Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä pidätkö minua kovin tyrkkynä?
Kuitenkin joka solu huutaa kosketusta ja että olisi voinut heittäytyä kunnolla, ollaan niin kaukana siitä että kielesi on suussani ja vedät ponnaristani / Nimimerkillä päiväuniTuskin oli mulle, mutta en pidä tyrkkynä. Vastaan ponnarin takia. Tänään ainakin kohtaaminen (kerrankin rauhaisa) tuntui niin kiusalliselta hänelle että viimeinkin tajusin kuvitelleeni kaiken. Olin unelmoinut siitä, että lähistöllä ei olisi ketään. Sitten se tapahtui ja ensimmäistä kertaa alkoi päässä käydä vähän liian seksuaaliset ajatukset, ja kun en saanut edes muodostettua kunnollista katsekontaktia niin tuntui kuin hän olisi lukenut ajatukset. Alkoi hävettää ja käytin kaiken energiani pysyäkseni kasassa.
Ensimmäistä kertaa vähän liian seksuaaliset ajatukset nyt vaan meinaa siihen, että tähän asti olen pitänyt häntä vähän niiden yläpuolella, pelkkää seksuaalista himoa nyt tuntee joka kymmenestä vastaantulijaa kohtaan. Jos jollain sanalla pitäisi kuvailla niin olen pitänyt madonnana, enkä nyt tarkoita sitä artistia, enkä Neitsyt Mariaa.
Ei kyllä pitäisi kirjoittaa tänne, koska myönnetään että se että olisi tunnistanut jonkun viestin hävettää aivan sanoinkuvailemattoman paljon. Tänäänkin ajattelin, että pitääköhän pelottavana vaikka oikeasti näistä ei voi mitenkään suoraan minua tunnistaa kun en ole koskaan omia tuntomerkkejäni antanut.
Eli kiihotut jostain ihmisestä, ajattelit että jäit kiinni hänelle siitä ja nyt sinulta tuli liuta negatiivisia ajatuksia millainen hän on ja miten hän ajattelee?
Mitä jos hän haluaa myös sinua? Eikä olekaan sen yläpuolella (enkä ymmärrä miten tuo on edes mahdollista koska ihmiset ovat seksuaalisia olentoja).
Häpeä ja pelko on sinun tunteet tai luultavasti pelkoja. Onnistut jotenkin ajatella että ne olisivat naisen tunteet mutta taitaa olla enemmän sinun. Ehkä välillänne on jotain kiellettyä? Mikään rakkaus ei ole oikeasti kielletty, paitsi toki alaikäisyys!
Miten kävisi jos koittaisit olla analysoimatta miltä toisesta tuntuu vaan tutustuisit siihen toiseen?
Jos nainen näkee sun intosi ja intohimosi niin ei se ole huono asia, varsinkaan kun pitää sinusta.
Haluaisin suudella sinua nainen ihan irl.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin suudella sinua nainen ihan irl.
Minäkin olen suudellut sinua haaveissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oikeasti jotain sellaista mitä kukaan ei voi keksiä josta tunnistan.
Olen A. Onks ok?
Jaa sinä ilmestyit sitten viime tingassa. En kerennyt huomaamaan eilen niiden viestieni jälkeen, mutta aika moni muu näemmä innostui. Tunniste on periaatteessa hyvä, mutta kirjoititko kenties kiireessä? Haluatko tavata tai pistää sähköpostia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen A. Onks ok?
Jaa sinä ilmestyit sitten viime tingassa. En kerennyt huomaamaan eilen niiden viestieni jälkeen, mutta aika moni muu näemmä innostui. Tunniste on periaatteessa hyvä, mutta kirjoititko kenties kiireessä? Haluatko tavata tai pistää sähköpostia?
Kiireessä joo. Laita mulle viestiä irl. Haluun tavata sut ja haluun sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko lähes tuntematonta rakastaa? En tykkää käyttää tota sanaa, mutta olen aina ihan omissa maailmoissani sen jälkeen kun olen nähnyt. Enkä siis edes unelmoi vaan olen jonkun sumuverhon takana enkä mieti yhtään mitään moneen tuntiin.
Juottaako se sulle jotain juomaa, oisko se voinut laittaa siihen juomaan esim tyrmäystippoja? Antaako juomaa?
:D
No ehkei kuitenkaan. Muistuttaa vähän ekstaasin vaikutusta ilman sitä nousua. Itseasiassa tuli mieleen, että jostainhan sen huumeen nimikin tulee. En nyt vaan jaksa googlettaa.
No millainen se mies on? kerro kerro.
Mistä sä tiedät, että kyseessä on mies? Ei kannata tunnistella itselleen. :D
Naisesta puhun.
Sanon tämän suurella sydämellä ja ihan tosissani nyt: varo sitä pleijeriä, se haluaa sinulta vain yhtä paikkaa.... se ei ole sydän vaan sinun haarovalissä oleva paikka.
Ok. Ja ketä sinä kaipaat? Tämä on kaipausketju..
Aika paljon tääl on muitakin sellaisii viestejä jotka ei ihan liippaa kaipauksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen A. Onks ok?
Taisi sittenkin mennä väärälle, kun teitä on täällä useampi. Ehkä teitä oli useampi eilenkin. Kivaa päivää joka tapauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen A. Onks ok?
Taisi sittenkin mennä väärälle, kun teitä on täällä useampi. Ehkä teitä oli useampi eilenkin. Kivaa päivää joka tapauksessa!
Menipä kelle meni niin voithan sä silti laittaa sille omalle rakkaalle kaipaamallesi A:llesi viestiä irl.
Tästä ei saa tehtyä enään mitään ehjää. Ihan kaikki menee päin mäntyä ja päin persettä. Kaikki vaan sortuu, kaikki valuu ihan hukkaan.
Sinä itse aloitit sen soutamisen ja huopaamisen. Alku itsessään oli jo liian vaikea ja kun se vi tun kirjainkin oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen A. Onks ok?
Menipä kelle meni niin voithan sä silti laittaa sille omalle rakkaalle kaipaamallesi A:llesi viestiä irl.
Tekisin oudon vaikutuksen eli tiedän kyllä tapoja ottaa yhteyttä, mutta ne eivät ole kovin järkeviä. Siis jos kyseessä on väärä hälytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen A. Onks ok?
Tekisin oudon vaikutuksen eli tiedän kyllä tapoja ottaa yhteyttä, mutta ne eivät ole kovin järkeviä. Siis jos kyseessä on väärä hälytys.
Jos sä tosissasi haluat sen A:n niin laita hyvä ihminen sille ainakin irl viestiä ja kokeile edes.
Täällä yksi A myös ja olisin kyllä iloinen, jos joku laittaisi minulle viestiä oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Mikä on suurin pettymyksen hetki, jonka olet kokenut seurassani? Mitä odotuksia olit ladannut siihen hetkeen?
Miksi haluat tietää, oliko sun tavoitteena tuottaa pettymys?
No, mitään odotuksia en ollut ladannut. Yksittäistä hetkeä on vaikea sanoa. Kokonaisuudessaan varmaan suuret kommunikaatio- tai ymmärtämisvaikeudet. Vai oliko se vain sinun omituista huvitteluasi, sitäkään en tiedä.
Joskus pitää ottaa askel taaksepäin päästäkseen kaksi eteenpäin. ;)
Älä turhaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka laittaisin mitä niin et sä silti keksisi että se olen minä.
Kyllä keksisin.
Tehdään näin: oletko sä nähnyt hänet esim eri mielentiloissa? Esim suuttuneena, millainen hän on silloin? Tai onko jotain tiettyä piirrettä joka jäi mieleen jossain hetkessä?
En ole nähnyt suuttuneena. Voin kyllä arvailla miten käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, rakas.
Huomenta, rakas.
A:t. Kuinka kauan olette kirjoitelleet näihin ketjuihin?
Itse olen käynyt täällä reilun kuukauden ajan ja kirjoitellut vain työajan ulkopuolella.
Ok. Ja ketä sinä kaipaat? Tämä on kaipausketju..