Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5381/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvotti minua nainen.

Nimeltä?

Vierailija
5382/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sun lihaksikkaista jaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihan outo, joten vastaa näihin:

Miksi eristät ihmiset tarkoituksella toisistaan? Tykkäätkö olla lomalla? Miksi kostat viattomille? Käytkö täällä? Jäikö tunnemyrskyistä jollekin pahoja traumoja? Voiko samppanjaa juoda kuksasta? Miksi käyttäydyt niin ristiriitaisesti? Saisinko ne kengät? Ootko jotenkin katkera S:lle? Voiko vitutukseen kuolla? Mitä tehtäis? Olenko vajaa?

Vierailija
5384/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut näin lomalla tavallista enemmän aikaa lukea vauvapalstaa ja olen menettänyt viimeisetkin itsetunnon rippeeni. Taidan olla kaikkea sitä, mitä kumppanin ei haluta olevan. Ehkä kaivattunikin ansaitsee jotain parempaa. :(

Ei tällä palstalla kannata käydä kuin tässä kaipausketjussa.

Muu palsta on täynnä negatiivista energiaa ja tuskaisia ihmisiä jostain toisesta todellisuudesta, jollaisella en ainakaan itse halua elämääni saastuttaa.

En itse ainakaan elä sellaisessa maailmassa kuin palstalaiset ketjuista päätellen elävät, joten miksi lukisin niitä ketjuja ja yrittäisin keskustella ihmisten kanssa, joiden kokemus elämästä on ihan eri kuin itselläni?

Ja kun se on paljon huonompi kuin itselläni, niin ei kiinnosta edes oppia niiltä mitään.

Surullisia kohtaloita palsta täynnä.

Vierailija
5385/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi olla miettimättä mihin mittasuhteisiin tää hulluus sua kohtaan olis päässytkään, jos ei oltais perheellisiä etkä olis puolisoni paras kaveri🙄

Nyt olen yrittänyt sitä pidätellä ja tukahduttaa jo vuosia, inahtamatta koskaan siitä ääneen kenellekään. Näillä mennään jatkossakin. Olet mun suurin salaisuuteni.

Miksi et vaan mene mun päästä pois? Mikä tää tunne on? Rakkautta? Mielenvikaa? Neljänkympin kriisiä?

Eläisin katseestas. Yhdestä hymystä. Nyt en taida enää saada yhtäkään.

Minullakin on suuri salaisuus, josta kukaan läheinen ei tiedä. Monta vuotta sydämessäni on ollut toinen mies vaikka pettänyt en ole nykyistä. Sille ei voi mitään kun sydän rakastaa eikä toista saa mielestä millään. Aamulla ensimmäisenä, illalla viimeisenä ja siinä välissäkin tuhat kertaa toinen on mielessä. Ikävä taas tuli kun avauduin.

Vierailija
5386/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken joka päivä! Sua kaipaan aivan liikaa.

Vierailija
5387/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut näin lomalla tavallista enemmän aikaa lukea vauvapalstaa ja olen menettänyt viimeisetkin itsetunnon rippeeni. Taidan olla kaikkea sitä, mitä kumppanin ei haluta olevan. Ehkä kaivattunikin ansaitsee jotain parempaa. :(

Ei tällä palstalla kannata käydä kuin tässä kaipausketjussa.

Muu palsta on täynnä negatiivista energiaa ja tuskaisia ihmisiä jostain toisesta todellisuudesta, jollaisella en ainakaan itse halua elämääni saastuttaa.

En itse ainakaan elä sellaisessa maailmassa kuin palstalaiset ketjuista päätellen elävät, joten miksi lukisin niitä ketjuja ja yrittäisin keskustella ihmisten kanssa, joiden kokemus elämästä on ihan eri kuin itselläni?

Ja kun se on paljon huonompi kuin itselläni, niin ei kiinnosta edes oppia niiltä mitään.

Surullisia kohtaloita palsta täynnä.

Voisi olla parempi, että jättää muiden keskustelujen lukemisen vähäksi aikaa. Näin lomalla on tullut luettua liikaa, vaikka yhtä hyvin olisi sen ajan voinut käyttää ulkoiluun tai kesästä nauttimiseen. Tulee tunne, että on arvoton ihminen.

Vierailija
5388/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä sä kaipaat?

Vierailija
5389/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää syyn miksi me kohdattiin vaikka emme voi olla yhdessä. Selviääkö se myöhemmin. Tuntuu, että en ole kokonainen ilman sua. Onni ois pitää sua kädestä ja tietää ettet lähde viereltäni pois.

Vierailija
5390/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tietää syyn miksi me kohdattiin vaikka emme voi olla yhdessä. Selviääkö se myöhemmin. Tuntuu, että en ole kokonainen ilman sua. Onni ois pitää sua kädestä ja tietää ettet lähde viereltäni pois.

Kenelle?

Vierailija
5391/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä sä kaipaat?

Miestä, jonka nimi alkaa konsonantilla.

Vierailija
5392/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Voisin kirjoittaa samoin kaipaamalleni miehelle.

Vierailija
5393/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: tämä palsta oli yhtä seko ja negatiivinen jo 10 vuotta sitten. Itselläni on ainoastaan tämä ketju kirjanmerkeissä ja tässäkin on aika ajoin ihan riittävästi sulateltavaa...

Toisekseen:  kuulostat mukavalta ihmiseltä. :) Käy ostamassa jäde, hymyile leveästi ja nauti kesästä!

Vierailija
5394/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Voisin kirjoittaa saman kaipaamalleni naiselle.

Hän osoitti minulle elämästäni puuttuvan palasen, vaikka se on pieni, tuntuu että se on kaikkein tärkein, aiheuttavan jatkuvan kaihon ja ikävän toisen luo.

Vierailija
5395/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot ihan outo, joten vastaa näihin:

Miksi eristät ihmiset tarkoituksella toisistaan? Tykkäätkö olla lomalla? Miksi kostat viattomille? Käytkö täällä? Jäikö tunnemyrskyistä jollekin pahoja traumoja? Voiko samppanjaa juoda kuksasta? Miksi käyttäydyt niin ristiriitaisesti? Saisinko ne kengät? Ootko jotenkin katkera S:lle? Voiko vitutukseen kuolla? Mitä tehtäis? Olenko vajaa?

Voi juoda. Ei voi kuolla. Olet vajaa, siitä johtuu moni, mutta inhimillinen. Siksi käyttäydyn ja samasta syystä kuin moni muu vastaus noihin kysymyksiin. Rakastan olla lomalla. Olet varmaan mutta ei ole syytä kun ei mitään. Ei niitä varmaan ole enää. Ei jäänyt.

Vierailija
5396/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Tämä oli miehelle. Olen kuitenkin kiitollinen siitä, että sain tutustua häneen.

Vierailija
5397/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä vauvafoorumi nyt vielä on ihmeen siisti paikka verrattuna tuohon suomi24 ikävä kategoriaan. Siellä on valitettavan moni niin harhoissaan, että kuvittelevat täysin anonyymien ja tunnistemattomien haukkumiesviestien olevan heille. Sama paljastuksissa, joku kirjoittaa että "nainen olen autistinen, kelpaanko sinulle" niin siellä on kymmenet naiset kommentoimassa kaivatustaan että uskovat ja haluavat tukea.

Mietin yksi päivä mitä huhuja noilla voidaan saada aikaan. Joku laittaa vaikka, että on sukupuolitauti/velkaa pirusti/piilonisti niin joku uskoo ne todeksi ja alkaa sitten suutuksissaan levittämään tietoa puskaradiossa... :D

Vierailija
5398/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaivatulleni. Oletko nauttinut tänään kauniista ilmasta? Olisi kivaa mennä illemmalla uimaan yhdessä johonkin rauhalliseen paikkaan. Otettaisiin eväätkin mukaan. Tai ainakin voisi kahlata vedessä. 

Vierailija
5399/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Voisin kirjoittaa saman kaipaamalleni naiselle.

Hän osoitti minulle elämästäni puuttuvan palasen, vaikka se on pieni, tuntuu että se on kaikkein tärkein, aiheuttavan jatkuvan kaihon ja ikävän toisen luo.

Voi miten kauniisti sä kirjoitat, puuttuva palanen, pieni, se tärkein palanen. <3

Vierailija
5400/16650 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T rakastan sua.

Ketju on lukittu.