Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ja yhdessä perheessä hoidin puoli vuotta melkein joka päivä lapsia sen jälkeen, kun perheen isä päätti yhtenä iltana kauppareissun aikana ottaa ritolat.:)
Että jonkinlaista kokemusta aiheesta löytyy kyllä, mitään hienoa tosin ei
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä joitain eronneita pariskuntia, vaikka se ei elinpiirissäni normi olekaan.
Olin teini-ikäisenä joidenkin sellaisten terapeutti monta vuotta!
Ketä sinä muuten kaipaat?
Tiedän kyllä sellaisenkin tapauksen, jossa ero oli täysin oikein eikä kyseisten ihmisten olisi ikinä pitänyt yhteen mennäkään.
Ainahan niitä on sellaisiakin tilanteita, joissa ero on paras vaihtoehto.
Marginaalissa vaan ovat.
Näistä kaikki on ja mikään viesti ei ole sulta.
Vi räknar dagar, räknar år
En skymt av sol, en doft av vår
Snart kommer regnet som en våg
Och sköljer bort
Allt som inte är musiken...
Haluaisin vain edes kerran vielä jutella sun kanssa. Kesken jääneet asiat on kuin raskas taakka, joka ei anna mun siirtyä elämässä eteenpäin. Haluaisin, että sanoisit mulle päin naamaa ettei meistä koskaan mitään tule. Jos ole sitä mieltä siis. Se helpottaisi. Minusta tuntuu, että olet sydämeni kadoksissa oleva puolikas. Se osa, joka vain sinun sydämestäsi sopii täydellisesti minuun. Haluaisin tietää, voisiko meistä tulla ehjä yhdessä. Sitä minä toivon.
Tämä meni jo paremmin, mutta sitten joku mainitsi sun nimen. Nyt olen taas tällainen ihmiskasa. Ihan kohtuutonta, siis, että joku mainitsee sun nimen.
A. Sinä olet yksi monista naisista, jonka rinnalla voisin olla onnellinen. Sellaista minun elämäni on. Entä sinun?
Mun liitto on 50 ok ja 50 täyttä paskaa. Lasten takia jaksan vaikka vuosia, mutta harmi ettei sulta saa enää piristystä. Oisin tarvinnut sitä.
Vierailija kirjoitti:
A. Sinä olet yksi monista naisista, jonka rinnalla voisin olla onnellinen. Sellaista minun elämäni on. Entä sinun?
Millaiset mahdollisuudet sulla on saada itselle toi A? Monta kirjainta hänen etu- ja sukunimessä yhteensä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain edes kerran vielä jutella sun kanssa. Kesken jääneet asiat on kuin raskas taakka, joka ei anna mun siirtyä elämässä eteenpäin. Haluaisin, että sanoisit mulle päin naamaa ettei meistä koskaan mitään tule. Jos ole sitä mieltä siis. Se helpottaisi. Minusta tuntuu, että olet sydämeni kadoksissa oleva puolikas. Se osa, joka vain sinun sydämestäsi sopii täydellisesti minuun. Haluaisin tietää, voisiko meistä tulla ehjä yhdessä. Sitä minä toivon.
Kenelle? Nyt kyl tunnisteita!!!
Vierailija kirjoitti:
Saatko sä tuohon henkilöön yhteyttä irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset mahdollisuudet sulla on saada itselle toi A? Monta kirjainta hänen etu- ja sukunimessä yhteensä?
En tiedä. Kun katseemme kohtaavat, sydämeni heittää voltin.
Kirjaimia ei ole kauhean monta,
Vierailija kirjoitti:
Otatko suklaata?
Oot sä se joka kaipaa A:ta (elämän rakkaus)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etunimessä kolme, neljä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä suoraan äläkä täällä arvuuttele.
Millaista miestä sinä kaipaat, A?
Tiedätkö, millainen hän on sisimmiltään? Vai onko hän yhä arvoitus?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänessä on erityistä ja ainutlaatuista, ihanaa?
Tiedän kyllä joitain eronneita pariskuntia, vaikka se ei elinpiirissäni normi olekaan.
Olin teini-ikäisenä joidenkin sellaisten terapeutti monta vuotta!