Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Sinä olet hän jota rakastan ja palvon.
Silmäsi ovat niin kauniit ja niiden katse niin syvä, että kun sinä katsot minuun rakas, niin menen sekaisin sinusta. Tule rakas luokseni, niin suutelen sinua intohimoisesti ja sulaudumme yhdessä, toisiimme kietoutuen rakkauden hehkuvaan rytmiin. Rakastan sinua. Hyvää yötä.
Kerro tämä hänelle jota rakastat! Haluan kokea tämän kaivattuni kanssa. Ja vielä paljon enemmän! Öitä minun rakkaalle.
Hyvää yötä rakkaalle kaivatulleni. Paljon halauksia ja silittelyjä.
Että kyllä on sanonut. Just niin.
Miksi kommentteja alapeukutetaan täällä? Kirjottakaa selityksii.
Vierailija kirjoitti:
Mies, milloin mä saan sun kanssa sitä kahdenkeskistä aikaa? Että voitaisiin jatkaa toisiimme tutustumista. Olen sun suhteen vähän kärsimätön enkä jaksaisi enää pitkään odottaa.
Riippuu vain ja ainoastaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, milloin mä saan sun kanssa sitä kahdenkeskistä aikaa? Että voitaisiin jatkaa toisiimme tutustumista. Olen sun suhteen vähän kärsimätön enkä jaksaisi enää pitkään odottaa.
Entä sinä, mistä voi tietää miten sinä ajattelet?
Sä tiedät ja mä tiedän, ettei onnistu ainakaan mun kans mikään. Olen naimisissa maailman parhaimman miehen kanssa, enkä aio ottaa riskejä, vaikka mitä tarjoaisit. Ei sussa vikaa ole, mutta saan kotonakin kaikkea mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä käsittänyt että sua ei kiinnostaisi?
Everything is meant to be broken, right? Muista tuo jokaikinen hetki kun elät elämääsi. Mieti mikä kaikki sinulle on tärkeintä koko maailmassa. Ja mieti jos tuo lauseesi osuisikin omalle kohdallesi.
Ei haasteta riitaa tänään. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
</p>
<p>Ootko varma ettet ole itse antanut aihetta ailahtelevuudelle? Olet itse aina tasainen ja säyseä?[/quote kirjoitti:Yleensä iloinen, toisinaan totinen. Jaa-a. Olisinkohan sitten vaikuttanut tietämättäni v*ttuuntuneelta? Tai jopa ollut?
Mistäköhän syystä, hänestäkö johtui? Ehkä hän ei olekaan ailahtelevainen, vaan reagoi sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei haasteta riitaa tänään. 💚
Minullakaan ei ole mikään paras päivä, mutta koitan pinnistellä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Kohdataan kun kohdataan, mitäpä sitä kohtaloa tässä ohjailemaan.
Tiedät itsekin, ettei kohtalo ole ollut puikoissa enää aikoihin.
Mua ärsyttää, kun en ymmärrä tätä enkä sua.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tekisimme nainen, jos olisimme nyt kahdestaan?
Katsottaisiin telkkaria, höpistäisiin joutavia. Tai sinä soittaisit kitaraa ja minä arvostelisin riffejäsi.
Tiesittekö, että netissä voi lukea minkä tahansa kommentin ja jatkaa sen lukemisen jälkeen elämäänsä ihan niin kuin ennenkin. Kaiken takia ei ole pakko ahdistua ja kaikkeen ei ole pakko kommentoida jotakin. Suosittelen kokeilemaan.