Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7421/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mistä tää tulee mutta mä luulen että sulla on jatkuva tarve saada kaataa naisia, saada kuolata naisten tissejä ja peppuja, saada eri naisista erilaisia fiiliksiä. Luultavasti mä en jäisi sun ainoaksi mitenkään, vaikka jos mentäisikin yhteen. Sopivan tilaisuuden tullen löytäisit kuitenkin itsesi jonku toisen naisen vierestä.

Fiksu mies juoksee sun kaltaista epävarmaa ja mustasukkaista karkuun, jos vain tietää sun olevan tuollainen. Et ole ainut nainen maailmassa, sua paljon kauniimpia ja seksympiä nyt vain on se on sunkin hyväksyttävä. Miesten päät kääntyy hyvännäköisen perään ja sama naisilla, hyvännäköinen mies kääntää naisten päät. Normaalia elämää. Kuolataan jokainen kun nähdään silmillemme jotain tosi miellyttävää.

Onpa mielenkiintoinen tää sun kommenttisi. 

Mä muuten rupeen kans kuolaan ton mun kaivattuni seurassa jatkossa seksyjen miesten perään ja flirttaileen niille, puhuun kauniita ja imeliä, katotaan miten pitkään se sit on hiljaa ja onko mieskin ehkä jopa sitten "epävarma". Kyllähän sitä pitää saada kattella joo o. Voisinkin kysyy siltä yhden yhteisen tuttumme (mies) numeroo ja kertoo miten jäinkään sen juttuja kaipaamaan ja sen mehukkaita hartioita, et muistaako miten se ja mä kattelimme toisiimme useesti, huomasiko ehkä sekin jo sen.

Vierailija
7422/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mistä tää tulee mutta mä luulen että sulla on jatkuva tarve saada kaataa naisia, saada kuolata naisten tissejä ja peppuja, saada eri naisista erilaisia fiiliksiä. Luultavasti mä en jäisi sun ainoaksi mitenkään, vaikka jos mentäisikin yhteen. Sopivan tilaisuuden tullen löytäisit kuitenkin itsesi jonku toisen naisen vierestä.

Fiksu mies juoksee sun kaltaista epävarmaa ja mustasukkaista karkuun, jos vain tietää sun olevan tuollainen. Et ole ainut nainen maailmassa, sua paljon kauniimpia ja seksympiä nyt vain on se on sunkin hyväksyttävä. Miesten päät kääntyy hyvännäköisen perään ja sama naisilla, hyvännäköinen mies kääntää naisten päät. Normaalia elämää. Kuolataan jokainen kun nähdään silmillemme jotain tosi miellyttävää.

Onneksi kaikessa viisaudessasi sä et ainakaan ole mun kaivattuni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7423/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee töissä ihana mies? Alan just kattomaan leffaa, josta uskoisin meidän molempien tykkäävän. Katottaispa yhdessä.

Vierailija
7424/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaakohan kaivattuni minua, kun en enää mene töihin. Haluaisin tietää, mitä hän ajattelee. Minä ainakin kaipaan häntä. Tästä ikävästä olisi ehkä helpompi päästä yli, jos tietäisin, että olen hänelle yhdentekevä. Nyt kaikki jäi kesken. Mitään ei ehtinyt tapahtua ja se jää ikuisesti vaivaamaan.

Miksi et mene enää töihin?

Vierailija
7425/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppamies mulla tulee sua niin ikävä. Puhuttaispa.

Vierailija
7426/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaakohan kaivattuni minua, kun en enää mene töihin. Haluaisin tietää, mitä hän ajattelee. Minä ainakin kaipaan häntä. Tästä ikävästä olisi ehkä helpompi päästä yli, jos tietäisin, että olen hänelle yhdentekevä. Nyt kaikki jäi kesken. Mitään ei ehtinyt tapahtua ja se jää ikuisesti vaivaamaan.

Mua jää vaivaamaan, jos eräs ihminen ei tule enää töihin. Hän on usein mielessä ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Olen vähän huolissani hänestä, mutta varmasti hän pärjää, koska on älykäs ja hyvä ihminen.

Toivottavasti hänellä on joku, joka aidosti välittää ja kertoo sen myös.

Vierailija
7427/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on taas jossain ties missä. Mutta minulla on onneksi ollut taas kiva kesäpäivä lasten kanssa ja katson nyt lempisarjaa koneelta viinilasi kädessä. Joskus mietin, että olisiko sinun kanssasi helpompaa.

Vierailija
7428/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Oon aika tavis. Kotikolli. Aika vähään tyytyväinen. Toiset tykkää, toiset ei.

Vierailija
7429/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla rakastunut sinuun nainen. Hyvää yötä, hyvää huomenta. Sanoja joita haluaisin sanoa sinulle illalla kun käyn nukkumaan, ja aamulla kun herään uuteen päivään.

Vierailija
7430/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas.

Katseesi sinun sai maailmain järkkymään,

suudelmistas sinun,

mä öisin unta nään.

Hellyyden sisälläni tunnen,

kun ajatuksiini sä hiljaa hiivit,

sydämeen kaipaavaan.

Hyvää yötä, rakas.

Vierailija
7431/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan meissä liikaa vai liian vähän. Oltiinko ihan kohdikkain, mutta aavistuksen ohi. Näinkö sinut väärin, etkö nähnyt minua ollenkaan. Pelkäsitkö niin kuin minä. Minua, sinua, mahdottomuutta, mahdollisuutta. Mitä se oli. Miksi se oli. Oli mitä oli. Kannan sinua sydämessäni.

Vierailija
7432/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua tällä hetkellä mies ihan järjettömän paljon. Lähtisin heti mukaasi jos pyytäisit. Rakastan sinua niin paljon. Hyvää yötä sinulle.

Vierailija
7433/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene enää töihin?

Työt loppuu. 

Vierailija
7434/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää onnellinen?

Vierailija
7435/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookko nää onnellinen?

En oo. Ootko sä?

Vierailija
7436/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti.

Vierailija
7437/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookko nää onnellinen?

Enpä mää kyllä oo.

Vierailija
7438/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookko nää onnellinen?

Niin paljon hyvääkin, mutta en nyt vaan saa oltua.

Vierailija
7439/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä ihastuin sinuun? Miksi mä kerroin sen sinulle? Miksi päädyin kanssasi sänkyyn? Kaikki olisi paljon helpompaa, jos olisin jättänyt nuo kaikki tekemättä.

Vierailija
7440/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookko nää onnellinen?

En ja oon. Onnea on niin monenlaista. Parisuhderintamalla en ole. Enkä tule koskaan olemaankaan. Mutta elämä on täynnä kipeitä kompromisseja joihin on tyydyttävä. 

Ketju on lukittu.