Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Nyt ensin juotaisiin kahvit ja sitten voitaisiin lähteä puutarhakauppaan hakemaan kukkia parvekkeelle. Tällainen arkinen haave tällä hetkellä.
Minä en ikinä enkä missään olosuhteissa haluaisi suhdetta kanssasi, ja se olisi oikeasti täysin mahdotontakin, mutta silti minä kaipaan sinua. Olen onnellinen jokaisesta hetkestä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun en ymmärrä tätä enkä sua.
Se on huomattu, ettet ymmärrä selkeitä pakkeja.
Ja sitäkin oon joskus miettinyt, että jos sä olisit täällä niin olisitko sä yksi näistä sekoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitäkin oon joskus miettinyt, että jos sä olisit täällä niin olisitko sä yksi näistä sekoista.
Sä ainakin olet, täällä sekä irl.
En kyllä tiedä mitä tehtäisiin, varmaan olisi parasta mennä riippumattoon totuttelemaan läsnäoloon.
Meinasin ensin kirjoittaa, että harrastetaisiin seksiä, mutta ei ole kyllä mitään takeita, että se onnistuisi (enää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä kirjepommista.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä mitä tehtäisiin, varmaan olisi parasta mennä riippumattoon totuttelemaan läsnäoloon.
Meinasin ensin kirjoittaa, että harrastetaisiin seksiä, mutta ei ole kyllä mitään takeita, että se onnistuisi (enää).
Onko mennyt mieskyky lopullisesti vai mikä vikana?
Varmaan ottaa naikkosella sydämeen sellainen epätoivoinen kostohäirintä, mutta omat on kyyneleet. Tainnut musertua aika pahasti kun junaankin menijöille meluaa ongelmiaan ties millä mongerruksella, Pasilaankin asti kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ensin kirjoittaa, että harrastetaisiin seksiä, mutta ei ole kyllä mitään takeita, että se onnistuisi (enää).Onko mennyt mieskyky lopullisesti vai mikä vikana?
En ole mies.
Vierailija kirjoitti:
K, laittasitpa ees viestin. Ehdottaisitpa jotain muutakin. Ikävä. Jos sä vaan uskaltaisit ottaa riskin mun kanssa, mä oisin niin sun.
Onko K mies vai nainen?
Nukun vähän nyt A. 😴
Nähdään muutaman tunnin päästä! 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä kirjepommista.
Juuri tuollanen sikke tampio sekin tyyppi on, taidatkin olla se jutuistasi päätellen. Nypytä nysääs, muuta virkaahan sillä ei sun jalkojes välissä olekkaan ;D
1. Kun ei perässä vellovaa naikkosta ole kysytty perään vellomaan,
-> ei häiriintynyt naikkonen voi pakkejakaan antaa,
2.. Perässä miehelle huutelemalla ei voi miesasiakasta "jättää",
-> ellei ole sikätyhmä,
-> sikatyhmä tarvitsee epätoivoisen sikatyhmän omaan sikalaansa,
1. Kun ei perässä vellovaa naikkosta ole kysytty perään vellomaan,
-> ei häiriintynyt naikkonen voi pakkejakaan antaa,
2.. Perässä miehelle huutelemalla ei voi miesasiakasta "jättää",
-> ellei ole sikätyhmä,
-> sikatyhmä tarvitsee epätoivoisen sikatyhmän omaan sikalaansa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ensin kirjoittaa, että harrastetaisiin seksiä, mutta ei ole kyllä mitään takeita, että se onnistuisi (enää).Onko mennyt mieskyky lopullisesti vai mikä vikana?
En ole mies.
Oletko ummessa?
Otan pehmiksen kainalooni ja kuvittelen, että se olet sinä. Nukahdan helpommin. 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies.
Oletko ummessa?
Oletko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies.
Oletko ummessa?
Oletko tyhmä?
No kyllä seksin sitten pitäisi onnistua, jos värkit toimii?