Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Syliisi kaatua kaipaan
Hymysi on saanut sen aikaan
En kosketustas ootella malta
Polvet multa pettävät alta
Minut saat kokonaanOikeesti huomasin sut heti vaikka yritin olla etten huomaisikaan. Näytit uskomattoman hyvältä.
Lähtiessä kuiskasin salaa hyvästit.
Surullisen ristiriitainen viesti hyvästien takia. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UglyTruth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaasti vältelty ;)
stalkkeri. Sunhan ei pitänyt olla ahdistelija, sitähän olet, ja mustasukkainen mitä et myöskään mielestäsi ole. Olet siis kaikkea sitä mitä alussa kielsit olevasi. Onneksi jätin sut pikimmiten. Tänään lähden miesystäväni kanssa mökille, rakastellaan rannalla auringossa, saunotaan ja valvotaan valoisassa kesäyössä tosistamme nauttien. Hän on timmi, fiksu ja komea,ja omaa myös hyvänkokoisen. Aivan päinvastainen kuin sä : )
Ihan sivusta kommentoitava, että taidat olla vähän pakkomielteinen kun omit toisten viestejä ja kirjoitat jonkun negatiivisen "lälläslää"-viestin minkä omistat jollekin exällesi. Tuskin se sun exäsi täällä pyörii lukemassa, veikkaan että on päässyt yli tuollaisesta sekopäästä.
Besserwisserimäisyytesi ei todista, että tietäisit ketkä täällä kirjoittelee, ja mitkä on kirjoittajien motiivit/ taustat viesteilleen. Sä luet näitä juttuja ilmeisen liikaa, kun reagoit anonyymien viesteilijöiden jutuille noin vahvasti ja henkilökohtaisesti, että pitää olla heti oikomassa, mitä anonyymit kirjoittelee toisilleen. Et taida muuta elämää omatakkaan, kuin vahdata AV palstaa.
Jaha, ylläpito taas esittää olevansa nainen, surkeasti kuten aina. Eikö Sinkkumies ole ahdistavaa, että eksäsi ei koe tarvetta lällättää sinulle. Ei kiinnosta tarpeeksi. Totta on, että mies on komea ja lomalla olen hänen kanssaan. ”Toisistaan nautiskellen” jne tyylisiä ”sukeltaa sieluun” ja ”hukkua silmiisi” kommentteja on viihdyttävää lukea, ne todella vakuuttavia, not!
Olet vatipää, käyt vajaalla. Sä luet näitä juttuja ja olet tunnistelevinasi kaikki kirjoittajat, vaikka yksikään ei täällä kirjoita omalla nimellään. Naurettava skitso olet. Mut jatka vaan, olethan sä omalla tavallasi erittäin viihdyttäväkin skitsoiluinesi ;D
<3 kirjoitti:
Sydämellä koristeltu tyttö on niin kaunis, terkkui sinne.
Keneltä terkut on?
<3 kirjoitti:
Sydämellä koristeltu tyttö on niin kaunis, terkkui sinne.
pedofiiliko olet? Kaiken muun paskan lisäksi vielä pedari?
Vierailija kirjoitti:
Näin erästä, josta olen joskus kirjoitellut täällä paljon. Olen susta täysin yli, mutta silti tuli todella paha mieli nähdä, että sulla ei oo kaikki ok.
Toivottavasti asiat järjestyy.
Sä siis näet päältä jos toisella menee huonosti. Eiköhän se tarvitse syvällisempää juttelua. Ja tuskin on sinulle avautunut jos joku vanha kumppani/tuttavuus olet.
Aina ei voi olla freshinä ja ykköset päällä. Viestisi oli jotenkin ilkeä. Ja sinun toivotuksillasi tuskin on hänelle mitään merkitystä koska merkitykselliset ihmiset on läheisiä ja ystäviä. Arvelet vaan. Ei faktaa. Kaksi eri asiaa.
Eli huutelet puskista ja noststat itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni nainen.
Eikö kumppanisi ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän leikki:
Kuvaile kaivattuasi puhelimen hymiöillä.🌛🌞🌛🌞🌛🌞💗💗💗
Ehh... eihän tämä voi olla minulle. Kuka kaipaisi, näin kaukaa tai pitkän ajan jälkeen? Varmaan kuvittelen vaan.
Toisinaan olen ihan varma, että kirjoitat tänne. Sitten iskee epäilys. Ja kahvikupin äärellä on aika vaikea kysäistä, että kirjoitteletko muuten koskaan sinne sekopäiden forumille. Kuolen varmaan saamatta koskaan tähän vastausta. Naiselle.
Salaa toivon että saisitte toisenne ja huomaisittekin ajan kuluessa että ette sovikaan toisillenne yhtään kun oppisitte tuntemaan toisenne paremmin. Saa alapeukuttaa. Se kuvio on vaan niin ärsyttävä!
Mä epäilen että yksi tyyppi ei koskaan hyväksyisi suhdettamme. Se on se yksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko aina kaikkien hyväksyntää? Elämä on silloin vaikeaa!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä edes, mitä sinusta ajattelen, mutta ajattelen sinua kuitenkin. Koko ajan.
Tätä se on mullakin. Joskus mietin, että tää on vain tapa. Ja hiljakseen se tapa hiipuu, kun ei koskaan nähdä. Mutta kun taas nähdään, niin sitten yltyy taas. Jo vuosia. Ihan toivotonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko aina kaikkien hyväksyntää? Elämä on silloin vaikeaa!
Se tyyppi tekisi ihan kaiken vaikeaksi.
Googlasin muuten itseäni. Minusta ei näemmä löydy yhtään valokuvaa. Sinäkin olet ollut aika huomaamaton, mutta et yhtä näkymätön kuin minä.
Minä en kehtaa mennä googlettamaan itseäni. Hävettää, jos löytyy jotain noloa. Olen kyllä joskus googlettanut, mutta eipä siellä mitään erikoista ollut. Suuri osa liittyi kaimaani. Kaivattuani olen käynyt googlettamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri pyysi tänään parille. Lähtisin varmasti, jos tietäisin näkeväni sut.
Mä en jaksa tänään lähteä mihinkään. Rankka päivä. Mutta lähtisin myös, jos tietäisin, että näkisin. Mutta en jaksa uskoa siihen, joten levähdän tänään.
Milloin huomasit mies olevasi ihastuneesi / rakastuneesi minuun? Millaisella hetkellä ja milloin?
J:lle