Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Etkä ole itsekään enää kovin ihastunut/rakastunut. Huomaan sen.
Voi hel.....! Nyt on käymässä juuri se mitä pelkäsinkin. Kyllä kohtalolla on ironiansa. Miksi ihmeessä pitää vielä tämä käydä läpi? En halua nähdä, tietää tai kuulla siitä ihmisestä enää koskaan yhtään mitään, mutta väkisinkin näyttävät olosuhteet vääjäämättömästi ajavan siihen. Kunhan puran johonkin. >=(
”Haastavien aikojen takia voi olla vaikea uskaltaa sitoutua.
Suhteen päättämisestä on tullut siinä mielessä helppoa, että erosta on muodostunut kulttuurisesti neutraali asia.
On totuttu uusperheisiin, mutta samalla on unohdettu, että ero tekee kamalan kipeää. Kyse on tunne-elämän kivusta, joka vertautuu puukoniskuun.
Ehkä nyt tarvitaan kivun sietämisen kulttuuria ja ymmärrystä siitä, ettei parisuhteessa ole aina kivaa.
Kriisit musertavat, mutta jos pari löytää keinon päästä niistä yli, suhde syvenee.
Vaikeat vaiheet ovat osa parisuhteen kasvua.”
Sopii tähän ketjuun!
Vierailija kirjoitti:
Voi hel.....! Nyt on käymässä juuri se mitä pelkäsinkin. Kyllä kohtalolla on ironiansa. Miksi ihmeessä pitää vielä tämä käydä läpi? En halua nähdä, tietää tai kuulla siitä ihmisestä enää koskaan yhtään mitään, mutta väkisinkin näyttävät olosuhteet vääjäämättömästi ajavan siihen. Kunhan puran johonkin. >=(
Tänne on hyvä purkaa.
Luin juuri viime yönä yksipuolisen ihastuksen unohtamiseen liittyviä artikkeleita ja yksi mainittu keino oli juurikin kirjoittaminen.
Mieluummin se kuin ystäville jauhaminen, sillä ihastuksen unohtaminen voi olla sellainen prosessi, ettei siitä jankkaamisella kannata uuvuttaa ystäviä.
Mihin olet pettynyt minussa A?
Vierailija kirjoitti:
Sanoit jotain siihen suuntaan, että ihastuminen loppui, koska minulla oli muka joku toinen tai joitain toisia... 😨 Mutta oletko itse pysynyt uskollisena? 🤔 Kirjoittelit ihan samaan tapaan jostain kassaneidistä. Lisäksi postailet vähäpukeisten akkojen kuvia.... 😲 En minä ole sinulle ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit jotain siihen suuntaan, että ihastuminen loppui, koska minulla oli muka joku toinen tai joitain toisia... 😨 Mutta oletko itse pysynyt uskollisena? 🤔 Kirjoittelit ihan samaan tapaan jostain kassaneidistä. Lisäksi postailet vähäpukeisten akkojen kuvia.... 😲 En minä ole sinulle ainoa.
Isotissisiä kaiken lisäksi (sivusta)
Nyt pitää pitää taukoa ja katsoa mihin suuntaan mikäkin alkaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Ja alastonkuvia myös joukossa. 🤮
Minusta meidän kummankin pitää nyt mennä itseensä ja pohtia.
Hups... sanoit vähän samaan tyyliin aiemmassa kommentissa. Huomasin sen vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinun kannattaisi etsiä tuon näköistä tyttöystävää, kerta fantasioit sellaisesta koko ajan? 🤨
En halua sekstailla sun kanssa... 😓 Mutta kaveri voin olla.
Vierailija kirjoitti:
En halua sekstailla sun kanssa... 😓 Mutta kaveri voin olla.
Koska kyllästyisit ja pettyisit heti ekan kerran jälkeen. Olen luiseva ja pienirintainen. Eikä minua seksi oikein edes kiinosta. 🙄 Voisin elää hyvin ilman. 😁
Miksi tämä ketju menee aina tällaiseksi? Ei huvita lukea lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkeen sussa. Ihan kaikkeen. Yllätyin vain sitä,miten ylipäänsä erehdyin sunkaltaiseen, joka ei ole ollenkaan ikinä edes ollut tyyppiäni. Paska luonne, ulkonäkö, habitus, elämäntavat ym...
Pidetäänkö taukoa?