Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4941/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Jotain sellaista sinussa on, ettei sinua voi unohtaa. Rakastan ja kaipaan sinua. Hyvää yötä.

Vierailija
4942/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko lähes tuntematonta rakastaa? En tykkää käyttää tota sanaa, mutta olen aina ihan omissa maailmoissani sen jälkeen kun olen nähnyt. Enkä siis edes unelmoi vaan olen jonkun sumuverhon takana enkä mieti yhtään mitään moneen tuntiin.

Juottaako se sulle jotain juomaa, oisko se voinut laittaa siihen juomaan esim tyrmäystippoja? Antaako juomaa?

:D

No ehkei kuitenkaan. Muistuttaa vähän ekstaasin vaikutusta ilman sitä nousua. Itseasiassa tuli mieleen, että jostainhan sen huumeen nimikin tulee. En nyt vaan jaksa googlettaa.

No millainen se mies on? kerro kerro.

Mistä sä tiedät, että kyseessä on mies? Ei kannata tunnistella itselleen. :D

Naisesta puhun.

Sanon tämän suurella sydämellä ja ihan tosissani nyt: varo sitä pleijeriä, se haluaa sinulta vain yhtä paikkaa.... se ei ole sydän vaan sinun haarovalissä oleva paikka.

:DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran Eino Leinoa tänään. Rakkaalleni lähetän hyvän yön toivotukset näiden sanojen myötä. Silittelisin sinut uneen ja laulaisin kauniin laulun. Nuku hyvin, rakas. 

Ruislinnun laulu korvissani,

tähkäpäiden päällä täysi kuu;

kesäyön on onni omanani,

kaskisavuun laaksot verhouu.

Vierailija
4944/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö sä koko ajan, että mä kirjoitan sulle täällä.

En. Mutta luin sitten ihan yhtäkkiä sun ajatukset.

Vierailija
4945/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Jumalien keinu

Vierailija
4946/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko lähes tuntematonta rakastaa? En tykkää käyttää tota sanaa, mutta olen aina ihan omissa maailmoissani sen jälkeen kun olen nähnyt. Enkä siis edes unelmoi vaan olen jonkun sumuverhon takana enkä mieti yhtään mitään moneen tuntiin.

Juottaako se sulle jotain juomaa, oisko se voinut laittaa siihen juomaan esim tyrmäystippoja? Antaako juomaa?

No ehkei kuitenkaan. Muistuttaa vähän ekstaasin vaikutusta ilman sitä nousua. Itseasiassa tuli mieleen, että jostainhan sen huumeen nimikin tulee. En nyt vaan jaksa googlettaa.

Naisesta puhun.

Oot sä ihan varma että se on nainen?

Huumehörhö tääl kaipailemassa, vertaa tuntemuksiaan Extaasin vaikutuksiin, hyi helvetti. Kuka tervepäinen oikeesti ottais jonkun huumeidenkäyttäjän????

Minä en ainakaan ottaisi tervepäistä, jos se meinaa jotain tuollaista kuin sinä

Huumehörhö sopii sulle sitten varmasti kuin nenä päähän. Siinähän sitte hörhöilette sekopäät yhdessä.

Vierailija
4947/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sinusta mies, ja tuntuu et säkin tykkäät musta. Tuntuu hyvälle. Odotan kun taas nähdään. Oispa se huomenna, edes ohi mennen. Syötäis puistossa jäätelöt.

Vierailija
4948/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna nähdään je je jee

Vierailija
4949/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta puhun.

Sanon tämän suurella sydämellä ja ihan tosissani nyt: varo sitä pleijeriä, se haluaa sinulta vain yhtä paikkaa.... se ei ole sydän vaan sinun haarovalissä oleva paikka.

no mut mitäs... sehän sopii oikein hyvin, etä haluaa vain sitä, sittenhän me molemmat halutaan toistemme haarovälistä jotain kivaa. Yhteinen halu, yhteinen kiva.

Vierailija
4950/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voidaankin siirtyä kommunikoimaan ajatuksissamme ja täältä pois.

Vierailija
4951/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua pyöräilevä mies..

Vierailija
4952/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta puhun.

Huumehörhö tääl kaipailemassa, vertaa tuntemuksiaan Extaasin vaikutuksiin, hyi helvetti. Kuka tervepäinen oikeesti ottais jonkun huumeidenkäyttäjän????

Minä en ainakaan ottaisi tervepäistä, jos se meinaa jotain tuollaista kuin sinä

Huumehörhö sopii sulle sitten varmasti kuin nenä päähän. Siinähän sitte hörhöilette sekopäät yhdessä.

En ottais huumehörhöäkään.

Kuten en tuollaista tylsämielistä hysteerikkoakaan, joka on heti huutamassa humusanteri saatanaa ja huumehörhön leimat otsaan kun joku kertoo huumaavasta tunteesta ekstaasia vertauskuvana käyttäen.:D

HUI!

Vierailija
4953/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta puhun.

no mut mitäs... sehän sopii oikein hyvin, etä haluaa vain sitä, sittenhän me molemmat halutaan toistemme haarovälistä jotain kivaa. Yhteinen halu, yhteinen kiva.

Onko teidän välillä mitään muuta kuin vetovoimaa haaroväleihinne? Onko mitään tunteita, ihastumista tms? (sivusta)

Vierailija
4954/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voidaankin siirtyä kommunikoimaan ajatuksissamme ja täältä pois.

Vaatii katsekontaktin. Olen vielä noviisi.

Vierailija
4955/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä voi noutaa yhden pyöräilevän miehen, varmaan antanut aika hyvän pyöräilevän kuvan itsestään. Tossa se on katsonut koko päivän telkkaria ja piereskelee kovaäänisiä pieruja tossa.

Vierailija
4956/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä voi noutaa yhden pyöräilevän miehen, varmaan antanut aika hyvän pyöräilevän kuvan itsestään. Tossa se on katsonut koko päivän telkkaria ja piereskelee kovaäänisiä pieruja tossa.

Kai sä tykkäät siitäkin kun se kaivaa nenäänsä?

Vierailija
4957/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oikeasti jotain sellaista mitä kukaan ei voi keksiä josta tunnistan.

Vierailija
4958/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta puhun.

Aika tynnyrissä olet elänyt jos joku ekstaasin kokeileminen kuulostaa jotenkin radikaalilta. Mene PKS yökerhoihin niin joka toinen on jossain stimulanttien vaikutuksen alaisena.

Vierailija
4959/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita oikeasti jotain sellaista mitä kukaan ei voi keksiä josta tunnistan.

Vaikka laittaisin mitä niin et sä silti keksisi että se olen minä.

Vierailija
4960/16650 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyöräilevä mies. Oliko hyvä tunniste?

Ketju on lukittu.