Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3441/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö taukoa?

Vierailija
3442/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole itsekään enää kovin ihastunut/rakastunut. Huomaan sen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hel.....! Nyt on käymässä juuri se mitä pelkäsinkin. Kyllä kohtalolla on ironiansa. Miksi ihmeessä pitää vielä tämä käydä läpi? En halua nähdä, tietää tai kuulla siitä ihmisestä enää koskaan yhtään mitään, mutta väkisinkin näyttävät olosuhteet vääjäämättömästi ajavan siihen. Kunhan puran johonkin.  >=(

Vierailija
3444/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Haastavien aikojen takia voi olla vaikea uskaltaa sitoutua.

Suhteen päättämisestä on tullut siinä mielessä helppoa, että erosta on muodostunut kulttuurisesti neutraali asia.

On totuttu uusperheisiin, mutta samalla on unohdettu, että ero tekee kamalan kipeää. Kyse on tunne-elämän kivusta, joka vertautuu puukoniskuun.

Ehkä nyt tarvitaan kivun sietämisen kulttuuria ja ymmärrystä siitä, ettei parisuhteessa ole aina kivaa.

Kriisit musertavat, mutta jos pari löytää keinon päästä niistä yli, suhde syvenee.

Vaikeat vaiheet ovat osa parisuhteen kasvua.”

Sopii tähän ketjuun!

Vierailija
3445/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hel.....! Nyt on käymässä juuri se mitä pelkäsinkin. Kyllä kohtalolla on ironiansa. Miksi ihmeessä pitää vielä tämä käydä läpi? En halua nähdä, tietää tai kuulla siitä ihmisestä enää koskaan yhtään mitään, mutta väkisinkin näyttävät olosuhteet vääjäämättömästi ajavan siihen. Kunhan puran johonkin.  >=(

Tänne on hyvä purkaa.

Luin juuri viime yönä yksipuolisen ihastuksen unohtamiseen liittyviä artikkeleita ja yksi mainittu keino oli juurikin kirjoittaminen.

Mieluummin se kuin ystäville jauhaminen, sillä ihastuksen unohtaminen voi olla sellainen prosessi, ettei siitä jankkaamisella kannata uuvuttaa ystäviä.

Vierailija
3446/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet pettynyt minussa A?

Vierailija
3447/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Missä olet?

Vierailija
3448/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit jotain siihen suuntaan, että ihastuminen loppui, koska minulla oli muka joku toinen tai joitain toisia... 😨 Mutta oletko itse pysynyt uskollisena? 🤔 Kirjoittelit ihan samaan tapaan jostain kassaneidistä. Lisäksi postailet vähäpukeisten akkojen kuvia.... 😲 En minä ole sinulle ainoa.

Vierailija
3449/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit jotain siihen suuntaan, että ihastuminen loppui, koska minulla oli muka joku toinen tai joitain toisia... 😨 Mutta oletko itse pysynyt uskollisena? 🤔 Kirjoittelit ihan samaan tapaan jostain kassaneidistä. Lisäksi postailet vähäpukeisten akkojen kuvia.... 😲 En minä ole sinulle ainoa.

Isotissisiä kaiken lisäksi (sivusta)

Vierailija
3450/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää pitää taukoa ja katsoa mihin suuntaan mikäkin alkaa mennä.

Vierailija
3451/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin! Ja alastonkuvia myös joukossa. 🤮

Vierailija
3452/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva ikävä.

Vierailija
3453/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta meidän kummankin pitää nyt mennä itseensä ja pohtia. 

Vierailija
3454/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups... sanoit vähän samaan tyyliin aiemmassa kommentissa. Huomasin sen vasta nyt. 

Vierailija
3455/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinun kannattaisi etsiä tuon näköistä tyttöystävää, kerta fantasioit sellaisesta koko ajan? 🤨

Vierailija
3456/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sekstailla sun kanssa... 😓 Mutta kaveri voin olla. 

Vierailija
3457/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua sekstailla sun kanssa... 😓 Mutta kaveri voin olla. 

Koska kyllästyisit ja pettyisit heti ekan kerran jälkeen. Olen luiseva ja pienirintainen. Eikä minua seksi oikein edes kiinosta. 🙄 Voisin elää hyvin ilman. 😁

Vierailija
3458/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju menee aina tällaiseksi? Ei huvita lukea lainkaan.

Vierailija
3459/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkeen sussa. Ihan kaikkeen. Yllätyin vain sitä,miten ylipäänsä erehdyin sunkaltaiseen, joka ei ole ollenkaan ikinä edes ollut tyyppiäni. Paska luonne, ulkonäkö, habitus, elämäntavat ym...

Vierailija
3460/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää.

Ketju on lukittu.