Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Olisin halunnut tulla aamulla viereesi nukkumaan, mutta sehän ei käy päinsä ollenkaan. Ilta on kuitenkin meidän, ja se on ihanaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin väittely seis. Asiahan on niin että niillä joilla on ollut vain pari seksikumppania on oikeus vaatia toiselta samaa. Siihen ei ole kellään mitään sanomista. Ne joilla on kymmeniä kumppaneita voi sitten olla keskenään. Sopivat paremmin toisilleen muutenkin, ei haittaa jos vähän pettää, kun kumpikin sortuu siihen jossain vaiheessa kuitenkin kun on tottunut.
Miksi on ollut edes ne pari seksikumppania?
Eikö olisi fiksumpaa säästää seksi avioliittoon, jos kokemattomuus on prioriteetti niin itsen kuin kumppaninkin kohdalla?Enpä oo aikoihin nähnyt näin tyhmää argumenttia missään. Ei se että on vain pari kumppania tarkoita sitä että on kokematon. Pari kumppania ei tarkoita sitä että seksiä on ollut vain pari kertaa. Tosin vaikea se on toki sellaisen ymmärtää, jolla on jokaisella seksikerralla eri kumppani.
En ajatellutkaan, että sellainen henkilö olisi kokematon.
Sitä vaan mietin, miksi eronnut (ja vieläpä ilmeisesti monta kertaa eronnut?) ihminen laittaa niin suuren painoarvon toisten seksikumppaneiden lukumäärälle, kun ei itsekään ole joutsen?Ei minulla ole ollut kymmeniä seksikumppaneita, eli ei nyt kolahda ns. omaan nilkkaan jos niin luulet.
Ihmettelen vain logiikkaasi ja sitä, miten sarjamonogamisti kehtaa paheksua kenenkään partnerimääriä.
En ole kylläkään eronnut, luulet joksikin tutuksi vissiin.
Siis oikeastiko jotkut kysyy uudelta kumppanilta montako seksikumppania tällä on ollut ja jos luku ei miellytä niin suhde lopetetaan? Oisin pyöristynyt jos multa olisi joku kehdannut alkuvaiheessa tollasia kysellä! Itseä ei kyllä tasan tarkkaan kiinnosta kenenkään petipartnereiden määrä eikä se musta mulle tai muillekaan kuulu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, joka arvoittaa toista ihmistä hänen seksihistoriansa perusteella suuntaan tai toiseen, ei voi kutsua itseään hyväksi ihmiseksi.
Aidosti rakkaudellinen ja hyvä ihminen ei arvoita muita tuollaisen asian perusteella.Kyllä se ihmisarvo on sama, mutta se on mun valinta, etten halua olla ihmisen kanssa, jolla on ollut kymmeniä petikumppaneita.
Onko tässä jokin maksimimäärä? Jos on vuosia sinkkuna, mutta haluaa kuitenkin seksiä, niin tuleehan niitä kumppaneita. Onko liikaa jos kerran vuodessa harrastaa seksiä?
Tässä ei ole kyse jostain yksittäisestä luvusta vaan siitä, että ollaan vaan aika perustavanlaatuisesti erilaisia ihmisiä. Ja tää nyt vaan sattuu olemaan mulle tärkeä asia. Ja nyt jos kysytyttää, että millä tavalla erilaisia ihmisiä, niin kehotan tässä kohtaa käyttämään mielikuvitusta.
Näetkö sen päällepäin? Mulla oli tilanne, että aavistelin jotain ja myöhemmin aavistukseni osoittautuivat todeksi. Sillä on monia.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko jotkut kysyy uudelta kumppanilta montako seksikumppania tällä on ollut ja jos luku ei miellytä niin suhde lopetetaan? Oisin pyöristynyt jos multa olisi joku kehdannut alkuvaiheessa tollasia kysellä! Itseä ei kyllä tasan tarkkaan kiinnosta kenenkään petipartnereiden määrä eikä se musta mulle tai muillekaan kuulu...
Siis pöyristynyt ei pyöristynyt :D
Onko korpeista kiva symboloida ihmisille pahuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, joka arvoittaa toista ihmistä hänen seksihistoriansa perusteella suuntaan tai toiseen, ei voi kutsua itseään hyväksi ihmiseksi.
Aidosti rakkaudellinen ja hyvä ihminen ei arvoita muita tuollaisen asian perusteella.Kyllä se ihmisarvo on sama, mutta se on mun valinta, etten halua olla ihmisen kanssa, jolla on ollut kymmeniä petikumppaneita.
Onko tässä jokin maksimimäärä? Jos on vuosia sinkkuna, mutta haluaa kuitenkin seksiä, niin tuleehan niitä kumppaneita. Onko liikaa jos kerran vuodessa harrastaa seksiä?
Tässä ei ole kyse jostain yksittäisestä luvusta vaan siitä, että ollaan vaan aika perustavanlaatuisesti erilaisia ihmisiä. Ja tää nyt vaan sattuu olemaan mulle tärkeä asia. Ja nyt jos kysytyttää, että millä tavalla erilaisia ihmisiä, niin kehotan tässä kohtaa käyttämään mielikuvitusta.
Olen ihan samaa mieltä. Juuri tuosta perustavanlaatuisesta erilaisuudesta on kyse. Sitä ei nämä huoraavat tajua.
Hei monta sivua jo tota soopaa, lopettakaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Onko korpeista kiva symboloida ihmisille pahuutta?
Mä veikkaan, ettei ne piittaa pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saa olla sinulle tärkeä asia, mutta älä kuvittele tietäväsi kenenkään sitoutumispotentiaalista hänen seksipartnereiden lukumäärän perusteella.
Äläkä kuvittele olevasi millään muotoa parempi ihminen vain sillä perusteella, ettei sinulla ole kymmeniä seksikumppaneita.
Äläkä sano, että se jolla on, olisi vain sen perusteella millään muotoa huonompi ihminen kuin joku toinen.Ylpeys käy lankeemuksen edellä, onkohan tämä ketju aivan sopivaa ajanvietettä naimisissa olevalle rouvalle....
-eri
Tää oli niin typerä, että meinasin jättää vastaamatta, mutta a) minä puhuin erilaisuudesta, sinä paremmuudesta ja b) sinäkö olet naimisissa? Minä nimittäin en ole.
Kaiken tämän mölinän keskellä tässä ketjussa, minä kaipaan sinua. En tunne sinua muttet ole yhtään vieras. Mikä se hymy silloin oli? En ole nähnyt sitä enää, ehkä joku on särkenyt sydämesi. Olisit antanut sen minulle.
Minulla on ikävä sua mies, olet ollut taas koko päivän mielessä. Mahdatkohan sinä ikävöidä minua yhtä paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saa olla sinulle tärkeä asia, mutta älä kuvittele tietäväsi kenenkään sitoutumispotentiaalista hänen seksipartnereiden lukumäärän perusteella.
Äläkä kuvittele olevasi millään muotoa parempi ihminen vain sillä perusteella, ettei sinulla ole kymmeniä seksikumppaneita.
Äläkä sano, että se jolla on, olisi vain sen perusteella millään muotoa huonompi ihminen kuin joku toinen.Ylpeys käy lankeemuksen edellä, onkohan tämä ketju aivan sopivaa ajanvietettä naimisissa olevalle rouvalle....
-eri
Tää oli niin typerä, että meinasin jättää vastaamatta, mutta a) minä puhuin erilaisuudesta, sinä paremmuudesta ja b) sinäkö olet naimisissa? Minä nimittäin en ole.
Tässä oli siis useampi ihminen keskustelemassa, kun joku oli naimisissa ja sinä taas et.
Kyllähän nuo huorittelut yms. kielii jonkinlaisesta ylemmyysharhasta.
Tosin sinulta niitä ei välttämättä tullut, tässä kun on niin monta ihmistä taas pistänyt lusikkansa soppaan.
Joo, tämän jankkaamisen voisi jo lopettaa. Tämä keskustelu on myös turhaa. Ihmisiä ja tarpeita on erilaisia. Muiden asioista stressaaminen on turhaa. Kovin erilaiset ihmiset eivät varmasti koskaan päädy yhteen ja sen takia moisista asioista murehtiminen on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin väittely seis. Asiahan on niin että niillä joilla on ollut vain pari seksikumppania on oikeus vaatia toiselta samaa. Siihen ei ole kellään mitään sanomista. Ne joilla on kymmeniä kumppaneita voi sitten olla keskenään. Sopivat paremmin toisilleen muutenkin, ei haittaa jos vähän pettää, kun kumpikin sortuu siihen jossain vaiheessa kuitenkin kun on tottunut.
Miksi on ollut edes ne pari seksikumppania?
Eikö olisi fiksumpaa säästää seksi avioliittoon, jos kokemattomuus on prioriteetti niin itsen kuin kumppaninkin kohdalla?Enpä oo aikoihin nähnyt näin tyhmää argumenttia missään. Ei se että on vain pari kumppania tarkoita sitä että on kokematon. Pari kumppania ei tarkoita sitä että seksiä on ollut vain pari kertaa. Tosin vaikea se on toki sellaisen ymmärtää, jolla on jokaisella seksikerralla eri kumppani.
En ajatellutkaan, että sellainen henkilö olisi kokematon.
Sitä vaan mietin, miksi eronnut (ja vieläpä ilmeisesti monta kertaa eronnut?) ihminen laittaa niin suuren painoarvon toisten seksikumppaneiden lukumäärälle, kun ei itsekään ole joutsen?Ei minulla ole ollut kymmeniä seksikumppaneita, eli ei nyt kolahda ns. omaan nilkkaan jos niin luulet.
Ihmettelen vain logiikkaasi ja sitä, miten sarjamonogamisti kehtaa paheksua kenenkään partnerimääriä.En ole kylläkään eronnut, luulet joksikin tutuksi vissiin.
Edelleen: miksi olet tässä ketjussa?
Ruokkimassa ihastustunteita liiton ulkopuolista kohtaan, vai kuokkimassa ulkopuolisena eli häiritsemässä kaipaajien kaipailuja?
Molemmissa tapauksissa suosittelen pikaista poistumista.
En luule tutuksi, luulin vain että sinulla on ollut nykyistä liittoasi ennenkin joku suhde tai seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tämän mölinän keskellä tässä ketjussa, minä kaipaan sinua. En tunne sinua muttet ole yhtään vieras. Mikä se hymy silloin oli? En ole nähnyt sitä enää, ehkä joku on särkenyt sydämesi. Olisit antanut sen minulle.
Se hymy silloin oli tietenkin sitä että oot ihana ja haluaisin antaa sulle mun sydämeni. Otatko sen vielä vastaan?
Mietitköhän koskaan mua? Vai huomasitkohan sä mua edes kunnolla? Mitä jos kaikki olikin mun omaa mielikuvitusta ja toiveajattelua, jos se fiilis oli sittenkin yksipuolinen ja nyt turhaan pyörit mun mielessä nonstopina ties miten pitkään. Tai mitä jos ei ollut ja haaskasin sen yhden ainoan tilaisuuden, joka mulla olis ehkä ollut.
Mitä jos, mitä jos, mitä jos.
(Miehelle menee, ei kannata toiveikkaiden siis takertua. Mutta jos jotain tästä voi oppia, niin toimikaa joka kerta, kun teille tulee siihen tilaisuus.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hymy silloin oli tietenkin sitä että oot ihana ja haluaisin antaa sulle mun sydämeni. Otatko sen vielä vastaan?
Otan jos se olet sinä. Ja nauran tälle makeasti, unohdetaanko todennäköisyydet ja ollaan just se pari joka löytää toisensa kaipausketjusta?
Äläkä sano, että se jolla on, olisi vain sen perusteella millään muotoa huonompi ihminen kuin joku toinen.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä, onkohan tämä ketju aivan sopivaa ajanvietettä naimisissa olevalle rouvalle....
-eri