Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2481/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että vihdoin ymmärsit paikkasi.

Vierailija
2482/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää tarinat kaikki harlekiinisarjat voittaa😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä mustasukkaisia alapeukuttajia, jotka kaipaa varattua, jolla on erilainen puoliso? Vai onko tuomitsevilla tiukkanutturoilla oudolla tavalla kaksinaismoralistinen logiikka?

Peukuista päätellen on ok kaipailla täällä toista, jos on samanlainen kuin puolisonsa, mutta ei, jos on erilainen. 😂

No selittäkää nyt mulle tää juttu, kun en tajua. Miksi sellaiset viestit, joissa kaipaaja sanoo olevansa samanlainen kuin puolisonsa, saa vain yläpeukkuja, ja sellaiset joissa kaipaaja sanoo olevansa erilainen kuin puolisonsa, saa alapeukkuja? Jos näissä on jokin moraalinen ero (mitä en ymmärrä), niin eikö sen pitäisi olla toisinpäin? Puoliso niillä kumminkin kaikilla on, eikä varmaan omaa puolisoa täällä kaipaa.

Mulle on ihan sama enkä minä moralisoi varattujen kaipailua, vaan puhtaasti ihmettelen. Kaksinaismoralismia en kyllä voi sietää ja siitähän tässä on kyse. Vieläpä tosi oudosta sellaisesta.

Vierailija
2484/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi seksuaalinen halu jos joku tulee SYVÄLTÄ, koko kehosta.

Toki onhan sitä niitäkin jotka näkevät toisessa mahdollisuuden esim. taloudelliseen nousuun/parempaan elintasoon, eikä seksuaalisella puolella niin väliä.

Tai läheisriippuvaisia, joilla vaan täytyy olla joku.

Jne.

Vierailija
2485/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene noin paitsi elukoilla, joita ihmisiksi harhaanjohtavasti kutsutaan.

Vierailija
2486/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämeen vihlaisee kun olet lähellä ja sitten et enää ole siinä, huomaan kyllä. Voisi varmaan olla mahdollista tutustua pitää vain keksiä jotain

Lähellä oon ja sä oot, vihlaisee minuakin. En uskalla kauheasti vilkuilla, etten herätä huomiota. Keksi jotain, olen valmis!

Vierailija
2487/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, milloin mä saan sun kanssa sitä kahdenkeskistä aikaa? Että voitaisiin jatkaa toisiimme tutustumista. Olen sun suhteen vähän kärsimätön enkä jaksaisi enää pitkään odottaa.

Vierailija
2488/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tunnen haaveellisen romanttisuuden ja polttavan ikävän lisäksi suurta, tulenpalavaa intohimoa kaipaamaani naista kohtaan.

Hyvää loppuiltaa ja yötä, sweetheart.

Vierailija
2489/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene noin paitsi elukoilla, joita ihmisiksi harhaanjohtavasti kutsutaan.

Tykkään susta pelkkien tekstien perusteella <3 :)

Vierailija
2490/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin tunnen haaveellisen romanttisuuden ja polttavan ikävän lisäksi suurta, tulenpalavaa intohimoa kaipaamaani naista kohtaan.

Hyvää loppuiltaa ja yötä, sweetheart.

TÄMÄPÄ.

Itse en ainakaan voisi sitoutua ihmiseen joka sanoisi, ettei seksi kuulu rakkauteen ja pitäisi halujani vääränä.

Vierailija
2491/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikaipailulle voisi varmaan perustaa oman ketjun, jos romanttinen kaipaus järkyttää joitain...:)

Vierailija
2492/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että muhun ei lirkutukset tehoa?

Vierailija
2493/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ankea meno tänään... Taidan vaihtaa toiselle palstalle. Siellä joskus on ihme harhaista jankutusta, mutta ei tämmöisiä toisille nillittäjiä ja moraalinvartijoita näin paljon.

Vierailija
2494/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle rakkaalle miehelle. Suudelmia ja helliä silityksiä sinulle. Rakastan sinua.

Vierailija
2495/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ankea meno täällä. Tämä on kaipausketju eikä mikään väittelyfoorumi. En yhtään ihmettele, miksi nämä ketjut aina suljetaan, kun meno yltyy aina niin mahdottomaksi. Perustakaa oma ketju väittelyille, kiitos.

Vierailija
2496/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vailla tunnisteita. Hyvää yötä 💋

Vierailija
2497/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Sinä olet hän jota rakastan ja palvon.

Silmäsi ovat niin kauniit ja niiden katse niin syvä, että kun sinä katsot minuun rakas, niin menen sekaisin sinusta. Tule rakas luokseni, niin suutelen sinua intohimoisesti ja sulaudumme yhdessä, toisiimme kietoutuen rakkauden hehkuvaan rytmiin. Rakastan sinua. Hyvää yötä.

Vierailija
2498/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas ankea meno täällä. Tämä on kaipausketju eikä mikään väittelyfoorumi. En yhtään ihmettele, miksi nämä ketjut aina suljetaan, kun meno yltyy aina niin mahdottomaksi. Perustakaa oma ketju väittelyille, kiitos.

Täällä ei saa rakastaa haluamallaan tavalla tai edes kutsua rakkaudeksi mitään, mihin liittyy fyysinen aspekti.

Vierailija
2499/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäsi ovat niin kauniit ja niiden katse niin syvä, että kun sinä katsot minuun rakas, niin menen sekaisin sinusta. Tule rakas luokseni, niin suutelen sinua intohimoisesti ja sulaudumme yhdessä, toisiimme kietoutuen rakkauden hehkuvaan rytmiin. Rakastan sinua. Hyvää yötä.

Kunpa olisit kaivattuni <3 Ajattelen samalla tavalla...

Vierailija
2500/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastan sinua ja kaipaan suudelmaasi. Toivottavasti meidän aika tulee pian.

Ketju on lukittu.