Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Päällepäin joo, mutta minulla on murheita, joita käsittelen oman pääni sisällä. Lisäkai kaipaan sinua hullun lailla, ja se tekee musta onnettoman myös.
Mitä esteitä sulla on hänen suhteensa?
Saavuttamaton rakkaus, tiedäthän 💔
Ei toi ole syy.
Kyllä se on, valitettavasti. Hän tietää tunteistani, joten tyydyn kaipaamaan vain täällä ja käsittelemään tunteitani. En halua olla takertuva ahdistelija.
Tiedätkö hänen tunteistaan?
Hän ei ole niistä kertonut minulle, mutta uskoisin että hän pitää mua ihan mukavana tyttönä. Voi olla, että joskus on saattanut olla pientä flirttiäkin ilmassa. Aika ei ole ollut oikea aikaisemmin, häntä en vaan ole saanut mielestäni. Jos hän minut haluaa, hän tietää kyllä mistä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on ihan kivaa palata töihin sitten elokuussa. Näenhän silloin sinut. Millä mielin itse olet?
Jos olisit kaivattuni, niin minä olen jo täällä, mutta en enää elokuussa. Surullisella mielellä olen, koska haluaisin olla siellä silloinkin. Toivottavasti sinulla on kaivattusi kanssa parempi tilanne.
Oot inhottava pillunvonkaaja
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on ihan kivaa palata töihin sitten elokuussa. Näenhän silloin sinut. Millä mielin itse olet?
Ristiriitainen olo. Pelkään, että olet tunnistanut kirjoituksiani ja olen aiheuttanut niillä ennemminkin vahinkoa. Tai että kaikki jatkuu niin kuin ennenkin. Kunnes yhtäkkiä ei enää olekaan aikaa. Mukavaa illanjatkoa joka tapauksessa Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaus on M. Halun ja ilon kohde ❤
Silloin on hyvä kun tietää mitä haluaa.
Oletko yksin kotona? Lähtikö puolisosi reissuun tai mökille?
kuka kysyy ja ennenkaikkee miks?
Vierailija kirjoitti:
Millä kirjaimella sun nimesi alkaa? Kysytkö naiselta?
Tuleekohan kohdalleni enää koskaan niin suurta rakkautta kuin sinä olet ollut. Tuskin. En vaan saa sanottua tätä sinulle.
Mitähän sinä ajattelet minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan kohdalleni enää koskaan niin suurta rakkautta kuin sinä olet ollut. Tuskin. En vaan saa sanottua tätä sinulle.
Hänen kuuluisi saada tietää. Entä jos hän tuntee samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun mieheltä.
Mies vastaa. En ole yksin kotona. Miksi kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun mieheltä.
Mies vastaa. En ole yksin kotona. Miksi kysyit?
Jos olisit ollut, niin olisin lähettänyt viestin.
Joku täällä kirjoitti joskus hyvin; ”Ei meistä enää mitään tulisi, on ollut liikaa aikaa miettiä”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen kuuluisi saada tietää. Entä jos hän tuntee samoin?
Mä luulen että se on yksipuolista rakkautta ja on varmaan ihastunut ihan johonkin muuhun kuin muhun, säteilee vaan ihastusta ympärilleen. Jos mä sille kertoisin, niin hän saattaisi vaan rueta leikkimään mun tunteilla ja mulla, ehkä käyttäis sit vaan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet sillä tavalla ihmeellinen, että ilo menee sydämeen asti sun kanssa. kun pyydät minua johonkin touhuun tai seuraksi, en mieti hetkeäkään. Kaipaan sinua, herätät mussa halun suojella ja pitää hyvänä. En ole lakannut vertaamasta kaikkia sinuun. Inspiroit minua ja tunnen syvää platonista rakkautta. V:lle.
Onko V mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sillä tavalla ihmeellinen, että ilo menee sydämeen asti sun kanssa. kun pyydät minua johonkin touhuun tai seuraksi, en mieti hetkeäkään. Kaipaan sinua, herätät mussa halun suojella ja pitää hyvänä. En ole lakannut vertaamasta kaikkia sinuun. Inspiroit minua ja tunnen syvää platonista rakkautta. V:lle.
Onko V mies vai nainen?
Ja miksi platonista rakkautta?
Sulle merkkaa vaan se että pääsee naimaan. Ei väliä kuka on patjana, kunhan saa panna.
ja taas viestejä joihin olisi voinut vastata ikävissään jotain, jos kirjoittaja olisi ilmaissut edes sukupuolensa...
-m38-