Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko lähes tuntematonta rakastaa? En tykkää käyttää tota sanaa, mutta olen aina ihan omissa maailmoissani sen jälkeen kun olen nähnyt. Enkä siis edes unelmoi vaan olen jonkun sumuverhon takana enkä mieti yhtään mitään moneen tuntiin.
Tottakai voi, vai miksi ei voisi?
Eihän rakastaminen ole riippuvaista siitä, kuinka hyvin tuntee ihmisen.
Tuntemattomaan voi hullaantua ja ihastua, muttei rakastua.
Rakastaminen on sitä, että tuntee ihmisen ja rakastaa häntä silti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, hali & suukko elämäni naiselle mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, niissä sama määrä kirjaimia ja tavuja. Olemme kumpikin esikoisia, kummallakin parillinen määrä sisaruksia, ja olemme opiskelleet samassa yliopistossa.
Surullista.
Siinä sä ihanuus istuit, niin aitona ja ihmeellisenä 💜
Näin unta meistä. Halailtiin salaa, kun muut eivät huomanneet. Totesimme kumpikin, ettei tätä tunnetta voi vastustaa.
Ollaan halattu, pussattu ja harrastettu seksiä. Mutta enää ei edes laiteta viestiä toisillemme. Miks tää tilanne meni näin? Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
A:t. Kuinka kauan olette kirjoitelleet näihin ketjuihin?
Itse olen käynyt täällä reilun kuukauden ajan ja kirjoitellut vain työajan ulkopuolella.
En oikein muista. Saatoin aloittaa vuoden alussa.
Vierailija kirjoitti:
A:t. Kuinka kauan olette kirjoitelleet näihin ketjuihin?
Itse olen käynyt täällä reilun kuukauden ajan ja kirjoitellut vain työajan ulkopuolella.
Ei kai sulle voi anonyymien krijoittelu palstalla merkata mitään? Nimikirjaimista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan halattu, pussattu ja harrastettu seksiä. Mutta enää ei edes laiteta viestiä toisillemme. Miks tää tilanne meni näin? Ikävä.
Miljardit ihmiset harrastaa seksiä, eikä sitten sen koommin ole enää ikinä yhteyksissä. Ihan normaalia, kerta pari pannaan, ja todetaan eetä ei olutkaan hyvä kumppani seksiin tai muuhunkaan ja jatketaan matkaa. Sitten on sun kaltaisia jotka jää pakkomielteisinä roikkumaan menneisiin juttuihin ja ihmisiin. Omaa elämää ei taida olla?
Niin, jotkut ihmiset myös rakastuvat eivätkä vain pane ympäriinsä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljardit ihmiset harrastaa seksiä, eikä sitten sen koommin ole enää ikinä yhteyksissä. Ihan normaalia, kerta pari pannaan, ja todetaan eetä ei olutkaan hyvä kumppani seksiin tai muuhunkaan ja jatketaan matkaa. Sitten on sun kaltaisia jotka jää pakkomielteisinä roikkumaan menneisiin juttuihin ja ihmisiin. Omaa elämää ei taida olla?
Voi kuule, kun tilanne ei ole noin yksinkertainen! Ja en paneskele ketä tahansa.
Sussa on ihan parasta aitous.
Onko sydämesi koskaan huutanut tuskasta ja kaipauksesta?
Ketä sydämesi huutaa?
Jos saisit omaksesi hänet , miten pysyvää olisi rakkautenne?
Miten paljon pitäisit hänestä kiinni ettet koskaan kadottaisi häntä, ettette koskaan joutuisi toisistanne eroon?
Vierailija kirjoitti:
Sussa on ihan parasta aitous.
Kenelle? Onko A:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko lähes tuntematonta rakastaa? En tykkää käyttää tota sanaa, mutta olen aina ihan omissa maailmoissani sen jälkeen kun olen nähnyt. Enkä siis edes unelmoi vaan olen jonkun sumuverhon takana enkä mieti yhtään mitään moneen tuntiin.
Tottakai voi, vai miksi ei voisi?
Eihän rakastaminen ole riippuvaista siitä, kuinka hyvin tuntee ihmisen.Tuntemattomaan voi hullaantua ja ihastua, muttei rakastua.
Rakastaminen on sitä, että tuntee ihmisen ja rakastaa häntä silti.
Mutta sekin on itsekästä.
Millaista arki hänen kanssaan olisi?
Olisiko se likaisia ruttuisia vaatteita pitkin sohvan käsinojia, eri peiton alla nukkumista, kyljen kääntämistä toisesta poispäin, syyttelyä siitä kumman vuoro on laittaa asiat koneeseen ja koneesta pois ja siitä miten päin vessapaperirulla laitetaan telineeseen? Olisiko se kävelyä pilvien päällä, ajan katoamista, toisiin liimautumista, toisen silmiin, toisen sieluun sukeltamista. Tarvitsisiko enää kaivata silloin ketään toista, olisiko silloin kaipuuta muuhun, kehenkään muuhun?
Tule ja revi viimeinenkin juuri sydämestäni irti. Irti se on jo niin.
Minulla ei ole mitään huolta, tiedän kyllä Jeesus pelastaa ;D