Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Aleksi. Ihan kohta kaikki on paremmin, ihan kohta ei ole enää kylmää ja pimeää. Jaksa siihen asti. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole A:n kaipaaja. Enempää en kerro.
Tv. alkuperäinen
Oletko sä joskus ollut A:n kaipaaja?!!
En ole kaivannut A:ta ainakaan tällä palstalla. Sekoitatte minut johonkin toiseen.
Ketä sä kaipaat?
Erästä, jonka nimi alkaa vokaalilla.
Joku toinen A tai E?
Kyllä teitä nyt kiinnostaa. :D Päästetään teidät piinasta. Kaivattuni nimi alkaa E:llä.
Ullatus ullatus...
Aika moni täällä kaipaa E:tä. Oletko katkera, kun viesti ei ollut sinulle. Ei voi noin paljon kiinnostaa kenenkään viestit. Antakaa toisten kaivata rauhassa.
Olen samaa mieltä! Ja kaipaan E:tä. Ja olen E itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka antaisin puolisoni huonon käytöksen anteeksi, muistan sen ikuisesti. Jatkuessaan se myös oikeuttaa mut haaveilemaan susta, rakas. Oon varma, että sä et ikinä kohtelis mua noin.
💜
Miksi annat hänen kohdella sua huonosti? Tee selväksi että lopettaa tuollaisen käytöksen.
Sivusta vain kommentoin. Toisen persoonaa ei voi muuttaa. Jos ei ymmärrä kohtelevansa kumppania väärin eikä ymmärrä kuinka kohdella hyvin, on väärin kohdellun vaikea tilanne toisensa jälkeen ilmaista tunteensa. Voi seurata kiukkua, mykkäkoulua, raivokohtaus. Sellaiseen turtuu. On helppo sen sijaan ajautua tilanteeseen, jossa väistelee ja nielee melkein kaiken. Helppoa myös tuudittautua haaveisiin ihanammasta puolisosta.
-Kallion Maaretti
Vierailija kirjoitti:
Rakas pari viikkoa vielä
Niin. Mutta muuttuuko mikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T❤
Teenä pakko kommentoida, että jos joku itseäni kaipailisi noin pakkomielteisen sekopäänä, juoksisin karjuen karkuun.
Sitten et oo mulle oikea mies. Et tajuu yhtään mitään!
Kuvittele mielessäsi onnellisin pariskunta jonka tunnet. Nyt ei ole väliä sillä onko suhde tuore vai pidempi. Puhuuko tuo pariskunta ikinä toisistaan rumasti? Hakeeko jompi kumpi sääliä ystäviltään kun se toinen blaablaablaa, akkojen illassa ja ukkojen saunassa jäkätijäkätijää.. Miten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Olisipa ollut ihana päivä viettää yhdessä kanssasi. Sinun kauniit silmäsi ja syvä katseesi ovat tallentuneet minuun niin syvälle, että siellä ne ovat pysyneet, kuin olisin ne eilen nähnyt. Voisinpa helliä sinua nyt. Rakastan sinua. Hyvää yötä.
Voisitko olla hän, jota kaipaan? Onko viestisi miehelle vai naiselle? Hyvää yötä sinulle myös, rakastan sinua jos olet hän.
Olisipa ihanaa, jos joku ajattelisi noin itsestänikin. Oma puoliso ei helli eikä varsinkaan haaveile hellimisestä. Jotenkin epäilys herää, että alkuperäinen on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mies kaikki ihan hyvin? Oletko nauttinut lomasta?
Loma on sujunut ihan mukavasti, mutta helteiden takia on tullut liikuttua tavallista vähemmän. Miksi muuten olet huolissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loma on sujunut ihan mukavasti, mutta helteiden takia on tullut liikuttua tavallista vähemmän. Miksi muuten olet huolissasi?
Koska aistin sinussa ennen lomaa masentuneisuutta. Hyvä, jos olin väärässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah. Ainahan niitä pieniä murheita on. Mutta totta puhuakseni viimeaikainen työpaikkaihastus on herättänyt aika monenlaisia tuntemuksia, hyvin mollivoittoisiakin. Ja ihmetyttäähän tässä sekin, että mitä ihmettä minä pyörin täällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah. Ainahan niitä pieniä murheita on. Mutta totta puhuakseni viimeaikainen työpaikkaihastus on herättänyt aika monenlaisia tuntemuksia, hyvin mollivoittoisiakin. Ja ihmetyttäähän tässä sekin, että mitä ihmettä minä pyörin täällä...
Miksi mollivoittoisia? Onko kyseessä tuore ihastus?
Kuinka pitkään ootte ikävöineet jo?
Ajattelen just nyt ihmistä joka loukkasi mua ja sitten itse loukkasin sitä. Ikinä ei välejä selvitetty, se jäi kaivelemaan.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaalleni, kaunottarelleni mieheltä selkeästä 25 asteen selkeydestä 24 asteen puolipilvisyyteen. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Toisen etunimeni viimeinen kirjain on sama kuin sukunimesi viimeinen kirjain. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele mielessäsi onnellisin pariskunta jonka tunnet. Nyt ei ole väliä sillä onko suhde tuore vai pidempi. Puhuuko tuo pariskunta ikinä toisistaan rumasti? Hakeeko jompi kumpi sääliä ystäviltään kun se toinen blaablaablaa, akkojen illassa ja ukkojen saunassa jäkätijäkätijää.. Miten on?
Ehkä onnellisilla pariskunnilla ei ole tarvetta puhua toisistaan negatiiviseen sävyyn saati rumasti?
Mitenhän on, hä?
Rakas. Niin kova kaipaus, toisistamme vain ajatuksen mitan päässä. Kaiken haluaisin sinulle kertoa, tuntea läheisyytesi, suudella kaikella rakkaudella ja kulkea kanssasi tien kesäillasta aamuun,
katseestasi syttyen, tuoksustasi huumaantuen. Olet kesäyön kaunein unelmani. Hyvää yötä, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään ootte ikävöineet jo?
Yli 3v.
Ikävä tuikkivia silmiäsi, Modesty.
Hyvää yötä ja kauniita unia!
Et taida olla kiinnostunut enää minusta. Ehkä sinulla on jotain ihan uutta jo viritteillä.
Onko päätös pitänyt?