Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vissiin suurin osa täällä krapulassa tänään, kun paneminen vaan mielessä. Tunnen taas olevani niin eri planeetalta. Ei kiinnosta juominen, baarit eikä paneminen, ei oikein mikään mikä muita. Oispa jossain edes joku joka ois samanlainen kuin minä. Parasta ois kun ois joku planeetta, jossa kaikki ois samanlaisia. Kukaan ei jois, ihmisiä kiinnostais enemmän läheisyys kuin seksi, kaikki uskaltais puhua syvällisiä, ois luotettavia, huumorintajuisia, ystävällisiä, samanarvoisia, jokainen sais tehdä työkseen sitä mitä tykkää yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 60 naista, joista osan säkin tunnet. Haittaako?
Kyllä haittaisi.
Miksi haittaisi? Noista on jo puoli ihmisen ikää aikaa. Oikeesti oon kokematon.
Joskus tuntuu, että vaivihkaa hemmottelisit minua mies teoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin suurin osa täällä krapulassa tänään, kun paneminen vaan mielessä. Tunnen taas olevani niin eri planeetalta. Ei kiinnosta juominen, baarit eikä paneminen, ei oikein mikään mikä muita. Oispa jossain edes joku joka ois samanlainen kuin minä. Parasta ois kun ois joku planeetta, jossa kaikki ois samanlaisia. Kukaan ei jois, ihmisiä kiinnostais enemmän läheisyys kuin seksi, kaikki uskaltais puhua syvällisiä, ois luotettavia, huumorintajuisia, ystävällisiä, samanarvoisia, jokainen sais tehdä työkseen sitä mitä tykkää yms.
Kuulostaa muuten hyvältä, mutta itselleni seksi on yhtä tärkeää kuin muunlainenkin läheisyys.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu, että vaivihkaa hemmottelisit minua mies teoillasi.
Lisään vielä, että teetkö niin vai olenko kuvitellut kaiken?
Minulle seksi on tosi tärkeää ja toivon, että se mieskin olisi siitä kiinnostunut. Jos ikinä saisin hänet, haluaisin häntä koko ajan.
Kukaan, joka arvoittaa toista ihmistä hänen seksihistoriansa perusteella suuntaan tai toiseen, ei voi kutsua itseään hyväksi ihmiseksi.
Aidosti rakkaudellinen ja hyvä ihminen ei arvoita muita tuollaisen asian perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, joka arvoittaa toista ihmistä hänen seksihistoriansa perusteella suuntaan tai toiseen, ei voi kutsua itseään hyväksi ihmiseksi.
Aidosti rakkaudellinen ja hyvä ihminen ei arvoita muita tuollaisen asian perusteella.
Kyllä se kumppanin valintaan vaikuttaa se seksihistoria. Ei kukaan terve nainen halua huoripukkia miehekseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos juo (joskus) ja haluaa harrastaa seksiä, niin ei voi olla syvällinen eikä haluta läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihmisarvo on sama, mutta se on mun valinta, etten halua olla ihmisen kanssa, jolla on ollut kymmeniä petikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti rakkaudellinen ja hyvä ihminen ei arvoita muita tuollaisen asian perusteella.Kyllä se ihmisarvo on sama, mutta se on mun valinta, etten halua olla ihmisen kanssa, jolla on ollut kymmeniä petikumppaneita.
Onko tässä jokin maksimimäärä? Jos on vuosia sinkkuna, mutta haluaa kuitenkin seksiä, niin tuleehan niitä kumppaneita. Onko liikaa jos kerran vuodessa harrastaa seksiä?
Jep jep. Toiset kerää kokemuksia ennen avioliittoaan, toiset vasta sen aikana.
Kerran vuodessa on masokismia. En ikinä itse pystyisi, koska virtaan mahlaa luontaisesti kuin keväiset koivut ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti rakkaudellinen ja hyvä ihminen ei arvoita muita tuollaisen asian perusteella.Kyllä se ihmisarvo on sama, mutta se on mun valinta, etten halua olla ihmisen kanssa, jolla on ollut kymmeniä petikumppaneita.
Onko tässä jokin maksimimäärä? Jos on vuosia sinkkuna, mutta haluaa kuitenkin seksiä, niin tuleehan niitä kumppaneita. Onko liikaa jos kerran vuodessa harrastaa seksiä?
Kymmenen sinkkuvuoden aikana kertyy helposti kymmenen seksikumppania, eikä tämä edes tarkoita mitään jatkuvaa panemista ja vehtaamista, vaan yhtä kumppania per vuosi....
Miksi tästä tuli tällainen seksiketju. On tuolla seksipalstakin. Menkää sinne. Tää on terveisketju.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä tuli tällainen seksiketju. On tuolla seksipalstakin. Menkää sinne. Tää on terveisketju.
Ei tää kyllä mitään seksiketjua vielä muistuta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti rakkaudellinen ja hyvä ihminen ei arvoita muita tuollaisen asian perusteella.Kyllä se kumppanin valintaan vaikuttaa se seksihistoria. Ei kukaan terve nainen halua huoripukkia miehekseen.
Ei tarvitse kumppaniksi haluta, mutta ihmisen arvoittaminen (esim. huorittelu) sen perusteella kertoo empatian puutteesta.
Joku voi olla kolmikymppisenä neitsyt, koska oli nuorena niin masentunut ja sosiaalisesti rajoittunut ja jollain voi olla kolmikymppisenä vaikka satoja seksipartnereita takana, koska oli monista syistä seksiriippuvainen eikä löytänyt sopivaa kumppania eli ”joutui” tyydyttämään addiktiotaan vaihtuvien kumppaneiden kanssa.
Ääripään esimerkit, ihmisiä paljon siltä väliltä ja harva löytää alle parikymppisenä elämänkumppania.
Toki jokaisella on ja saa ollakin omat kriteerinsä pariutumiseen.
Itsellänikin on kriteerejä, esim. en uskaltaisi sitoutua ihmiseen joka on ollut vaikkapa kahdessa vakavassa suhteessa ja molemmat kosahtanut.
Sellaisella ihmisellä on selkeästi eri mentaliteetti pariutumiseen kuin minulla, eikä kykyä sitoutumiseen (elämänkumppanuuteen).
Sen sijaan ”huoripukilla” voi hyvin ollakin, eihän seksipartnereiden määrä kerro vielä mitään ihmisen sitoutumiskyvystä - toisin kuin erohistoria.
No niin väittely seis. Asiahan on niin että niillä joilla on ollut vain pari seksikumppania on oikeus vaatia toiselta samaa. Siihen ei ole kellään mitään sanomista. Ne joilla on kymmeniä kumppaneita voi sitten olla keskenään. Sopivat paremmin toisilleen muutenkin, ei haittaa jos vähän pettää, kun kumpikin sortuu siihen jossain vaiheessa kuitenkin kun on tottunut.
Olet rakas.