Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Kun mietin sinua, ja sinua ja minua yhdessä tulee kaikenlaisia hauskoja juttuja mieleen. Ei hitsi vieköön......
Tulee sellaisia hauskoja juttuja mieleen joita en ole kenenkään toisen kanssa kokenut enkä edes koskaan kuvitellut edes kokevani. Kaksi hullua kun yhdessä niin ei voi hulluudelta välttyä.
Vähän kyllä vie fiilistä tästä ketjusta, jos täällä hengaa jotain naimisissa olevia rouvia hakemassa viihdykettä tylsään elämäänsä jankuttamalla typeriä.
Vois lopettaa tänne kirjoittelun.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä vie fiilistä tästä ketjusta, jos täällä hengaa jotain naimisissa olevia rouvia hakemassa viihdykettä tylsään elämäänsä jankuttamalla typeriä.
Äh, kaikki kaipaa rakkautta. Valitse sinä niin ettet löydä itseäsi samasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käskee sinua niitä lukemaan? Antaa mammojen jankuttaa, pääsevätpähän heidän omat miehet helpommalla kun eivät ole niille jankuttamassa.
Miksi sydämeni aina lähtee karkuteille, osoitteena sinä ?
Vierailija kirjoitti:
Jospa se käy treffeillä minun sydämeni kanssa, kun me ei itse käydä.
IKÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se käy treffeillä minun sydämeni kanssa, kun me ei itse käydä.
Sen on oltava näin.
Ketä sä kaipaat?
Olli ❤️
Mitäs sinun viikonloppuusi kuuluu? 💕
T. Ollin kaipaaja
Sellainen tuli mieleen mies, että oletteko puhuneet eroamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Hei kerrotko mies, miten pärjään loppukesän ilman sinua? Nyt jo tekee aika tiukkaa..
Itsekin olen todella ikävissäni, ihana nainen. Yritetään kuitenkin nauttia kesästä. Mehän tapaamme vielä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa meillä on ero vireillä. Sen takia mielialani vaihtelee tosi paljon. Tavallaan ero olisi helpotus, etenkin kun kaipaan sua. Toisaalta taas... noh, ei ole helppoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Me emme ole puhuneet vuosiin mistään parisuhteeseen liittyvästä. On ehkä vähän vaiettu aihe. Eletään vain eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
IKÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois lopettaa tänne kirjoittelun.Äh, kaikki kaipaa rakkautta. Valitse sinä niin ettet löydä itseäsi samasta tilanteesta.
Tätä menoa en ole koskaan missään tilanteessa.
Mutta tästä ketjusta pitäisi kyllä vierottautua, tää osaltaan ruokkii tunteita (joihin tuskin ikinä tulee vastausta).
Surullista kaikkinensa, monenlaiset kohtalot täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme ole puhuneet vuosiin mistään parisuhteeseen liittyvästä. On ehkä vähän vaiettu aihe. Eletään vain eteenpäin.
Eikö teillä ole koskaan mitään riitoja, joita pitäisi selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa meillä on ero vireillä. Sen takia mielialani vaihtelee tosi paljon. Tavallaan ero olisi helpotus, etenkin kun kaipaan sua. Toisaalta taas... noh, ei ole helppoa ei.
Eroamassa oleva, tai juuri eronnut mies on täys turn off. Sellainen on päästään ihan sekaisin, käsittelemättä kaikki asiat ja toistaa samoja virheitä uudessa suhteessa joka aloitettu liian pian erosta. Yhden tällaisen sekopään jätin suosiolla heti, kun huomasin että sillä äijällä viirasi pahasti. Viiraa vieläkin, mitä olen häntä ohimennen nähnyt.
Kulkeeko k-päisyys suvussa? Toisinaan tuntuu siltä.