Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa hellepäivää, lomaileva nainen.
Näin muuten sinusta unta. Oltiin tosin töissä, mutta oli yhtä kaikki mukavaa.
Mitä siinä unessa tapahtui? Näetkö usein hänestä unta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko onnellinen?
Päällepäin joo, mutta minulla on murheita, joita käsittelen oman pääni sisällä. Lisäkai kaipaan sinua hullun lailla, ja se tekee musta onnettoman myös.
Mitä esteitä sulla on hänen suhteensa?
Saavuttamaton rakkaus, tiedäthän 💔
Ei toi ole syy.
Kyllä se on, valitettavasti. Hän tietää tunteistani, joten tyydyn kaipaamaan vain täällä ja käsittelemään tunteitani. En halua olla takertuva ahdistelija.
Tiedätkö hänen tunteistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa hellepäivää, lomaileva nainen.
Näin muuten sinusta unta. Oltiin tosin töissä, mutta oli yhtä kaikki mukavaa.
Mitä siinä unessa tapahtui? Näetkö usein hänestä unta?
Nainen oli hymyilevä ja puhelias ja meille molemmille oli tullut lopultakin selväksi, että tykätään toisistamme. Ilmassa oli paljon odotuksia. Ei siis tulikuuma uni, mutta sellainen, joka jätti oikein hyvän fiiliksen. Oli eka kerta, kun näin unta hänestä.
Löysin eilen neliapilan. Toivomukseni liittyi sinuun mies. Oli kiva yllätys, kun lähetit minulle illalla viestiä. 🍀😊
Näin sinusta mukavaa unta ja heti perään toista unta jossa pahoinpitelin brutaalisti äitiäni ja heräsin pää aivan järjettömän kipeänä kaipaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Mitä teille muille täällä kauan kaivanneille kuuluu? Kaipaatko vielä, tai oletko löytänyt onnen juuri hänestä tai jostakin toisesta? Tulee mieleen ainakin vihreätennarisen miehen kaipaaja, huskyhuutelija, mies, jonka synttärit on kaipaajan nimipäivänä ja ketä meitä muita vanhoja täällä nyt on 😊 T. Miehen vailla tunnisteita kaipaaja jo vuodesta 2016.
Kiitos ihan hyvää. Kaipaan vielä. Yritän katsoa muualle kohdatessa. T. Smokey Eyes monen vuoden takaa
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta mukavaa unta ja heti perään toista unta jossa pahoinpitelin brutaalisti äitiäni ja heräsin pää aivan järjettömän kipeänä kaipaukseen.
Täällä samoja oireita.
Ihanaa päivää minua nuoremmalle miehelle. Mielessä olet.
Olet sillä tavalla ihmeellinen, että ilo menee sydämeen asti sun kanssa. kun pyydät minua johonkin touhuun tai seuraksi, en mieti hetkeäkään. Kaipaan sinua, herätät mussa halun suojella ja pitää hyvänä. En ole lakannut vertaamasta kaikkia sinuun. Inspiroit minua ja tunnen syvää platonista rakkautta. V:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä samoja oireita.
Oho, hassua että jollain on täysin samoja juttuja!
Tunnen itseni niin rumaksi ja lihavaksi. Tuntuu, ettet voisi koskaan rakastua minuun..
Mun kaipaus on M. Halun ja ilon kohde ❤
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni niin rumaksi ja lihavaksi. Tuntuu, ettet voisi koskaan rakastua minuun..
Älähän nyt! Hymyä huuleen ja hurmaat ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä samoja oireita.
Outo toi pahoinpitely...
Voi kunpa tietäisit kuinka monet pakit olet saanut aikaan vain olemalla olemassa. Sulle on varattu mun ainoa joo, Tolkien.
Halauksia sinulle. Meinaa olla aika kuuma. Miten pärjäät näillä helteillä? Mennään uimaan illemmalla ilman viilennyttyä. Se ja sinun seurasi voisi piristää.
Olen pitkään yrittänyt unohtaa sinua, mutta mitä enemmän yritän, sitä enemmän sinua kaipaan. Olen siis ihan onneton tapaus. Toivottavasti sinä olet onnistunut minua paremmin?
Mielestäni on ihan kivaa palata töihin sitten elokuussa. Näenhän silloin sinut. Millä mielin itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä samoja oireita.
Outo toi pahoinpitely...
Se oli kyllä ällö ja pilasi koko päivän.
En ole koskaan ollut väkivaltainen äitiäni kohtaan, halunnutkaan olla tai nähnyt väkivaltaisia unia läheisistä, niin siksikin on nyt jotenkin likainen ja ällö olo vaikka se olikin vain uni.
Tiedän kyllä mistä se uni kumpuaa, mutta alitajunta tuotti sen liian rajuna unena ulos.
Vuoden olen kaivannut, vähemmän aikaa tässä ketjussa - käyn täällä aika satunnaisesti. Näen kaivattuani melkein päivittäin, ja tunteeni vaihtelevat laidasta laitaan - välillä en kaipaa ollenkaan ja luulen päässeeni jo tunteesta eroon, kunnes se taas iskee ja olen aivan koukussa. Meistä ei tule koskaan paria, sen tiedän ihan varmasti, ja hyvä niin. Onhan kaipaaminenkin kiva tunne, ja se pieni kihelmöinti, kun tietää kohta näkevänsä sen ihanan ilmestyksen.