Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hyvää yötä toinen A. Ikävä on käynyt niin suureksi, että eksyn nykyisin joka ilta sinua kaipailemaan tänne. Kunpa voisimme jutella irl.
Mukavaa matkaa J! Kauniita unia 🚗🐻🍦
Hyvää yötä Timantti-rakas.
Tää kaipaus on ihan järjetöntä. Haluaisin vain sinut viereen hellittäväks ja hoivattavaks, ehkä saisin sut uskomaan vielä.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle, rakkaalleni, vihersilmäkaunottarelle mieheltä helteisestä taajamasta helteiseen kaupunkiin 30km päähän. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on saman verran tavuja ja kirjaimia.
Wilkommen ja hyvää yötä, aattelen siua
Hyvää yötä ja halauksia, rakas.
En käy täällä työaikana, mut haluaisikko nää nähä? Lähipäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Ookko nää onnellinen?
Olen monesta asiasta hyvin kiitollinen, mutta onnellinen en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ketään jonka rohkeus ei riitä muuhun kuin vikisemiseen palstalla. En ikävöi ketään mennyttä enkä nykyistä joka on niin typerä.
Vihaan sentimentaalisuutta.
Vihaan typeryyttä joka ilmenee väkisin seuraan lykkäytymisenä kun toinen kerta toisensa jälkeen kääntää pään.Tämmösiä kivisydämiä tänne kaivata, mee voittamaan jonnekin muualle.
Mitä voittaa täällä inisevä ihminen, ei mitään.
Minä sentään olen ihastuessaan ilmaissut sen. Eli kantti kestää tulla torjutuksi. Enkä jää inisemään kenenkään perään. Jos vastavuoroisuutta ei ole en ahdistele ketään.
Mielestäni se on parempi tapa toimia.Mene jo.
Menen. Hullujen teatteri jatkukoot ilman minua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä ihastuin sinuun? Miksi mä kerroin sen sinulle? Miksi päädyin kanssasi sänkyyn? Kaikki olisi paljon helpompaa, jos olisin jättänyt nuo kaikki tekemättä.
Kuka haluaisi olla kenellekään katumus, pettymys?
Heti kun lopetin täällä käymisen niin tajusin seuraavalla kohtaamisella kuvitelleeni kaiken. Täysin yksipuolista oli. :D Niin vapaa olo! Viikonlopuksi sovittava treffit, tuntuupa normaalilta jälleen. Kesäkumit jäi nyt käyttämättä kesällä kaipaillessa, mutta kyllähän tämä muutaman kuukauden kestänyt ihastus muutti ihmisenä positiivisella tavalla, ja sai ajattelemaan tulevaisuutta.
Elvis has left the building.
Vierailija kirjoitti:
En käy täällä työaikana, mut haluaisikko nää nähä? Lähipäivinä.
Tänään nähdään 😊
Oltais nyt kyl voitu nähdä ja puhuu asiat selviksi. Mutta sulla ei oo ikinä aikaa mulle! Tinderiin kyl aikas riittää.
Vierailija kirjoitti:
Rakas.
Katseesi sinun sai maailmain järkkymään,
suudelmistas sinun,
mä öisin unta nään.
Hellyyden sisälläni tunnen,
kun ajatuksiini sä hiljaa hiivit,
sydämeen kaipaavaan.Hyvää yötä, rakas.
Millainen tuo katse oli, missä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Oltais nyt kyl voitu nähdä ja puhuu asiat selviksi. Mutta sulla ei oo ikinä aikaa mulle! Tinderiin kyl aikas riittää.
En halua puhua sulle, enkä enää nähdä sua vain sen takia, että sä haluat puhua "asiat selviks". Mun puolelta asiat on olleet selvinä siitä saakka, kun tein sulle selväksi, etten halaus sun kanssa yhtään mitään. Jos et normaalia puhetta ymmärrä, ei se ole minun vikani.
Vierailija kirjoitti:
Haluuks antaa tunnistetta? Oli nimittäin näköjään aktiivinen tili, vaikka olin sieltä vaan erästä etsinyt humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluuks antaa tunnistetta? Oli nimittäin näköjään aktiivinen tili, vaikka olin sieltä vaan erästä etsinyt humalassa.
Tai itseasiassa unohda koko juttu. Turhaa tunnistella. Jos oletat aina kaivatustasi pahinta niin ehkä sun on ihan hyvä olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai itseasiassa unohda koko juttu. Turhaa tunnistella. Jos oletat aina kaivatustasi pahinta niin ehkä sun on ihan hyvä olla yksin.
Öh, eiköhän ole aivan luonnollista olettaa toisen olevan Tinderissä tekemässä sitä mitä muutkin siellä tekee (etsivät parisuhdetta, seksiä tms.) eikä alkaa analysoimaan asiaa sen kummemmin.
Ei tollasen olettaminen ole mitään pahimman ajattelua.
Sivusta
Vaikutat niin ihanalta ja hyvältä isältä. Se tietenkin tekee sinusta omalla tavallaan vieläkin ihanamman ja kiinnostavamman, vaikken lapsia enää haluakaan. Tai sinun kanssasi saattaisin ajautua haluamaankin. Haluaisitko itse vielä lapsen?
tekis mieli tulla koputtelee sun ovea selvittääkseni pari keskenerästä asiaa, kun ei näemmä muuten ehditä törmätä.
Miks oot niin syvällä mun päässäni? Virtaat veressä ja poltat sisältäpäin.
Alan jo toivoa että oltais kännipäissään hoidettu homma alta pois sillon jo vuosia sitten ettei tarttis perääs haikailla. Mielummin olisit katumus kun saavuttamaton mikälie ikuinen rakkausriesa. Haluaisin elää omaa elämääni täysillä. En stalkata sun ja kärsiä hiljaa.
En ole, mutta oli kiva jutella eilen.