Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2461/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi kyllä varmaan suurinosa haluaisi esim. pussailla ja hyväillä toista, vaikka sillä olisi poistettu jotain ja ulostepussi vyötäröllä

Vierailija
2462/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla ikävä sua. Ei voi mitään.

Mullakin on sua ikävä. Haluan sun lähelle, milloin pääsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että rakastaa kovin, mutta ei halua ilmentää sitä ollenkaan mitenkään fyysisesti!

Vierailija
2464/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies koskaan ajatellut, että meissä on todella paljon samaa.

Olen ajatellut, että näin varmastikin on. Olen miettinyt paljon myös sitä, miksi sinun seurassasi on niin käsittämättömän hyvä olla. Rakastan sinua.

Vierailija
2465/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kikkelistä leikattiin osa pois. Eturauhassyöpä. Saanko jatkaa suhteessa, vaikka en tunne intohimoa, eikä hänkään? Pissukin menee katetri pussiin. Rakastan häntä yhteisten vuosien ja muistojen jälkeen kovasti.

No toi on eri asia tietenkin, tahalleen saivartelet

Mistäs sä tiedät meidän tilannetta? Joillekin se voi olla todellisuutta ja itsellekin se voi olla sitä vaikka huomenna. Kaikkea sitä tapahtuu vaikka neliraajahalvaantuminen autokolarissa. Jos hylkää pelkkien huonojen seksitaidoista takia, tuo olis sitten automaattisesti hylkäys?

Miten tuo nyt liittyy mihinkään?

Täällä on käsittääkseni ihastuneita ihmisiä, ei pitkissä liitoissa olevia purkamassa arjen haasteita.

Vierailija
2466/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä sanoisin kumppanille, että voi käydä hoitamassa halujaan muualla jos neliraajahalvaantuisin ja tulisin ällöksi.

Tunnen kyllä yhden alaraajahalvaantuneen miehen joka on saanut useamman lapsen, mutta neliraajahalvaus kai on jo suurempi este.

Vierailija
2467/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhkua yhä kova ikävä. Edelleen. Parin päivän kaupunkiloma Tampereella oli virhe. Maksaisin miljoonia, jotta voisin vain unohtaa sinut. En halua enkä edes saisi tuntea sinua kohtaan näin. Enää. Miksi sun kohdallasi sydän ei tottele käskyjäni?

Vierailija
2468/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa pitää sinut hetken lähelläni, niin että kumpikaan ei enää muuta haluaisi. Ikävä on aivan liian suuri. Voisinpa kokea kaiken uudelleen. Sanasi antavat kaipauksen täyttämään elämääni iloa. Rakastan sinua.

Vierailija
2469/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloseksi on avainsana, jos toinen halvaantuu..

Vierailija
2470/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkut työkaverille. Jos et halua vapaa-ajalla tutustua niin valitse kiltti istumapaikka välillä jonkun muun vierestä ja lopetetaan ne ylimääräiset jorinat. Haluan päästä tästä jo yli. Pelkkä kaveeraaminen ei multa nyt onnistu.

Tää vois olla mulle, jos kaivattuni olisi niin ovelan nokkela, että ... että olisit kääntänyt asioita hieman ... että ikäänkuin kuvittelisit miltä minusta saattaisi tuntua.. jne.. No, näin minä toivon.  Saahan sitä toivoa mitä vaan. Oikeasti tilanne taitaa olla niin, että et halua istua mun vieressä kun kerran häivyit siitä etkä lähettele viestejä täällä ja mun pitää vaan päästä yli. Kuitenkin lähetän terveiseni sulle, haluaisin vapaa-ajalla tutustua, jos tulisi mahdollisuus. 

Minä myös haluaisin tutustua sinuun. Voisiko se oikeasti olla mahdollista?

Vierailija
2471/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tämä kaipaus on vaan liikaa, toisinaan parasta päivässä. Tämä ehkä pitäisi käsitellä joskus kasvotusten. Olet muutenkin ainoa jonka kanssa tästä hulluuden asteesta ja tunteiden syvyydestä voisin jakaa ajatuksia. Jos telepatiaa on, tämä on sitä. Tai tajuaisin lopettaa sekoiluni ja turhan haikailuni, koska eihän tällaista tapahdu. Tai ehkä tapahtuu jos näin on meille käynyt.

Voisit tietysti laittaa joskus kesän aikana itsekin viestiä minulle suoraan. Oli minulle ihan luontevaa laittaa viimeksi viestiä, oli vain sellainen olo. Kiitos kun vastasit.

Vierailija
2472/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että intohimo on yhtä kun hyväily ja pussailu tai edes paneminen joka on ihan mukavaa ilman orgasmiakin.

Mitä se sitten sinun mielestäsi on?

Ei kai kukaan estä sinua määrittelemästä intohimoa parisuhteessa haluamallasi tavalla.

Kai mä sitten tunnen intohimoakin.

Vierailija
2473/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toinen muutu ällöksi vaikka halvaantuis. Joka niin sanoo, ei tiedä mitä on todellinen rakkaus. Sellaiset pysyköön pinnallisissa suhteeissaan etteivät haavoita normaalin tunne-elämän omistavia ihmisiä.

Vierailija
2474/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tiedä rakkaudesta mitään. Sanahelinää.

Vierailija
2475/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa pitää sinut hetken lähelläni, niin että kumpikaan ei enää muuta haluaisi. Ikävä on aivan liian suuri. Voisinpa kokea kaiken uudelleen. Sanasi antavat kaipauksen täyttämään elämääni iloa. Rakastan sinua.

Naiselle vai miehelle? 

Vierailija
2476/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta jäi eilen vastaamatta, että onko pinsettiote paras sen katkaravun kanssa?

Vierailija
2477/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat olisi menneet 7v sitten toisin niin mitähän kaikkea olisin Liisan kanssa ehtinyt kokea....

M

Vierailija
2478/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä mustasukkaisia alapeukuttajia, jotka kaipaa varattua, jolla on erilainen puoliso? Vai onko tuomitsevilla tiukkanutturoilla oudolla tavalla kaksinaismoralistinen logiikka?

Peukuista päätellen on ok kaipailla täällä toista, jos on samanlainen kuin puolisonsa, mutta ei, jos on erilainen. 😂

Kylläpä sulla nyt veti tunteisiin tuo asia, kun jaksat jauhaa.

Vierailija
2479/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle vai miehelle? 

Elämäni miehelle.

Vierailija
2480/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeen vihlaisee kun olet lähellä ja sitten et enää ole siinä, huomaan kyllä. Voisi varmaan olla mahdollista tutustua pitää vain keksiä jotain

Ketju on lukittu.