Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nähdään sattumalta joskus 10-20 vuoden päästä.
Näin tässä taitaa valitettavasti käydä. Vältteletkö minua? Miksi et enää käy siellä missä olen sinuun eniten törmännyt? Pelkäätkö selvittää asiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tässä taitaa valitettavasti käydä. Vältteletkö minua? Miksi et enää käy siellä missä olen sinuun eniten törmännyt? Pelkäätkö selvittää asiat?
Ei sulle
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Päällepäin joo, mutta minulla on murheita, joita käsittelen oman pääni sisällä. Lisäkai kaipaan sinua hullun lailla, ja se tekee musta onnettoman myös.
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Sanovat, että onni löytyy omasta itsestä, mutta jättäisin kyllä ainakin osittain eriävän mielipiteen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Olen. Välillä pohjattoman yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se käy, ette vaan ole osunut samaan aikaan. ;)
Hyvän yön toivotus, hali & suukko elämäni naiselle mieheltä kuumasta pohjoisesta kaupungista kuumaan eteläisempään kaupunkiin. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Hyvää yötä rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli missä siis pitäs käydä? En tosiaan pelkää selvittää asioita mut pelkään että sä et halua selvittää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Olen. Välillä pohjattoman yksin.
Oletko sinä mies onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Aivan perusonnellinen kyllä.
Välillä äärimmäisen onnellinen ja välillä surullinen, mutta pohjalla aina ilo.
toivottavasti et saa naista! oot aika hullu
Mies oot hot, haluaisin susta enemmän. Tuu tähä viereen ja jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Päällepäin joo, mutta minulla on murheita, joita käsittelen oman pääni sisällä. Lisäkai kaipaan sinua hullun lailla, ja se tekee musta onnettoman myös.
Mitä esteitä sulla on hänen suhteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Saavuttamaton rakkaus, tiedäthän 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Ei toi ole syy.
Hei! Mitä teille muille täällä kauan kaivanneille kuuluu? Kaipaatko vielä, tai oletko löytänyt onnen juuri hänestä tai jostakin toisesta? Tulee mieleen ainakin vihreätennarisen miehen kaipaaja, huskyhuutelija, mies, jonka synttärit on kaipaajan nimipäivänä ja ketä meitä muita vanhoja täällä nyt on 😊 T. Miehen vailla tunnisteita kaipaaja jo vuodesta 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Ei toi ole syy.
Kyllä se on, valitettavasti. Hän tietää tunteistani, joten tyydyn kaipaamaan vain täällä ja käsittelemään tunteitani. En halua olla takertuva ahdistelija.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Mitä teille muille täällä kauan kaivanneille kuuluu? Kaipaatko vielä, tai oletko löytänyt onnen juuri hänestä tai jostakin toisesta? Tulee mieleen ainakin vihreätennarisen miehen kaipaaja, huskyhuutelija, mies, jonka synttärit on kaipaajan nimipäivänä ja ketä meitä muita vanhoja täällä nyt on 😊 T. Miehen vailla tunnisteita kaipaaja jo vuodesta 2016.
Edelleen kaipaa. Sydän tykyttelee 200krt/min kun joskus satutaan samaan tilaan. Tätä onneksi sattuu enää todella harvoin, ei minun vanha sydämeni enää jaksaisi moista kovin usein. Ikävän voimakkuus vaihtelee, toisinaan on hankalampia päiviä.
Harvoin tänne enää mitään kirjoitan, lueskenen pääsääntöisesti vain. -Kaivannut vuodesta 2015-
Mukavaa hellepäivää, lomaileva nainen.
Näin muuten sinusta unta. Oltiin tosin töissä, mutta oli yhtä kaikki mukavaa.
Hyvää yötä, odotan sinua.