sen kuulee......
Eihän nuo verrannollisia ole, mutta tosiaan puistatus tulee ihmisistä joiden tapoihin kuuluu käntää asia päälaelleen ja vähän viattomasti ”hämmästellä” kuinka toisella tulee edes mieleen ajatella heistä pahinta/pahaa.
Street Life
I play the streetlife because there's no place I can go
Streetlife, it's the only life I know
Streetlife and there's a thousand parts to play
Streetlife until you play your life away
You let the people see, just who you wanna be
And every night you shine just like a superstar
That's how the life is played a ten cent masquerade
You dress, you walk, you talk, you're who you think you are
Streetlife, you can run away from time
Streetlife for a nickel or a dime
Streetlife but you better not get old
Streetlife or you're gonna feel the cold
There's always love for sale a grown-up fairytale
Prince Charming always smiles behind a silver spoon
And if you keep it young, your song is always sung
Your love will pay your way beneath the silver moon
Streetlife, streetlife, streetlife, streetlife
Streetlife until you play your life away, ooh
Street Life
Randy Crawford, Joe Sample
Streetlife until you play your life away
You let the people see, just who you wanna be
And every night you shine just like a superstar
That's how the life is played a ten cent masquerade
You dress, you walk, you talk, you're who you think you are
Streetlife, you can run away from time
Streetlife for a nickel or a dime
Streetlife but you better not get old
Streetlife or you're gonna feel the cold
There's always love for sale a grown-up fairytale
Prince Charming always smiles behind a silver spoon
And if you keep it young, your song is always sung
Your love will pay your way beneath the silver moon
Streetlife until you play your life away, ooh
- Joseph Leslie Sample / Will Jen
Edelleen noilla oli ollut jotain, sitten asiat jätetty levälleen ja toinen mennyt Tinderiin.
Ei ole kyse siitä sun naimisissa olevasta myyjättärestä, herää jo harhoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen noilla oli ollut jotain, sitten asiat jätetty levälleen ja toinen mennyt Tinderiin.
Kuka täällä yhdistelee juttuja harhoissaan?
Tottakai sinkku ”saa” olla Tinderissä.
Se vaan kertoo joskus sen, ettei henkilöä kiinnostanut joku Tinder-aikoja edeltävä tyyppi oikeasti ollenkaan eivätkä tunteet kohdanneet.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä yhdistelee juttuja harhoissaan?
Virtuaalielämän Monkki.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat niin ihanalta ja hyvältä isältä. Se tietenkin tekee sinusta omalla tavallaan vieläkin ihanamman ja kiinnostavamman, vaikken lapsia enää haluakaan. Tai sinun kanssasi saattaisin ajautua haluamaankin. Haluaisitko itse vielä lapsen?
Se ei olisi mielestäni mitenkään välttämätöntä, mutta jos jonkun kanssa lapsen vielä haluaisin, niin nimenomaan sinun kanssasi.
Turhautuminen ja palasiksi repivä ikävä saa mut käyttäytymään tylysti. Olen pahoillani, myös kaikesta draamasta mihin olet joutunut.
Anteeks. Taidan rakastaa sua.
Rakas. Olet niin ihana, että saat minut täysin sekaisin. Suudellaan se tajunnan räjäyttävä suudelma.
Ensinnäkin kyllä kai sinkku saa olla tinderissä? Toiseksi miten siitä tinder tunnuksesta edes voi tietää jollei itsellä ole tunnuksia? Lisäksi kannattaa katsoa miten paljon siihen profiiliin on panostettu jos yhtään. Esim jos on pelkkä facebook profiilikuva ilman tekstiä niin yleensä se meinaa että tunnus on vain unohtunut sinne.