Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Kauhea ahdistus nyt. Henkeä ahdistaa ja pyörryttää.
Viimeisin epätoivoneleeni on lenkkeily. Lähden ovesta vain kulkeakseni talos ohi, jotta voisin vahingossa törmätä suhun.
Kuin alas voi vajota🙈
No jos en enää ehdi törmätä niin ainakin kunto kohenee.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin epätoivoneleeni on lenkkeily. Lähden ovesta vain kulkeakseni talos ohi, jotta voisin vahingossa törmätä suhun.
Kuin alas voi vajota🙈
Itse en kehtaisi. En tosin edes tiedä toisen tarkkaa osoitetta. Välimatka jotain 25km.
No, minullakin kaivattuni asuu suosikkiulkoilupaikkani vieressä. Tunnen itseni aivan stalkkeriksi. Oikeasti olen ulkoillut siellä suunnilleen joka päivä ennen kuin edes tapasin kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin alas voi vajota🙈
No jos en enää ehdi törmätä niin ainakin kunto kohenee.Itse en kehtaisi. En tosin edes tiedä toisen tarkkaa osoitetta. Välimatka jotain 25km.
No minäpä kehtaan. Meillä välimatkaa noin 200 metriä😃
Autolla harvemmin tulee törmäiltyä.
T t t t t t t t t t t t t t t t t t t
Vierailija kirjoitti:
Kuin alas voi vajota🙈
Tein tota 16-vuotiaana. Päivittäin juoksin talon ohitse, kipeänäkin. Treenasin myös paljon muutenkin silloin. Taisi olla enemmänkin, että yritin tehdä vaikutusta kuin että olisin päässyt puhekontaktiin, se meillä oli jo koska oltiin samalla luokalla. Sain lopulta yli puoli vuotta kestävän yskän. :D Niin ja siis ei tossa ole mitään väärää, paljon parempi tapa kuin netissä kirjoittelu tai jonkun somen kyylääminen maanisesti. Toivottavasti kukaan ei alapeukuta viimeisen lauseen takia. Kirjoittelen tänne itsekin.
Vierailija kirjoitti:
No, minullakin kaivattuni asuu suosikkiulkoilupaikkani vieressä. Tunnen itseni aivan stalkkeriksi. Oikeasti olen ulkoillut siellä suunnilleen joka päivä ennen kuin edes tapasin kaivattuni.
Mistä te tunnette toisenne?
Rakas. Haluan sinua niin paljon.
Tuli vaan mieleen, että meillä olisi tosi hauskaa yhdessä mies. Ikävä sinua. P.S. Belgia finaaliin, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin erästä ihanaa tyyppiä niin paljon. Unissa?
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, että meillä olisi tosi hauskaa yhdessä mies. Ikävä sinua. P.S. Belgia finaaliin, eikös?
Mbappe ollut aika pitelemätön, mutta veikataan että ainakin pari kertaa Llorisee Ranskan maaliin. :)
Vierailija kirjoitti:
Samoja ajatuksia jälleen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tunnette toisenne?
Töistä.
Töissä oli ihan kiva päivä, ***. Täydellinen se olisi ollut, jos olisin nähnyt sinun tuikkivat silmäsi. Katselen nyt futista ja toivon hiuksenhienosti, että Belgia menisi finaaliin.
Hyvää yötä ja... lystikkäitä unia!
T ei rakasta mua.